نحوه ماندگار کردن کرم پودر

همیشه انتخاب بهترین کرم پودر مناسب پوست خانم‌ها کمی دشوار است. همانطور استفاده از فاندیشن و انتخاب کرم پودر برای آرایش بسیار پرطرفدار است. پست امروز در مورد نحوه انتخاب بهترین کرم پودر و روش های ماندگار کردن کرم پودر روی آرایش مخصوص شماست! قصد داریم به شما نکات و ترفندهایی باورنکردنی را برای استفاده از کرم پودر و انتخاب آن به شما آموزش دهیم که به شما کمک می‌کند تا یک آرایش بی‌نظیر داشته باشید. پس بیاید شروع کنیم!

نحوه انتخاب بهترین کرم پودر برای شما

نحوه ست کردن کرم پودر

به لطف استفاده بدون زحمت کرم پودر ، لازم نیست برای اعمال محصولات خود یک آرایشگر باشید. به سادگی این 2 مرحله آسان را دنبال کنید و به نظر می رسید که آرایش خود را توسط یک حرفه ای انجام داده اید!

1- پرایمر بزنید

در حالی که من معمولاً پرایمر را به عنوان یک مرحله اختیاری می بینم، اگر پوست چرب دارید استفاده از پرایمر را توصیه می کنم. پرایمر یک لایه اضافی بین پوست و آرایش شما ایجاد می کند. این باعث می‌شود که یک بوم صاف برای آرایش روی آن داشته باشید و کمک می‌کند آرایش شما در تمام طول روز ثابت بماند.هنگامی که تصمیم می گیرید از کدام پرایمر استفاده کنید، مطمئن شوید که از پرایمری استفاده کنید که بر پایه آب باشد زیرا با مبتنی بر کرم بهترین کار را می کند . یک نوع سیلیکونی به خوبی با کرم ها مخلوط نمی شود.

2- از اسپری یا پودر تثبیت کننده استفاده کنید.

من مطمئن هستم که تعداد کمی از شما، یا شاید حتی تعداد زیادی، از شما می‌پرسد که آیا این واقعاً استفاده از تثبیت کننده ضروری است، باید بگم… بله! به خصوص اگر می خواهید آرایش شما تمام روز ماندگار باشد. چرا؟ به عبارت ساده، اسپری‌ها و پودرها به کرم پودر شما اجازه می‌دهند در جای خود باقی بمانند، بنابراین آرایش شما در پایان روز به همان خوبی که در ابتدا بود به نظر می‌رسد.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، اگر پوست فوق العاده چرب دارید، می خواهید با پرایمر شروع کنید. اما اگر می‌خواهید آرایش ساده‌ای داشته باشید، می‌توانید از اسپری تنظیم کننده خود به عنوان پرایمر استفاده کنید. فقط ابتدا مقداری اسپری تنظیم کننده را روی صورت خود اسپری کنید، بگذارید خشک شود و سپس آرایش خود را انجام دهید. پس از آن نیز باید حتما آن را اسپری کنید. استفاده از اسپری تنظیم کننده بعد از استفاده، آرایش شما را تازه نگه می دارد و در عین حال آن درخشش شبنم را حفظ می کند!

با این حال، اگر همچنان احساس می‌کنید که خیلی براق یا چرب هستید، می‌توانید پس از استفاده از اسپری سفت‌کننده، یک پودر گیربنده بسیار ریز برای سفت شدن با آن استفاده کنید. مورد علاقه شخصی من پودر گرد و غبار وانیلی ماسککارا است . با این حال، می‌توانید از یک پودر شفاف شفاف نیز استفاده کنید. من همیشه توصیه می کنم از یکی استفاده کنید که بافت بسیار ظریفی دارد، مانند پودر هلو پرفکت خیلی چهره . راحت‌تر در پوست ذوب می‌شود و آرایش شما را کج نمی‌کند.

البته برند نوت ترکیه به شما کمک می‌کند تا بهترین کرم پودر را انتخاب کنید مخصوصاً کرم پودر پمپی مات کننده نوت که یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات این برند است.

راه‌حل هدیه – روش استفاده از تثبیت آرایش

“Baking” اصطلاحی است که سال‌ها در جامعه دارویی استفاده می‌شود و راه عالی دیگری برای تنظیم آرایش شماست. اساساً روش استفاده از آن به این صورت است که مقدار زیادی پودر شفاف را به مدت 5 تا 10 دقیقه روی صورت خود می گذارید و اجازه می دهید گرمای صورت شما به آرایش شما برسد. وقتی زمان به پایان رسید، به سادگی پودر اضافی را از روی صورت خود پاک کنید. پس از آن آرایش بی عیب و نقصی خواهید داشت که تمام روز ماندگار است! هزاران میکاپ آرتیست مشهور در حال حاضر از این تکنیک استفاده می کنند. بنابراین اگر می خواهید چیزی جدید/متفاوت را امتحان کنید، قطعاً توصیه می کنم این را امتحان کنید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.