خرید از برند های معتبر پوشاک در جزیره کیش

اگر شما نیز اهل پوشیدن لباس های برند باشید می دانید که هیچ یک از برند های مطرح دنیا در کشور ما نمایندگی رسمی ندارند، اما برای خرید پوشاک برند چه باید کرد؟ بسیاری از افراد سفارش از آنلاین شاپ های داخلی که در حوزه خرید از خارج از کشور فعالیت می کنند را برای این امر انتخاب می کنند اما هزینه های بالای ارسال و همچنین سخت بودن سفارش سایز مناسب پوشاک ممکن است شما را از انتخاب این مورد برای خرید لباس های برند منصرف کند، تنها راه و بهترین راه خرید از برند های معتبر در ایران خرید پوشاک از مناطق آزاد است، یکی از بهترین این مناطق جزیره کیش می باشد، اگر قصد سفر با تور کیش لحظه آخری را دارید و یا از غلاقمندان به خرید اجناس برند هستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

بهترین مراکز خرید کیش برای خرید پوشاک

جزیره کیش یکی از جزایر و مناطق توریستی ایران به شمار می آید و سالانه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری برای گذراندن تعطیلات به این جزیره سفر می کنند، به همین دلیل نیز مراکز خرید بسیاری در این جزیره تأسیس شده تا پاسخگوی نیاز گردشگران باشد، شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از گردشگران تنها با هدف خرید اجناس مختلف به جزیره کیش سفر می کنند، در این بخش از مقاله قصد داریم اطلاعاتی کلی در رابطه با بهترین مراکز خرید موجود در جزیره کیش در اختیارتان قرار دهیم.

مرکز خرید رویال مال

رویال مال یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید جزیره کیش می باشد که به تازگی در این جزیره افتتاح شده و دارای یک ساختمان 5 طبقه می باشد، از این 5 طبقه دو طبقه به فروشگاه های تجاری اختصاص داده شده و حدود 76 واحد تجاری در آن وجود دارد.

لازم به ذکر است که در مرکز خرید رویال مال کیش می توانید نمایندگی غیر رسمی بسیاری از برند های معتبر پوشاک را پیدا کرده و اجناس مورد نظر خود را با قیمتی معقول خریداری نمایید، همچنین بد نیست بدانید که بسیاری از گردشگران تنها این مرکز خرید را برای خریداری اجناس برند، معتبر می دانند.

آدرس مرکز خرید رویال مال کیش: جزیره کیش، خیابان رودکی، نبش هتل پانیذ کیش

مرکز خرید کیش

مرکز خرید کیش، یک مجتمع تجاری بسیار بزرگ است که 4 طبقه دارد  و باید بدانید که در این 4 طبقه بیش از 470 واحد تجاری محصولات برند و غیر برند را به مشتریان خود عرضه می کنند، اگر قصد خرید از جزیره کیش را دارید در این مرکز خرید لوکس و بزرگ می توانید طیف گسترده ای از اجناس را مشاهده کرده و اجناس مورد نظر خود را خریداری نمایید، لازم به ذکر است که بسیاری از فروشگاه های موجود در این مرکز خرید، نمایندگان غیر رسمی برند های معتبر جهان می باشند.

آدرس مرکز خرید کیش: کیش، خیابان فردوسی، مرکز تجاری کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید نیز از مراکز خرید محبوب موجود در جزیره کیش به شمار می آید، علت این امر نیز فروشگاه های متعدد موجود در این مرکز خرید و همچنین معماری ویژه و منحصر به فرد این مجموعه می باشد، خوب است بدانید که بازار مروارید کیش با الهام از بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده است و نظر هر بیننده ای را سوی خود جذب می کند.

در این مرکز خرید بیش از 7 بازارچه وجود دارد که شما می توانید اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه های مختلف هر بازارچه خریداری کنید، البته توجه داشته باشید که تعداد نمایندگی برند های دنیا در این مرکز خرید در مقایسه با سایر مراکز خرید کیش کمتر است.
آدرس مرکز خرید مروارید کیش: جزیره کیش، بلوار مروارید.

خرید از برند های معتبر پوشاک در جزیره کیش

خرید اجناس برند از جزیره کیش

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، منطقه آزاد کیش یکی از بهترین مکان ها برای خرید اجناس برند در ایران به شمار می آید البته باید همواره به این نکته توجه داشته باشید که هیچ یک از برند های معتبر جهانی در ایران نمایندگی رسمی ندارد و این موضوع کمی اعتماد به نمایندگی های غیر رسمی را سخت می کنند.

بسیاری از گردشگران جزیره کیش که با هدف خرید به این جزیره سفر می کنند می توانند اجناس برند را با قیمت جهانی آن ها خریداری کنند، لازم به ذکر است که اجناس برند به سبب اینکه در خارج از کشور تولید می شوند، به دلار قیمت گذاری می شوند و به همین جهت قیمت اجناس با گران تر شدن ارز همواره گرانتر می شود.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در رابطه با خرید پوشاک برند از کیش کسب کنید و این اطلاعات در سفر با تور کیش برایتان مفید واقع شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.