آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

خرید ادکلن

فروش فیلم «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیان را پس از سه هفته اکران در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به چهار میلیارد تومان رسید.

فیلم «دراکولا» به کارگردانی رضا عطاران هم تاکنون در تهران و شهرستان‌ها چهار میلیارد تومان فروش داشته و میزان فروش فیلم «ایستاده در غبار» هم با احتساب سینماهای هنر و تجربه به دو میلیارد و 50 میلیون تومان رسیده است.

 

فروش فیلم دراکولا, دانلود فیلم دراکولا,

فیلم «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی هم پس از 12 هفته اکران در کشور 11 میلیارد تومان فروخته است و اکران هر چهار فیلم یاد شده همچنان در سینماهای کشور ادامه دارد.

همچنین فیلم «من» به عنوان یکی دیگر از فیلم‌های روی پرده سینماها به فروش نیم‌میلیاردی رسیده است.

فیلم «من» در 10 سالن در شهرستانها نیز تاکنون 110 میلیون تومان فروخته است.

فروش فیلم «ناردون» پس از گذشت دو هفته از زمان اکران‌اش به یک میلیارد و 150 میلیون تومان رسید که از این رقم 900 میلیون تومان آن به تهران اختصاص دارد.

«ناردون» در 27 سینما تهران نمایش داده می‌شود و اکران آن در 30 سینما شهرهای دیگر هم به تازگی آغاز شده است.

فیلم «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت هم تا 4 شهریورماه و پس از پنج هفته از شروع اکران در تهران 500 میلیون تومان فروخته است.

فروش کلی این فیلم در کشور 650 میلیون تومان اعلام شد.

فیلم «آب نبات چوبی» به کارگردانی حسین فرح‌بخش نیز در حال حاضر 23 سالن سینمایی را در تهران در اختیار دارد و تا پایان روز سه‌شنبه 164 میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم «زاپاس» تا شب گذشته چهارم شهریورماه در تهران دو میلیارد و 600 میلیون تومان فروش داشته است و فروش روز پنجشنبه هم 27 میلیون تومان بوده است.

اکران «زاپاس» در تهران و شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد و رقم فروش در کل کشور به چهار میلیارد و 370 میلیون تومان رسیده است.

همچنین فیلم «امکان مینا» پس از سه هفته، 300 میلیون تومان فروش داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.