نکاتی ساده برای کنترل پوست چرب

خرید ادکلن

زیبایی مهمترین عاملی است که به طور مستقیم بر روی اعتماد به نفس و شخصیت شما تأثیر گذار است. اگر شما پوست چرب دارید ممکن است دچار مشکلاتی مانند تیرگی پوست باشید، چرا که پوست چرب آلودگی بیشتری را جذب می‌کند. محصولات گران قیمت مختلفی در بازار وجود دارد و شما قطعا سعی کرده اید محصولات زیبایی یا آرایشی بسیاری را برای غلبه بر مشکل چربی پوستتان استفاده کنید و بسیاری از آنها آنچه را که وعده داده بودند عملی نشده است. از درمان پوست چرب نترسید. در این نوشته چند راز ساده و کوچک که خیلی در غلبه کردن به پوست چرب به من کمک کرده را به شما میگویم.

پوست چرب , از بین بردن چربی پوست
در زیر نکاتی ساده و کوچک را برایتان فهرست کرده‌ام که مطمئنا از اجرای آن‌ها پشیمان نخواهید شد:

  • از غذاهای چرب و پر پنیر دوری کنید.
  • در طول روز، هر چه می‌توانید صورت خود را با آب سرد بشویید.
  • همیشه ابتدا از لوسیون قابض استفاده کنید، ۵ دقیقه مهلت دهید تا خشک شود، سپس از هر لوازم آرایشی که در نظر دارید استفاده نمایید.
  • خیار و آبلیمو را به مقدار یکسان به بدنتان بمالید و پس از ۱۵ دقیقه با آب ولرم یا خنک دوش بگیرید! این کار را حداقل تا یک ماه تکرار کنید تا نتایج حیرت انگیزش را مشاهده کنید.
  • صورت خود را با آبلیمو و یخ بشویید. نه تنها صورت شما را پاکسازی خواهد کرد بلکه چهره ای بشاش برایتان به ارمغان خواهد آورد.
  • سعی کنید اغلب از صابون های بر پایه ی گلیسیرین استفاده کنید.
امیدوارم این نکات ساده در کنترل چربی پوستتان به شما کمک کند. چنانچه شما هم نکاتی برای کنترل پوست چرب می‌شناسید، خوشحال می‌شویم آن را با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگزارید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.