رنگ کردن مو با کول اِید (Kool-aid)

خرید ادکلن

رنگ کردن مو با کول اِید (Kool-aid) جدیداً خیلی مورد توجه قرار گرفته، شما توسط کول اِید (Kool-aid) می‌توانید رنگ‌های جالبی به موهای خود دهید. امروز در بی‌جامه می‌خواهیم نحوه رنگ کردن مو با کول اِید (Kool-aid) را توضیح دهیم.

کول اِید (Kool-aid) یک نوع پودر شربت خوراکی کاملا طبیعی است که جدا خواص نوشیدنی قابلیت رنگ دادن به موها را نیز دارد که باعث می‌شود شما رنگ مو فانتزی داشته باشید. جالبه نه ؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید :

رنگ کردن مو با کول اِید (Kool-aid)

رنگ کردن مو با کول اِید (Kool-aid)

اطمینان حاصل کنید که موهای شما کاملا خشک باشد، بهترین حالت این است که روز قبل موهای خود را کاملا شستو داده باشید، به هیچ عنوان با موهای کثیف و خیس این کار را انجام ندهید.

رنگ کردن مو با کول اِید (Kool-aid)

موهای خود را به خوبی شانه کنید، اجازه ندهید به هیچ گره‌ای روی موهای شما باشد، اطمینان حاصل کنید که هیچگونه ژل، اسپری یا مواد دیگری روی موهای شما باشد. موهای شما باید کاملاً تمیز باشد.

رنگ کردن مو با کول اِید (Kool-aid)

دو بسته کول اِید (Kool-aid) بدون قند و دو فنجان آب را در یک ظرف ریخته و آنرا روی اجاق قرار دهید تا کمی جوش بخورد. کول اِید (Kool-aid)  در رنگ‌های مختلف موجود است. سعی کنید برای رنگ قرمز(گیلاس)، رنگ صورتی (تمشک)، رنگ آبی (میکس بری) و بنفش (انگور) استفاده کنید. برای میزان غلظت مقدار آب را کم یا زیاد کنید.

رنگ کردن مو با کول اِید (Kool-aid)

مایع را از روی گاز برداشته بعد موهای خود را به آرامی داخل مایع فرو ببرید و اجازه دهید 3 تا 5 دقیقه موهای شما داخل محلول باقی بماند، توجه داشته باشید اگر موهای ضخیمی دارید می‌توانید این زمان را تا 10 دقیقه افزایش دهید. این زمان اجازه میدهد تا رنگ روی موهای شما کاملا تنظیم شود.

رنگ کردن مو با کول اِید (Kool-aid)

به آرامی موهای خود را با پارچه یا حوله تمیز خشک کنید ( توجه کنید که به حوله رنگ پس می‌دهد). قبل از شستشوی، موهای خود را خوب خشک کنید. از رنگ موهای جدید خود لذت ببرید.

چند نکته:

توجه داشته باشید که برخی از کول اِید (Kool-aid) دارای قند هستند، پس برای اینکه دچار چسبندگی مو و آسیب به موهای خود نشوید می‌توانید آنرا بشوئید.

برای ماندگاری بیشتر رنگ مو توسط کول اِید (Kool-aid) باید موهای خود را کمتر بشوئید، می‌توانید از کلاه مخصوص دوش گرفتن برای پوشاندن موهای خود استفاده کنید. چون به مرور هرچقدر موهای خود را بیشتر بشوئید رنگ کم رنگ‌تر می‌شود.

سعی کنید شامپو خود را تغییر دهید و از شامپو مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید.

سعی کنید در معرض مستقیم نور آفتاب شدید قرار نگیرید، چون آفتاب باعث می‌شود رنگ مو سریع‌تر از بین برود. از محصولات ضد آفتاب مخصوص مو استفاده کنید.

برای حذف رنگ‌های ایجاد شده توسط کول اِید (Kool-aid) می‌توانید موهای خود را بیشتر از حالت معمول شستشو دهید و مدت بیشتر با شامپو شستشو دهید، این کار باعث می‌شود موهای شما به سرعت رنگ خود را از دست داده و به رنگ طبیعی خود بازگردد. یا می‌توانید یک قاشق غذاخوری سرکه را با آب مخلوط کنید و چند دقیقه روی موهای خود قرار دهید.

منبع wikihow
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.