از بین بردن حلقه سیاه دور چشم با روغن بادام شیرین

خرید ادکلن

 یکی از همه کاره ترین روغنها برای پوست، بدن و موی شما که دارای عملکردی عالی است، را می توانید در کمد آشپزخانه تان پیدا کنید. این بار در مورد روغن نارگیل صحبت نمی کنیم؛ منظورمان روغن بادام شیرین است.
فواید روغن بادام شیرین در زیبایی پوست و مو
دونا فولر،مدیر برند InstaNatural (یک خط مراقبت از پوست که از مواد تشکیل دهنده ارگانیک و طبیعی استفاده می کند) می گوید: روغن بادام شیرین ، یک روغن چندکاره است که پوست را بطور منحصربفردی نرم می کند و تسکین می دهد.
روغن بادام محتوی اسید چرب بالاتری نسبت به هر روغن دیگری دارد و غنی از ویتامین های A،B1،B2،B6  و E، بعلاوه زینک، منیزیم و کلسیم، و بنابراین یک مرطوب کننده قوی است. در عین حال بطور شگفت آوری سبک و غیر چرب است و همچنین برگ برنده پوست های حساس و مستعد آکنه است، چون منافذ را مسدود نمی کند.
فرقی نمی کند انتخاب شما کدامیک باشد، محصولی که حاوی روغن بادام است (اگر می خواهید به مشکلات پوستی دیگری مانند هیپرپیگمانتاسیون یا لکه های تیره پوستی و چین و چروک رسیدگی کنید، تصمیم درستی است) و یا مستقیما از آن استفاده می کنید (روغن بادام خام، پرس سرد و ارگانیک را انتخاب کنید)، این نرم کننده طبیعی و سبک، مزایای متعددی برای روال زیبایی شما دارد. ۹ مورد از آنها را در اینجا بیان می کنیم.

از بین بردن حلقه سیاه دور چشم با روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین یک ماده ضدپیری است

حتماً دلیلی دارد که روغن بادام در لوکس ترین محصولات ضدپیری بکار می رود. جفری جیمز از Botanicals می گوید: شواهدی وجود دارد که نشان می دهد روغن بادام شیرین به کاهش خطوط ریز و علائم پیری در پوستهای آسیب دیده از آفتاب کمک می کند.
یک مطالعه در سال ۲۰۱۰ نشان می دهد که روغن بادام دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضدالتهابی، تقویت کننده سیستم ایمنی و کاهندگی اثر زخم است. برای استفاده از این روغن به تنهایی، چند قطره از آن را بین کف دستهایتان بمالید تا گرم شود و سپس به آرامی روی پوست تمیز، ماساژدهید.

پوستتان را با رطوبت، اشباع می کند

روغن بادام، رطوبت پوست را حفظ می کند و در درمان خشکی، التهاب و خارش پوست موثر است. جیمز می گوید: از آنجا که چربی ها در روغن بادام، عمدتاً اشباع نشده هستند، پوستتان آنها را بسرعت جذب می کند و در نتیجه رطوبت را حفظ می نماید. شما می توانید روغن بادام را در محصولات آرایشی مختلفی پیدا کنید اما در صورت تمایل به استفاده از روغن بادام خالص این کار را پس از حمام یعنی هنگامیکه پوست، تازه هیدراته شده است  انجام دهید.

روغن بادام شیرین حلقه های سیاه زیر چشم را پنهان می کند

ویتامین E و اسیدهای چرب امگا۶، مواد تشکیل دهنده جادویی این روغن هستند. فولر می گوید: روغن بادام، کم شدن آب بدن را که می تواند باعث مشخص تر شدن حلقه های زیر چشم شود، جبران می کند ۲ یا ۳ قطره روغن بادام (یا یک کرم چشم حاوی روغن بادام) را درست قبل از خواب، به آرامی و بدون مالش، دور ناحیه اطراف چشمتان بزنید. مراقب باشید روغن در چشم شما نرود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. مجید می گوید

    بسیار مطلب مفیدی بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.