فال روزانه جمعه 2 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه جمعه 2 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 2 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! روز تولدتان برای شما روز خوبی خواهد بود و کادویی که مدت هاست در انتظارش بوده اید را دریافت خواهید کرد. این آغازگر هدیه های زیادی است که زندگی امسال به شما خواهد داد، پس تا می توانید از آنها لذت ببرید و برای تک تک آنها شکرگزار باشید. این هدیه ها لزوما هدیه های مادی نیستند، شما می توانید بسیاری از انتظارات غیر مادی خود از زندگی را نیز دریافت کنید. به عنوان مثال شاید عشقی که مدت هاست در انتظار آن بوده اید را پیدا کنید. با این حال مواظب باشید که اجازه ندهید درگیری های عاطفی حواس شما را از فعالیت های حرفه ایتان پرت کرده و مانع پیشرفتتان شوند. شما خودتان بهتر از هر کسی می دانید که هیچ چیز به راحتی به دست نمی آید و باید برای به دست آوردن خواسته هایتان تلاش کنید، پس کمر همت را ببندید و دست به کار شوید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز روز خوبی است برای فکر کردن به جریان زندگی و این که چکار می خواهید بکنید. به تغییراتی که در محیط اطرافتان و به ویژه در محل کارتان اتفاق افتاده اند فکر کنید، هنوز هم اتفاقات و تغییرات زیادی در پیش دارید که باید خودتان را برای آنها آماد کنید. امروز حرف زدن برایتان سخت خواهد بود و نگران این هستید که با این کار آشفتگی های درونی و احساساتتان را به معرض نمایش بگذارید و آنچه می خواهید را هم به دست نیاورید. شما این توانایی را دارید که به افکار منفیتان غلبه کنید پس زودتر خودتان را جمع و جور کنید. سعی کنید کارهایی که دوست دارید را انجام دهید و تا جایی که می توانید از روز تعطیلتان در کنار شریک زندگی خود لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ذهنتان بسیار تند و تیز است و هیچ کس نمی تواند شما را گول بزند. هر کس تا دهانش را باز کند تا آخر حرفش را خوانده اید و انگار که صدای فکر کردن آدم ها را می شنوید. از این توانایی که امروز در وجودتان است استفاده مناسب بکنید و کاری نکنید که در دیگران بازخورد منفی ایجاد کنید. اگر احترامی که انتظارش را دارید از کسی که دوست دارید دریافت نکنید دچار دلخوری و ناراحتی خواهید شد. شما کار درستی انجام می دهید که خودتان را لایق احترام می دانید، ولی انتظارات بیهوده نداشته باشید، همین که خودتان از کاری که انجام داده اید رضایت داشته باشید و از درست بودن آن مطمئن باشید کافی است، شما نیازی به تحسین و تایید دیگران ندارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است درگیر یک نبرد قدرت شوید، به خودتان اصلا فشار بیش از حد نیاورید و تنها آنچه در توانتان هست را انجام دهید. از درگیری مستقیم پرهیز کنید، این کار وضعیت شما را به هیچ عنوان بهتر نخواهد کرد. شاید اگر این نبرد را به وقت دیگری واگذار کنید نتایج بهتری بتوانید بگیرید. امید خودتان را در هیچ شرایطی از دست ندهید و تسلیم تردیدهای خود نشده و قدرت تفکر مثبت در به وجود آوردن دنیایی بهتر را دست کم نگیرید. بعد از ظهر امروز در خانه نمانید، به خرید بروید، به دوستان و اعضا خانواده سر بزنید و یا به سینما و تئاتر بروید. تا جایی که می توانید امروز به خودتان استراحت مطلق داده و از تمام لحظاتتان لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کسی که دوست دارید موضوع حساسی را مطرح خواهد کرد که شما نظرات محکم و غیر قابل تغییری در مورد آن دارید و این موضوع ممکن است بین شما ایجاد بحث و درگیری کند. بیش از اندازه تعصبی نباشید و واقعیت ها را بپذیرید. از موضوع اصلی منحرف نشوید و بحث های نامربوط گذشته را دوباره مطرح نکنید. اگر مدت هاست در فکر آغاز انجام یک کار هنری بوده اید امروز بهترین زمان ممکن برای این کار است. اگر احساس ناراحتی می کنید و یا دلتان گرفته است در خانه ننشینید. بیرون بروید و قدم بزنید و هوای تازه را تنفس کنید. این قدم های کوچک به شما کمک خواهند کرد تا از فکر کردن به چیزهای منفی و ناخوشایند نجات پیدا کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در حال حاضر اولویت اصلی شما بازگرداندن تعادل و آرامش به زندگیتان است تا بتوانید ببینید با خودتان چند چند هستید و برای به دست آوردن اهداف و خواسته هایتان چه کارهایی باید بکنید. در هر صورت این را به یاد داشته باشید که با هر مشکلی هم که در طول مسیرتان مواجه شدید ایده آل های ارزشمند خود را کنار نگذارید. به هیچ عنوان ارزش و توانایی های خودتان را دست کم نگیرید و اعتماد به نفستان را حفظ کنید. شما باید در رفتارهایتان علاوه بر داشتن محبت و توجه نسبت به کسانی که دوست دارید وظایف و مسئولیت های خودتان را هم در نظر داشته باشید تا بتوانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فعالیت هایی که به عنوان تفریح های خنده دار شروع می شوند ممکن است ناگهان به رقابتی تمام عیار بدل شوند که بین شما و دوستانتان حتی جنگ و دعوا به راه خواهد انداخت. بازی و سرگرمی را بیش از اندازه جدی نگیرید و از دقایق با هم بودن لذت ببرید. امروز باید به وعده هایی که داده بودید عمل کرده و یا کاری که موعد آن فرا رسیده را انجام دهید. بهتر است این کار را پشت گوش نیندازید و در اولین فرصت ممکن آن را انجام دهید. بعد از به انجام رساندن وظایفتان می توانید بقیه روزتان را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد بگذرانید. اصلا چطور است همراه با کسی که دوست دارید به گردش و تفریح بروید؟
 فـال روزانـه - Daily Omen

ایده هایی که به تازگی در سرتان شکل گرفته اند به هیچ کسی مربوط نیستند، پس نیازی نیست که آنها را با کسی در میان بگذارید، خودتان به تنهایی به آنها فکر کرده و ساخته و پرداخته شان کنید. مسافرتی که مدت ها در انتظارش بوده اید به زودی برایتان فراهم خواهد شد. بد نیست امروز که تعطیل هستید و وقت دارید اطلاعات لازم برای داشتن بهترین سفر ممکن را جمع آوری کنید. شما در حال حاضر آمادگی لازم برای نزدیکی بیشتر در رابطه عاطفیتان را دارید، ولی اگر طرف مقابلتان بخواهد خودش را ناگهان بیش از اندازه به شما نزدیک کند به دلیل وحشتی که از آسیب دیدن از این رابطه در شما ایجاد می شود تمایل شدیدی به فرار کردن از او پیدا خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز نمی توانید نسبت به تفاوت بین حق و باطل و صحیح و غلط بی تفاوت باشید و هر جا جدالی بین این دو در میان باشد خودتان را وارد ماجرا خواهید کرد. شاید به نظر دیگران این طور بیاید که جو گیر شده اید و رفتاری غیر معمولی دارید از خودتان نشان می دهید، ولی خودتان از رفتار و عقایدتان اطمینان کامل دارید. با این حال در عکس العمل نشان دادن محتاطانه برخورد کنید، شاید راه حل هایی بهتر از آنچه شما فکر می کنید هم وجود داشته باشد. شاید یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان بر اساس موفقیت هایی که در گذشته داشته اید از شما بخواهد که او را راهنمایی کنید. این کار وقت زیادی از شما خواهد گرفت، ولی خودتان از انجام آن لذت خواهید برد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما دوست دارید در مورد مسئله ای که برایتان اهمیت ویژه ای دارد برای دیگران صحبت کنید، ولی مواظب باشید که حرف هایتان بر اساس استدلال و منطق باشند. البته در حال حاضر هر چقدر هم که دیگران به ایده ها و نظراتتان اعتراض کرده و آنها را زیر سوال ببرند برایتان مهم نیست و با پشتکار سر حرفتان باقی خواهید ماند. امروز می توانید بر اساس برنامه هایتان پیش رفته و به خواسته هایتان برسید. فقط باید مواظب باشید که اتفاقات اطراف حواستان را پرت نکنند و در مسیر درست پیش بروید، وگرنه اوضاع به صورت غیر منتظره ای تغیر خواهد کرد. امروز رت و مدها و مهمانی های خانوادگی وقت زیادی از شما خواهند گرفت، از این کار لذت ببرید ولی به کارهای خودتان هم برسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در حال حاضر عاملی که برای موفقیت خود کم دارید داشتن منطق و قدرت استدلال است. امروز بسیار احساسی عمل می کنید و رفتارهایتان اصلا قابل پیش بینی نیستند. از طرفی هم نگران افکار و قضاوت های دیگران هستید و در مقابل آنها گارد گرفته و آماده حمله اید، ولی بهترین کاری که می توان کرد این است که با رفتاری آرام و ملایم پیش بروید و در دیگران حساسیت ایجاد نکنید. امروز خانه تان حسابی شلوغ و پر رفت و آمد است و تلفنتان لحظه ای از زنگ خوردن باز نمی ایستد. شاید از این همه شلوغی و هیاهو احساس کنید که دارید سرسام می گیرید، قبل از خواب به پیاده روی بروید، هوا بخورید و ذهن خودتان را آرام کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز هر چقدر هم که حرف هایتان را با دقت و احتیاط انتخاب کنید، همین که از دهانتان خارج شوند عکس العمل هایی در طرف مقابلتان ایجاد خواهند کرد که شما را شگفت زده خواهد کرد. متأسفانه اطرافیانتان پیام حرف هایتان را به درستی نمی گیرند و از حرف هایتان سوء برداشت خواهد شد. دلیل این موضوع به احتمال زیاد این است که برخی از اطلاعات مهم را از قلم انداخته اید. انعطاف پذیر باشید و در صورت لزوم در دیدگاه خود تغییر ایجاد کنید. سرتان شلوغ است و باید چند نفر را ببینید، یکی از دوستانتان نیز برای انجام این کار با شما همراه خواهد شد. ساعات پایانی روز را برای خودتان و استراحتتان بگذارید و خودتان را بیش از اندازه خسته نکنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ ذهنی بسیار پر انرژی هستید و نیاز شدیدی به داشتن فعالیت فیزیکی در خودتان احساس می کنید. از روز تعطیلتان استفاده کرده و از خانه بیرون بروید. اگر می توانید به کوهنوردی بروید و یا فعالیت های ورزشی دیگری که دوست دارید را انجام دهید. سعی کنید خودتان را با دیگران هماهنگ کنید و ساز مخالف نزنید، به ویژه اگر قرار است فعالیتی گروهی داشته باشید این کار باعث ایجاد دودستگی بین افراد گروه خواهد شد و خودتان نیز از این رفتارتان پشیمان خواهید شد. تمام روز سرتان گرم خواهد بود و حسابی خسته خواهید شد، شب را روی کاناپه لم دهید و یک فیلم خوب نگاه کنید و زودتر بخوابید تا بتوانید هفته خوبی را شروع کنید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.