پرپشت شدن مو با طب سنتی

خرید ادکلن

پرپشت شدن مو و رفع بواسیر می تواند با طب سنتی درمان شود ، امروز راهکار های برای پرپشت شدن مو به شما آموزش می دهیم تا همواره موه های پرشت و زیبا داشته باشید

با این روش ها و توصیه های طب سنتی می توانید موهایی پرپشت و حجیم داشته باشید ،این طب مهمترین علت ریزش مو و کم حجم شدن آن را بواسیر و  حرارت زیاد بدن می داند چگونه می توان این دو را برطرف کرد و موهایی پرپشت داشت؟

یک محقق طب اسلامی راهکار پرپشت شدن مو , رفع بواسیر و خارج کردن حرارت اضافی بدن را تشریح کرد.

سید حسن ضیایی پژوهشگر طب اسلامی اظهار داشت: مصرف تَره برای کسانی که دچار یبوست و بواسیر هستند, مفید است.

به‌گفته وی در بی جامه مصرف روزانه نیم کیلو سبزی تَره به‌صورت پخته برای افرادی که دچار بواسیر هستند, مفید است. آب تره نیز می‌تواند در برطرف کردن خونریزی و عوارض بواسیر پیشگیری کند.

مصرف شنبلیله راه‌کار پرپشت شدن مو

اگر خانمی دوست دارد موهای پرپشت داشته باشد, بهتر است در وعده‌های غذایی خود سبزی شنبلیله اضافه کنند. سبزی شنبلیله را پخته و به غذای خود اضافه کنند تا موهای پرپشت داشته باشد.

سبزی شنبلیله فشار خون را کاهش می‌دهد و موها را پرپشت می‌کند. می‌توان یک قاشق مرباخوری شنبلیله خشک یا یک استکان عرق شنبلیله را مصرف کرد.

مصرف سیب راه‌کار رفع حرارت اضافی بدن

وی درباره راههای خارج کردن حرارت اضافی بدن افزود: مصرف سیب چه به‌صورت آب سیب یا سیب پخته یا سیب رنده شده حرارت اضافی در سیستم گردش خون و سیستم گوارش افراد را خارج می‌کند.

سیب موجب رفع بی‌قراری شبانگاهی در افراد می‌شود. مصرف روزانه سیب به سلامت بدن افراد کمک می‌کند

منبع : تسنیم

1 نظر
  1. نرگس محمدی می گوید

    خیلی خوب بود این مطلب کلی استفاده کردم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.