ماسک موهای طبیعی برای همه انواع مو

خرید ادکلن

ماسک مو درمان خشکی مو

رمز قدیمی برای درمان خشکی مو ، ماساژ موها با روغن نارگیل است. موهای تان را از نوک تا کف سر به روغن نارگیل خوب آغشته کنید و کلاه دوش را به سر بکشید و بگذارید یک شب بماند. صبح با شامپو آن را بشویید. این یکی از ساده ترین راه های درمان موهای خشک است.

ماسک مو برای تقویت و درخشش مو

سرکه ی سیب راز درخشندگی ویژه ی موهاست. یک قاشق سرکه سیب را با نصف فنجان آب رقیق کنید. محلول را به موها (بجز کف سر) بزنید و موها را شانه کنید. پنج دقیقه به موها استراحت بدهید و سپس موها را بشویید. اگر بوی سرکه خیلی آزارتان می دهد، می توانید چند قطره اسانس کیاهی معطر دلخواه تان به آن اضافه کنید.

ماسک مو , ماسک مو طبیعی , ماسک مو سنتی

ماسک مو خانگی درمان موهای چرب

موهای چرب آن هم در شهر تهران از بزرگترین دردسرهاست. با این ماسک ساده می توانید از شر روغن اضافی موهای تان خلاص شوید. پنج قاشق خوراک خوری کشک، یک قاشق خوراک خوری آب لیمو و یک قاشق خوراک خوری جوش شیرین را باهم مخلوط نمایید. این مخلوط را به موهای تان بزنید و بگذارید نیم ساعت بماند و بعد بشویید. می توانید برای نتیجه ی بهتر، هفته ای یکبار این ماسک را به کار ببرید.

ماسک مو مایونز برای نرمی و لطافت مو

تقریبا همه ی خانم ها به خاطر آفتاب تند و آلودگی هوا، از موهای خشک و شکننده رنج می برند. این ماسک خانگی موهای تان را نرم و صاف می کند. نصف فنجان سس مایونز، با دو قاشق خوراک خوری عسل را خوب مخلوط کنید و آن را به همه ی موهای تان آغشته کنید. کلاه 7دوش را بگذارید و بعد از یک ساعت موها را با شامپو بشویید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.