جدیدترین و بهترین مدل سرویس غذاخوری چینی 2018

خرید ادکلن

همیشه انتخاب بهترین مدل سرویس غذاخوری چینی برای خانم‌ها شاید سخت باشد، اما ما در بی‌جامه برای شما جدیدترین و بهترین مدل سرویس چینی را آماده کردیم که می‌توانید انتخاب کنیم. امروز قیمت سرویس چینی خارجی که قرار دادیم را می‌نویسیم همچنین می‌توانید این ممدل سرویس غذاخوری چینی را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا تهیه کنید. با ما با جدیدترین و بهترین مدل سرویس غذاخوری چینی همراه باشید.

بهترین مدل سرویس غذاخوری چینی

سرویس غذاخوری چینی 30 پارچه آکسفورد مدل تی ویگی

سرویس غذاخوری 30 پارچه چینی آکسفورد مدل تی ویگی

کمپانی آکسفورد در طراحی ظروف برای میزبانان مهارت خاصی دارد، و سرويس غذاخوري 30 پارچه آكسفورد مدل Twiggy با طراحي منحصر بفرد طراحان اسپانيايي و پرتقالي در بخش توليد و پردازش اين شركت در كشور برزيل به شما کمک می‌کند تا به نحوی ویژه از مهمانان خود پذیرایی کنید.این سرویس چینی مناسب شش نفر است و شامل بشقاب غذاخوری, بشقاب خورش خوری, پیش دستی, فنجان و نعلبکی است که قیمت آن فقط 630 هزار تومان است.

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید.

سرویس چینی غذاخوری 30 پارچه چینی آکسفورد مدل Zoe

سرویس چینی غذاخوری 30 پارچه چینی آکسفورد مدل Zoe

این روز‌ها بقشاب‌های مربعی طرفداران زیادی دارد، سرویس چینی غداخوری 30 پارچه آکسفورد مدل زو با طرح و نقشی که دارد حتما نظر شما را جلب خواهد کرد. این شاهکار طراحان اسپانیایی که در خط تولید برزیل این شرکت تهیه شده قابلیت استفاده در ماکروویو و شستشو توسط ماشین ظرفشویی را دارد. این سرویس غذاخوری شش نفره شامل بشقاب غذاخوری, بشقاب خورش خوری, پیش‌دستی, فنجان و نعلبکی است و قیمت آن 380 هزار تومان است.

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید.

سرویس غذاخوری چینی 30 پارچه آکسفورد مدل Black

سرویس غذاخوری چینی 30 پارچه آکسفورد مدل Black

سرویس غذاخوری 30 پارچه آکسفورد مدل Black با داشتن لعاب و طراحی خاصی که دارد می‌تواند مهمانی شما را لذت بخش‌تر کند. این سرویس مناسب رستوران‌ها و کافی‌شاپ هاست که شامل بشقاب پلوخوری, بشقاب خورش خوری, پیش دستی, فنجان و نعلبکی است که برای شش نفر مناسب است و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را داراست و به هیچ مشکلی می‌توانید در ماکروویو استفاده کنید، قیمت این سرویس چینی زیبا 490 هزار تومان است.

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید.

سرویس غذاخوری چینی 121 پارچه پرنسس مدل Burberry

سرویس غذاخوری چینی 121 پارچه پرنسس مدل Burberry

سرویس غذاخوری 121 پارچه پرنسس مدل Burberry محصول کشور چین است و ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارد، این سرویس شامل سوپ خوری, کاسه سوپ خوری, ظرف سالاد, دیس, بشقاب غذا, بشقاب خورش خوری, پیش دستی, قوری چای خوری, فنجان, نعلبکی, قندان, شکریز, نمک پاش, شیرخوری و پیاله است در ضمن 6 عدد پیاله اضافه هم داخل سرویس قرار داده شده و مناسب 12 نفر است و قیمت آن 2,500 هزار تومان می‌باشد.

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید.

سرویس غذاخوری چینی 147 پارچه دی ویتو مدل YX0279B

سرویس غذاخوری چینی 147 پارچه دی ویتو مدل YX0279B

سرو غذا در مهمانی‌های لوکس و رسمی مثل کاخ‌های مجلل اروپایی نیاز به لوازم خاص دارد که سرویس چینی غذاخوری 147 پارچی دی ویتو مدل YX0279B این اصالت را داراست ، این سرویس که در کشور برزیل با طراحی طراحان اسپانیایی و پرتقالی آماده شده شامل سوپ خوری, ظرف سالاد, دیس, بشقاب غذاخوری, بشقاب خورش خوری, پیش دستی, قوری چای خوری, فنجان , نعلبکی, قندان, شکرریز, نمک پاش, پیاله و ظرف میوه‌خوری است مناسب دوازده نفر است و جنس آن چینی است و شاید تنها نقطه ظعف آن این باشد که امکان قرار گرفتن در ماکروویو را ندارد، قیمت این محصول 1,960 هزار تومان می‌باشد.

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید.

اگر سرویس‌های بالا را تهیه کردید حتما نظر خود را درباره آنها در سایت بی‌جامه بنویسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.