بهترین اپلیکیشن ادیت و افکت گذاری عکس در اندروید + دانلود

9 برنامه برتر ادیت عکس

خرید ادکلن

بهترین برنامه ادیت عکس حرفه ای برای اندروید قصد داریم پست به شما معرفی کنیم، اپلیکیشن و برنامه ادیت عکس که به راحتی و به رایگان می‌توانید در اندورید دانلود کنید و از آنها استفاده کنید و عکس های خودتون رو ادیت کنید. خیلی وقت‌ها شده یک عکس خوب گرفتید و قصد دارید در شبکه‌های اجتماعی آنرا منتشر کنید، اما این تصویر نیاز به کمی ادیت کردن دارد، نیاز دارد تا نور آن تنظیم شود، کمی رنگ‌ها جوندارتر شوند و… از همین‌رو ما امروز قصد داریم در بی‌جامه به شما بهترین برنامه ادیت عکس یا همان بهترین اپلیکیشن های ادیت و افکت گذاری عکس در اندروید را معرفی کنیم. با ما تا انتها این مقاله همراه شوید.

9 اپلیکیشن پرطرفدار ادیت عکس

بهترین اپلیکیشن ادیت و افکت گذاری عکس در اندروید

در اینجا ما لیست بهترین برنامه ادیت عکس رو براتون آماده کردیم، که می‌تونید خیلی راحت بهترین اونها رو انتخاب کنید. ما سعی کردیم تمام نقاط قوت و ضعف اونها رو بگیم تا بتونید به راحتی بهترین برنامه ادیت عکس مناسب خودتون رو انتخاب کنید.

  1. برنامه YouCam Perfect
  2. برنامه PhotoDirector  
  3. برنامه VSCO
  4. برنامه Picsart
  5. برنامه Snapseed
  6. برنامه Adobe Lightroom Mobile
  7. برنامه Photoshop Express Photo Editor
  8. برنامه Instasize Photo Editor
  9. برنامه Airbrush

برنامه YouCam Perfect – بهترین نرم افزار ویرایش عکس

YouCam Perfect - Best Photo Edit

اصلاً مهم نیست که عکاس حرفه‌ای هستید یا معمولی، تصویر شما خوب است یا بد اپلیکیشن YouCam Perfect به شما کمک ‌میکند تا به راحتی تصاویر خود را عالی کنید. این برنامه رایگان ادیت عکس به شما کمک می‌کند تا با انواع فیلترها و ابزارها تصاویر خود را درست کنید. همچنین شما به راحتی می‌توانید با این برنامه اشیاء اضافه در تصاویر خود را حذف کنید.

اگر نور یا زاویه تصویر شما خوب نیست اصلاً اهمیت نداره برنامه YouCam Perfect در کنار شما است تا آنرا اصلاح کنید. برنامه ادیت عکس YouCam Perfect یکی از حرفه‌ای‌ترین برنامه‌های برای این کار است. راستی خیلی راحت می‌تونید با این برنامه تصاویرتون رو متحرک کنید و افکت‌های جذاب به اون اضافه کنید.

برنامه PhotoDirector – اپلیکیشن رایگان ویرایش تصاویر

برنامه PhotoDirector - Best & Creative Fun Photo Editor

برنامه PhotoDirector یکی از بهترین برنامه ادیت عکس کاملاً کاربردی است با قابلیت‌های بسیار بالا، شاید بزرگترین ویژگی اپلیکیشن PhotoDirector سادگی در ایجاد تغییرات روی تصاویر است. شما به راحتی می‌توانید تصاویر را ویرایش کنید، نور آنرا تغییر دهید، افکت‌های جذاب روی آن قرار دهید، اجزاء اضافه را حذف کنید و تصاویر متحرک بسازید.

برنامه PhotoDirector یکی از حرفه‌ای‌ترین برنامه‌های ادیت عکس اندروید است که کمک می‌کند با چند حرکت ساده تصویر مورد نظر خودتان را بسازید.

برنامه VSCO – اپلیکیشن حرفه ای ادیت عکس

برنامه VSCO - Best Photo Editing App for Unique Filters

برنامه ادیت عکس VSCO شاید به عنوان پرامکانات‌ترین اپلیکیشن ویرایش تصاویر نمی‌توان نامبرد، اما قطعاً به عنوان سازنده خاص‌ترین فیلترهای رنگی می‌توان نامبرد. برنامه VSCO به شما این امکان را می‌دهد تا از طیف رنگی خاصی برای تصاویر خود استفاده کنید. شاید این برنامه بیشتر مناسب افرادی با سلیقه خاص باشد، اما استفاده از آن خالی از لطف نیست.

برنامه Picsart – اپلیکیشن ادیت عکس

برنامه Picsart - Photo & Video Editor

برنامه ویرایش عکس Picsart یکی از قدیمی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن‌های ادیت عکس است، شاید کار کردن با این برنامه کمی نیاز به داشتن علم گرافیک باشد، ابزار بسیار زیاد و گسترده، رابط کاربری بالا باعث شده این برنامه یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ادیت عکس اندروید شود.

برنامه Snapseed – اپلیکیشن ادیت عکس

برنامه Snapseed - Best Free Photo Editor for Quick Edits

برنامه ادیت عکس Snapseed یک اپلیکیشن با قابلیت‌های خاص است که اگر شما می‌خواهید خیلی سریع خروجی عکس خوب بگیرید برای شما مناسب است. البته این برنامه برای ادیت عکس امکانات بسیار زیادی دارد که برای استفاده از همه آنها باید یک عکاس حرفه‌ای باشید اما به طور کلی اگر قصد دارید کمی با رنگ‌ها بازی کنید و کمی شدت و زاویه نور را تغییر دهید یا فیلترهای آماده استفاده کنید Snapseed یک برنامه ادیت حرفه ای برای شما است.

برنامه Adobe Lightroom Mobile – اپلیکیشن ادیت عکس

برنامه Adobe Lightroom Mobile - اپلیکیشن ادیت عکس

برنامه Adobe Lightroom Mobile یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های ادیت عکس برای حرفه ای ها است و شاید استفاده از امکانات آن برای کاربران عادی کمی دشوار باشد، بازار هدف این اپلیکیشن ادیت عکس عکاسان حرفه‌ای است. این اپلیکیشن توسط کمپانی Adobe آماده شده که می‌توانید آنرا دانلود و نصب کنید.

برنامه Photoshop Express Photo Editor – اپلیکیشن ویرایش تصاویر در موبایل

برنامه Photoshop Express Photo Editor - اپلیکیشن ویرایش تصاویر در موبایل

برنامه فتوشاپ موبایل یا Photoshop Express Photo Editor برای طرفداران نسخه دسکتاپ این نرم افزار است، یک نرم افزار کاربردی و حرفه ای، نقطه ضعف این نرم افزار غیررایگان بودن بیشتر امکانات آن است، اما به نظر من اگر به دنبال همین ویژگی‌ها هستید انتخاب‌های بهتری هم وجود دارد.

این مجموعه سعی کرده امکانات خوبی را در نسخه موبایل خود نیز بگنجاند که قطعاً نظرات طرفداران فتوشاپ دسکتاپ را جلب می‌کند.

برنامه Instasize – اپلیکیشن ساده ادیت عکس

برنامه Instasize - اپلیکیشن ساده ادیت عکس

برنامه Instasize رو تقریباً همه می‌شناسند، چرا که به شما کمک می‌کنه تا یک تصویر مناسب شبکه‌های اجتماعی بسازید، امکانات زیادی نداره اما رابط کاربری بسیار بالایی داره. اپلیکیشن Instasize کمک می‌کنه تا تصویرتون رو مناسب اینستاگرام در بیارید و چندتا افکت خوب روش بزارید. من پیشنهاد استفاده از برنامه ویرایش عکس دیگست خیلی برام جذاب نیست، اما پرطرفداره دیگه :)

برنامه AirBrush – برنامه حرفه ای ادیت عکس

برنامه AirBrush - برنامه حرفه ای ادیت عکس

اپلیکیشن ادیت عکس AirBrush یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های برای ویرایش تصاویر برای اینستاگرام است، امکان بسیار زیاد برای ویرایش تصاویر که شما به راحتی می‌توانید تصاویری با فیلترهای جذاب، نور مناسب، طراحی چشم‌گیر و خاص با سرعت بسیار بالا طراحی کنید. یکی از ویژگی‌های AirBrush این است که آماده شده تا تصاویری با کیفیت برای شبکه های اجتماعی برای شما آماده کند.

اگر می‌خواهید برنامه ای دم دستی برای ادیت عکس در موبایل و اندروید داشته باشید AirBrush به شما کمک می‌کند تا به سرعت تصاویر خود را ویرایش کنید.

حرف آخر

شاید به دنبال حرفه ای ترین برنامه ادیت عکس برای موبایل گشتن کار دشواری باشد، چرا که هر شخصی باتوجه به تجربه کاربری که دارد بهترین اپلیکیشن ویرایش تصویر خود را انتخاب می‌کند. سعی کنید بیش از دو برنامه برای ویرایش تصاویر انتخاب نکنید و امکانات آنرا باتوجه به نیاز خود انتخاب کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.