بی جامه – مد و فشن

خرید ادکلن

بی جامه

شاید بشه گفت فصل جدید تو تاریخ مد و فشن ایران

فشن فقط فرهنگ نیست

فشن و مد چیزی هست که از دل جامعه بیرون میاد ، جامعه که خودش الگو های درست و غلط ایجاد می کنه ، جامعه ای که مردم اون خیلی سریع به صورت اپیدمی شروع به الگو برداری از یکدیگر می کنند .

فرهنگ پوشش مردم به گفته خیلی از افراد، فرهنگی هست که از غرب میاد در صورتی که داخل کشور ما نوع پوشش به طور کل با غرب متفاوت هست به همین خاطر مردم ما هرچیزی رو خودشون ابداع می کنند ، عمل میکنند و تکرار می کنند . فقط مسئله اصلی اینجاست که گاهی این مد ها بدون فکر و از الگوهای غلط بوجود میاد ، کاری بدون علم انجام میشه و این مسئله باعث این میشه که هنجار شکنی در جامعه بوجود بیاد .

فشن در جامعه ما فوق العاده بد جا افتاده به طوری که قشر بزرگی از جامعه از اینکه فشن خوانده بشند هراس دارند چون فشن بیشتر از اینکه مفهوم باشد رفتار شده به پسرها و دختران مو سیخ سیخی علاف و بیکار که لباس های می پوشند که فوق العاده به چشم بیایند در اغلب موارد عقب مانده هم خوانده می شند .

خوب شاید به هیچ عنوان این تعریف درستی نباشه خود من به شخصه مد و فشن رو نه مختص سن و سال خاصی می دونم نه مختص قشر خاصی. به نظر من شیک بودن و تفکر درست درباره نوع پوشش، فشن و مد رو درست می کنه . گاهی وقت ها با تغییر نوع بافت مو و یا نحوه بستن شال و روسری کلی روی چهره و ظاهر شما تغییر ایجاد میشه ، پس مد و فشن وابسته به نوع تفکر ماست .

نام بی جامه از آنجایی قرار داده شد که جامعه را به علت طرز فکر غلط موجود بی جامه خواندیم و می خواهیم یک جامه درست و با اصول و اندیشه بر تن آن کنیم .

پیروز باشید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.