معیار انتخاب شرکت بازاریابی شبکه ای چیست ؟

خرید ادکلن

انتخاب شرکت بازاریابی شبکه ای شاید یکی از سخت ترین قسمت های این شغل باشد . اینکه من قرار کجا کار کنم ؟ آیا شرکتی که انتخاب می کنم میتونه من رو به درآمد برسونه ؟ اینکه آیا بستر مناسب رو برای من فراهم کرده یا خیر ؟

به اعتقاد من اگه شما قهرمان دو صد متر هم اگر باشید تو زمینه ناهموار و گل آلود نمیتونید رکورد شکنی کنید ، پس داشتن بستر مناسب امری است حیاتی .

بازاریابی شبکه ای, بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای, شغل نتورمارکتینگ

به گفته زیگ زیگلار تو کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای معیار انتخاب یک شرکت مناسب چهار چیز است ؟

1- محصول

2- پلن درآمد زایی

3- سابقه

4- مدیریت

در ادامه به بررسی بیشتر موارد بالا می پردازیم ، امیدوارم نظرات خودتون رو به این مطلب بیافزاید . البته در انتها یکی از شرکت ها بزرگ در این زمینه رو مورد بررسی قرار خواهیم داد .

1- محصول

به گفته وزارت صنعت ، معدن و تجارت باید محصولاتی که تو بازاریابی شبکه ای فروخته می شوند باید کاملا مصرفی باشند ، که این خودش مهمترین نکته در این زمینه کاری است چرا چون ما نیاز داریم محصول رو به باشگاه مشتریان ثابت خود ارائه کنیم تا استمرار فروش داشته باشیم .

باید توجه داشته باشیم که محصول دارای پشتوانه مناسبی باشد تا همیشه در دسترس باشد ، اینکه ما روی محصولی کار کنیم بعد از مدتی ارائه اون محصول قطع بشه اصلاً خوشایند نیست . پس وقتی می خواهیم شرکت انتخاب کنیم باید محصولات رو کامل آنالیز کنیم ، باید چشم انداز شرکت رو درباره اضافه کردن محصولات مورد بررسی قرار دهیم .

اصولا در بازاریابی محصولات به دو دسته کلی تقسیم میشوند : کالاهای عمومی و کالاهای تخصصی که شرکتی موفق خواهد بود که هردو این دسته محصولی را ارائه دهد تا بازاررسانی برای بازاریابان آسانتر شود .

بازاریابی شبکه ای, بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای, شغل نتورمارکتینگ

2- پلن درآمدزایی

همیشه خیلی سوال پیش میاد که کدوم پلن مناسب تر است ، هرشرکتی پلن درآمدزایی خودش رو داره اما این نکته رو نباید فراموش کنیم که پلنی مناسب است که زود بازده باشد ، پلن های طراحی شده قابل دسترسی تر باشد و شرط کمتری برای رسیدن به اون جایگاه درآمدی کمتر باشد .

3- سابقه 

از اونجایی که این بیزینس در کشور ما نوپاست به همین خاطر نمی تونیم از شرکت توقع سابقه چند ده ساله داشته باشیم . اما می تونیم به سابقه فعالیت لیدرهای این کمپانی ها توجه کنیم . اما باز هم تو همین زمان کم باید ببینیم که این شرکت ها چه فعالیت داشته اند و چه روند و سیاستی رو پیش بردند .

4- مدیریت

مطمن سابقه مدیر شرکت بازاریابی شبکه ای فوق العاده تاثیر گذار است ، چون همیشه مدیریت کمپانی است که به شرکت چشم انداز میدهد ، اینکه مدیریت با چه تفکری وارد این تجارت شده بسیار مهم است .

خب بیایم یکی از شرکت های خوب که تو این سیستم فعالیت رو آغاز کرده بررسی کنیم تا ببینیم آیا کمپانی های ایرانی این شیوه از فعالیت رو به درستی انجام میدهند یا خیر چون همیشه شنیدم که میگن نتورک مارکتیگ تو ایران غیر اصولی است که من زیاد قبول ندارم ، شاید یکسری چیزها بومی شده باشد اما چیز که هست اصول به درستی در حال انجام است .

شرکت جانسو تجارت 

1- محصولات :

محصولات این کمپانی دسته بندی مناسبی دارند ، اینکه هرفردی می تواند نیازهای اولیه خودش رو تهیه کنه خیلی مناسبه ، اما بالا گفتیم شرکتی مناسب است که هم دسته محوصلات مصرفی رو پوشش دهد هم تخصصی که سبد کالایی شرکت جانسو رو وقتی مورد بررسی قرار میدید میبینید که محصولات تخصصی پوست و مو و درمانی در سبدکالایی گنجانده شده . محصولات فوق العاده با کیفیت است و طوری سبد کالایی چیدمان شده که هرشخصی بتواند نیازهای مصرفی خود را تهیه کند.

2- پلن درآمد زایی جانسو :

شاید این خوشایند خیلی از دوستان دیگه تو کمپانی دیگرنباشد و فکر کنند دارم جانب داری میکنم اما شرکت جانسو واقعا پلن درآمد زایی فوق العاده ای ارائه کرده ، پلن درآمد زایی با کمترین شرط و کاملا قابل دسترس طوری که شما با داشتن یک شبکه فروش کوچک می توانید از بخش عمده این پلن پورسانت دریافت کنید .

3- سابقه :

داشتم سابقه لیدر ها این کمپانی رو بررسی می کردم دیدم راس این کمپانی آقای محمد شاکری است که فکر می کنم کسی تو این زمینه کاری نباشه که این شخص رو نشناسه ، فعالیت سالم این شخص از هیچ کسی پوشیده نیست . واقعا کسانی که در این شرکت فعالیت می کنند جزء بهترین های ایران در این زمینه هستند اشخاصی مثل : محمد دلاوری ، مهدی گیوی ، بهمن تقی زاده ، آبتین عباسیان ، رهگذر ، شایان داورزنی و… که جزء خوشنام های این عرصه هستند .

4- مدیریت :

مدیریت شرکت جانسو آقای قلی زاده با توجه به سابقه کاری که داشته فکر می کنم نیاز به هیچ توضیحی ندارد .

در انتها باید اضافه کنم که این مطلب بدون هیچ جانب داری بود و اینکه اگر گفتیم شرکت جانسو تجارت فعالیت خوبی دارد دلیل براین نمیشود که باقی شرکت ها فعالیت منفی دارند . تمامی کمپانی هایی که در این زمینه درحال فعالیت هستند با توجه به نظارت های دقیق ارگان های مختلف دولتی فعالیت سالم و درستی در بستر مناسب دارند .

با تشکر از وقتی که گذاشتید حتما با نظرات خود به ما کمک کنید تا مطالب بهبود خوبی داشته باشند .

سید صالح اسلام پناه

منبع : بازاریابی شبکه ای بی جامه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.