لب های برجسته با آرایش حرفه ای

خرید ادکلن

لب های برجسته می تونه خیلی به زیبای و آرایش شما کمک کند ، نیاز نیست از بوتاکس استفاده کنید کافیه با یک آرایش حرفه ای کاری کنید تا لب های برجسته داشته باشید ، به نظر شخص بنده بوتاکس اصلاً چیز مناسبی نیست و شما خیلی راحت می تونید با کمی آرایش مناسب به آرزو داشتن لب های برجسته برسید .

چگونه با آرایش لبهایی برجسته و جذاب داشته باشیم؟

رنگ های لب غنی و جذاب مثل شرابی، قرمز و شاتوتی امروزه در دنیای مد و آرایش رنگ های خیلی محبوبی هستند. قسمت مهم در استفاده درست از این رنگ ها این است که ابتدا رنگ درست را انتخاب کنید که به خوبی با رنگ پوست و دیگر آرایش های صورتتان بیاید و دوم اینکه درست رژلب بزنید. اما اغلب زنان تکنیک های نادرستی را برای رژ زدن اعمال می کنند و بعد مجبورند نتایج ناخواسته آن را اصلاح کنند. برای اجتناب از این اشتباهات آرایشی غیرجذاب ما سه نکته بهتان یاد می دهیم تا بهترین آرایش لب را داشته باشید

برای برجسته کردن لب های تان،آنها را تراشیده و تمیز کنید

ما نمی توانیم به اهمیت تراشیدن لبهایتان به اندازه کافی قبل از آرایش تاکید نکنیم. این کار یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید با انجام دادنش مطمئن شوید لبهایتان ظاهری جذاب خواهد داشت. اگر به این قسمت از لبتان رژ نزنید با وجود پوست مرده، لب ظاهری ناهموار و زشت پیدا خواهد کرد. انواع تمیز کننده های مختلف برای لب در فروشگاه ها وجود دارد، شاید هم بتوانید این کار را با عسل و شکر بکنید اگر هم که عجله دارد می توانید این کار را به آرامی با یک مسواک انجام دهید.

آرایش لب های برجسته

برای برجسته کردن لب های تان اول خط لب بکشید

کشیدن یک خط باریک دور لب هایتان اهمیت بسزایی دارد، این کار روی لبه های لب تاکید کرده و یک خط لب تمیز و صاف بهتان می دهد. خط لب از تراوش رژلب به بیرون لب نیز جلوگیری می کند. و نیز مهم است که کل لبتان را با خط لب سایه دار کنید چرا که اگر قسمتی از رژتان پاک شود سایه زیر آن هنوز هست.

 

با استفاده از برس رژ بزنید

استفاده از برس کوچک برای رژ زدن به جای اینکه رژ را مستقیم روی لبتان بمالید بهتان کنترل بیشتری در آرایش کردن می دهد و همچنین کمک می کند تا بتوانید یک سایه پردازی عالی در آرایش لب داشته باشید. استفاده از یک برس کوچک شما را مطمئن می سازد که خط لب خود را به صورت طبیعی حفظ کرده اید و حتی می توانید رنگ رژ مطلوب خود را به صورت چند لایه سایه پردازی کنید

منبع : ileev.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.