همایش بزرگ شرکت جانسو در فرهنگسرا بهمن

خرید ادکلن

همایش بزرگ شرکت بازاریابی شبکه ای جانسو

شرکت بازاریابی شبکه ای جانسو که در سال 1394 مجوز فعالیت خود را دریافت کرد ، دیروز همایش 1500 نفر در سالن همایشات فرهنگسرا بهمن برگذار کرد ، این مراسم فوق العاده شاید گامی بزرگ به سمت بهتر شدن صنعت بازاریابی شبکه ای در کشور عزیزمان ایران باشد ، در این همایش به 110 نفر از افرادی که توانسته بودند شرط دریافت هدیه فروش ماه قبل شرکت جانسو را انجام دهند اهدا شد که این جایزه شامل ، تندیس طلایی شرکت جانسو با درج تصویر و مشخصات این افراد ، کارت هدیه به مبلغ 850 هزار تومان و 150 هزار تومان از محصولات شرکت بود . که شاید میشه گفت این هدیه 110 میلیون تومانی به مشاوران فروش این شرکت در کشور ما بی سابقه بود .

[irp]

این همایش 6 ساعته که از ساعت 12 ظهر 25 تیر 1395 آغاز شد در شروع بعد از تلاوت قران اقای قلی زاده مدیرعامل شرکت بزرگ جانسو سخنرانی کردند و در مورد تولید داخلی و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی سخن گفتن .

مجری برنامه آقا یحیوی بود که در نهایت بعد از ارائه هدایای بازاریابان موفق آقای محمد شاکری ، محصولات و پکیج های جدید این شرکت را معرفی کرد که شاید بی سابقه ترین محصولات بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) در ایران باشد . مطمن شرکت جانسو یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران خواهد بود که به گفته خود آقای محمد شاکری و قلی زاده سعی در ورود به بازارهای بین المللی دارند .

[irp]

همایش بزرگ شرکت جانسو در بازاریابی شبکه ای
محمد شاکری موفق ترین نتورکر ایران

همایش بزرگ شرکت جانسو در بازاریابی شبکه ای , بهمن تقی زاده ، محمد گیوی

منبع : بازاریابی شبکه ای بی جامه

لینک کوتاه  : https://www.bijame.com/?p=6410

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.