جدیدترین مدل لباس مردانه اسپرت 96 | لباس پسرانه تابستان 2017

خرید ادکلن

مدل لباس تابستانی مردانه 2018

لباس مناسب برای هر فصل ویژگی‌های خاص خود را در زمینه‌ی جنس، وزن، رنگ، اندازه و سایز دارد؛ ویژگی‌هایی که جدا از سلیقه، سبک شخصی و شرایط کلی کار و زندگی، برای تمام افراد یکسان است.

اگر قصد دارید برای تابستان امسال پوشاک مناسب تهیه کنید و یا به دنبال هماهنگ کردن لباس‌های خود برای استقبال از روزهای گرم هستید، این مطلب بی جامه را درباره‌ی لباس‌های تابستانی بخوانید

مهم‌ترین نکته برای جنس لباس‌های تابستانی این است که پوست شما در آن به راحتی نفس بکشد. موضوعی که برای انواع پوشاک یعنی رسمی و اسپرت، شلوار، مانتو و یا حتی کفش نیز عمومیت دارد. در هر صورت تابستان فصل پوشاک سبک است؛ یکی از آیتم‌هایی که باعث می‌شود شما در طول یک روز گرم از به تن کردن لباس پشیمان نشوید و احساس خستگی کمتری کنید.

معمولاً جنس‌های پنبه‌یی، کتان و نخی برای فصل تابستان بسیار توصیه می‌شوند اما جنس ابریشم نیز بر خلاف باور عموم، جنس مناسب فصل تابستان است. یک لباس ابریشمی، مواد مصنوعی ندارد و این تنفس پوست شما را زیاد و حساسیت آن را به لباسی که می‌خرید، کمتر می‌کند.

تابع جنس لباس شماست؛ هرچند که ابعاد برش لباس نیز خواه ناخواه بر آن اثر می‌گذارد. اگر معمولاً لباس اسپرت به تن می‌کنید می توانید نگران این موضوع نباشید اما وزن لباس رسمی شما در این فصل بسیار مهم است.

اگر شغلی دارید که باید لباس رسمی به تن داشته باشید و یا برای شرکت در یک جلسه و یا مراسم مجبور به پوشیدن کت و شلوار در تابستان هستید، به وزن آن فکر کنید. در هر حال اینکه به دلیل گرما مجبور شوید کت تان را به دست بگیرید و یا با وجود داشتن کت وشلوار رسمی، آستین‌های پیراهن‌تان را بالا بزنید جلوه‌ی خوشایندی نخواهد داشت!

سعی کنید شلوار و یا کتی را انتخاب کنید که بافت نسبتاً درشت تری داشته باشد، این بافت درشت هم وزن لباس را کاهش می دهد و هم تهویه‌ی آن را راحت تر خواهد کرد. موضوع وزن حتی در مورد کفش‌ها و صندل‌های تابستانی نیز اهمیت دارد، این کفش‌ها باید سبک، نرم و با قابلیت تنفس پا باشند.

تغییر رنگ در تابستان فقط به خاطر مُد سال و یا تناسب آن با طرح‌های تولیدکنندگان نیست. هیچ تولید‌کننده و یا طراح مدی، محصول خود را بدون توجه به نیازهای فصل روانه بازار نمی‌کند.

بنابراین حتی اگر به پوشیدن لباس‌های رنگی و یا روشن عادت ندارید سعی کنید در تابستان به سبک این فصل عمل کنید. این انتخاب نه تنها میزان عرق کردن شما را کاهش می‌دهد بلکه به لحاظ روانی نیز احساس گرمی هوا و خفگی را در شما از بین خواهد برد.

بدن ما در طول فصل تابستان کمی متورم تر از فصل‌های دیگر سال است. این موضوع به ویژه در پاها بیشتر از نقاط دیگر احساس می‌شود. بنابراین اگر قصد خرید برای این فصل را دارید، به کفش‌های نیم تا یک سایز بزرگ‌تر و لباس‌های کمی آزادتر فکر کنید.

افزون بر این پوشیدن لباس کاملاً فیت در طول تابستان آن هم در شرایطی که زیاد عرق می‌کنید، چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.