رفع فوری بوی بد واژن با محلول خانگی

خرید ادکلن

روشی فوری برای رفع بوی بد واژن

به طور طبیعی اکثر خانمها بوی نامطبوع واژن را تجربه می کنند ، می توان گفت بدو بویی واژینال یک مسئله نرمال است مگر اینکه همراه با زخم و درد همراه باشد.عضو تناسلی واژن به دلیل قرار گرفتن بین ران ها و جریان نداشتن هوا در این بخش از بدن مستعد ایجاد و رشد میکروب و عفونت های مختلف است ،عفونت هایی که گاهی ایجاده بوی نامطبوع می کنند.

برای افرادی که علاقه چندانی به استفاده است نسخه های طب مدرن دارند چند پیشنهاد ساده و خانگی برای از بین بردن بوی واژن داریم.

داروهای گیاهی و خانگی برای بوی بد واژینال

بهترین داروهای گیاهی و خانگی برای رفع بوی بد واژن

ترکیباتی که از مواد اولیه طبیعی تشکیل شده اند را طبق دستور اماده کنید و مورد استفاده قرار دهید.

درمان بوی بد واژن با برگ لیمو و آب:

5 عدد برگ لیمو را یک لیوان آب بجوشانید. پس از چند دقیقه جوشیدن حرارت را خاموش کنید و اجازه دهید تا مایع خوب سرد شود. 30 دقیقه بعد برگهای لیمو را برداشته و واژن را با آن شستشو دهید.

ترکیب برگ لیمو و روغن بابونه برای رفع بوی بد واژن :

 

برای رفع بوی بد واژن به یک فنجان آب دو قطره روغن بابونه اضافه کنید و مقداری برگه لیمو داخل آن بیاندازید. ترکیب را روی حرارت بجوشایند و پس از 5 دقیقه شعله را خاموش کنید.

اجازه دهید محلول شما در فضای اتاق خنک شود یعنی برای خنک شدن آن از یخچال استفاده نکنید. از این نسخه گیاهی می توانید هفته ای یک مرتبه استفاده کنیم.به یاد داشته باشید هنگام شستشو باید واژن خشک باشد.

روغن بابونه مناسب برای از بین بردن بوی بد واژن
روغن بابونه مناسب برای از بین بردن بوی بد واژن

آلوئه ورا و ماست برای رفع بوی بد واژن:

ژل آلوئه ورا را با یک قاشق چایخوری ماست به خوبی مخلوط کنید،خوشبوکننده شما آماده است. برای رفع بوی نامطبوع واژینال این ترکیب را به مدت 5 دقیقه روی آن قرار دهید سپس به خوبی آبکشی کنید.

رهایی از بوی بد واژن با روغن نارگیل ، گلاب و روغن گلهای لاوندر :

یک دوم فنجان گلاب را با دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل و سه قطره روغن گلهای لوندر را خوب مخلوط کنید تا جایی که یک ترکیبی یکدست داشته باشیم.

مواد را داخل یک بطری ریخته و اجازه دهید 24 ساعت از آماده سازی آن بگذرد. روز بعد می توانید به راحتی واژن را با این ترکیب فوق العاده شستشو دهید تا بوی نامطبوع آن به کل از بین برود.

استفاده از روغن نارگیل برای از بین بردن بوی بد واژن

روغن نارگیل و روغن درخت چای برای خوشبو شدن واژن :

یکی از قویترین ترکیبات ضد باکتری که برای رفع بوی بد و عفونت تناسلی زنان مورد استفاده قرار می گیرد. یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را با 10 قطره روغن درخت چای مخلوط کنید برای رفع بوی نامطبوع واژینال 10 دقیقه این ترکیب را روی آن قرار دهید

منبع نمناک
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.