چند روش برای چاقی طبیعی صورت

خرید ادکلن

بی جامه – همیشه چاقی طبیعی صورت یکی از دردسر های بزرگ رژیمی بوده کافیست که مقداری ورزش سنگین بکنید تا سریعاً صورت شما شروع به چاق شدن بکند ، از طرفی مشکل اینجاست که چاق شدن صورت به تنهایی کمی سخت می باشد امروز راه کاری هایی می خواهیم به شما معرفی کنیم که قطعا به چاق و پرشدن صورت شما کمک می کند .

گونه هایتان را مرطوب کنید

از مرطوب کننده های صورت و یا کرم های مرطوب کننده بعد از هربار حمام و یا هربار که صورت خود را میشویید، برروی گونه های خود استفاده نمایید. اجازه دهید مرطوب کننده بصورت طبیعی خشک شده و آن را از روی صورت خود نشویید.

  • اگر ممکن است، از کرم های نرم کننده استفاده نمایید. این کرم ها باعث مرطوب شدن گونه ها و بهبود وضعیت آسیب های روی پوست می شوند.
  • حتی اگر صبح ها دوش میگیرد، باز هم شب ها قبل از خواب از کرم های مرطوب کننده استفاده کرده و مرطوب کردن پوست را تا بعد از حمام صبح به تاخیر نیاندازید.

آب میان‌بافتی را زیاد کنید

یکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می‌گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنکه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می‌نوشیم تصور می‌کنیم که آب مورد نیاز بدن‌مان را نیز دریافت کرده​ایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی‌ها نمی‌تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه‌گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیشتر معنا پیدا می‌کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می‌شوند و بعد از مدتی احساس می‌کنند که زیبایی اولیه صورت‌شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می‌تواند آب میان بافتی سلول‌های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق‌تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

مغزها و خرما بخورید

مصرف مغزهای روغنی برای پرتر کردن صورت بسیار تاثیر گذار هستند ، کافیست روزانه چهار اله پنج عدد مغز بادام ، پسته و فندق را با دو عدد خرما یا شیره خرما میل کنید تا ببینید چه تاثیر روی چاق شدن صورت شما دارد . در طول روز 3 الی 4 بار این مواد را میل کنید .

روش های چاق شدن طبیعی صورت
روش های چاق شدن طبیعی صورت

حرکتی موثر اگر تمایل به رژیم غذایی ندارید

اگر تمایلی به استفاده از تکنیک‌های تغذیه برای پر شدن و چاق به نظر رسیدن صورت ندارید، بهترین روش برای شما استفاده از تکنیک‌های ورزشی سودمند برای چاق شدن صورت است. برای این‌ کار هر روز کمتر از ۲۰ دقیقه را به این کار اختصاص دهید و در ۲ نوبت این تکنیک را اجرا کنید. روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید. سپس لب‌ها را تا جایی که می‌توانید جمع کنید و آن را به مدت ۵ ثانیه در همین حالت نگه ‌دارید سپس بدون آنکه لب‌های‌تان از هم باز شود و دندان‌های‌تان دیده شود لبخند بزنید و سعی کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید. لب‌ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید. بعد از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت‌تان احساس خستگی می‌کنند. این به شرطی است که حرکات را به درستی و با تمرکز انجام داده باشید. خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خونرسانی و جریان‌گردش خون به سلول‌های صورت است. اجرای این تکنیک هر روز به مدت ۲۰ دقیقه به شما کمک می‌کند تا عضلات ورزیده و پرتری داشته باشید.

سیب زمینی و مواد نشاسته دار

شاید گفت یکی از بهترین روش و سریعترین روش برای چاقی صورت که همه آنرا توصیه می کنند خوردن سیب زمینی سرخ کرده و حتی آبپز شده با کمی سس که البته خود سیب زمینی موثر است ، توجه داشته باشید که ماکارونی و ساندویچ باعث چاقی کل بدن می شوند البته می توانید از مواد نشاسته دارد نیز استفاده کنید.

آلوئورا و تاثیرات آن بر چاقی صورت

ژل تهیه شده از آلوئه ورا را برروی گونه خود گذاشته و سپس به آرامی و بصورت دوارنی آن را مالش دهید. اینکار را 30 تا 60 دقیقه قبل از حمام انجام داده و روزانه آنرا تکرار نمایید. همچنین می توانید روزانه 250 میلی گرم آب آلوئه ورا مصرف نمایید.

از صورت خود نیشگون بگیرید

به آرامی نیشگون های ریز از بالا و پایین گونه خود بگیرید. بشگون های کوچک باعث ورم و آسیبدیدگی نمی شود اما باعث سرخ شدن طبیعی گونه ها و براق تر نشان داده شدن آن می شود.

در پایان باید این نکته رو باید گفت که خوردن مواد پروتئینی و موادی که دارای کلاژن و الاستین هستند موادی که دارای نشاسته ، ویتامین آ ، ویتامین ب ، آنتی اکسیدان و ویتامین سی هستند برای چاقی صورت و بافت های بدن مفید هستند مواد با دارا بودن این مواد برای نرم و پرشدن پوست کمک زیادی می کنند ، جوانه گندم و سیب قرمز و زرد را فراموش نکنید .

 

منبع : بی جامه – مد روز و فشن

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.