فال روزانه سه شنبه 13 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه سه شنبه 13 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 13 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! تولد امسالتان شما را به یکی از دوستانی که مدت هاست با او در ارتباط نبوده اید بازخواهد گرداند. اگر دوستی دارید که سال هاست با او در ارتباط نبوده اید و تلاش هایتان برای برقراری ارتباط با او بی فایده بوده اند امروز فرصت خوبی برای برقراری ارتباط مجدد خواهد بود. شاید او را امروز نبینید، ولی به احتمال زیاد ردی از او پیدا خواهید کرد. از تجربه های گذشته خود استفاده کنید تا بتوانید تصمیماتی درست بگیرید و سالی پرثمر را برای خودتان رقم بزنید. این احساس بلوغ به شما اجازه خواهد داد تا آن را به کار گرفته و به واقعیت تبدیل کنید. شاید دیگران سعی کنند تعادل شما را بهم بزنند و باورتان را نسبت به خودتان از بین ببرند و کاری کنند که به جای خودتان آنها را باور داشته باشید. این که بتوانید به توصیه های دیگران گوش کنید ولی تحت سلطه آنها قرار نگیرید همچون آزمونی برای سنجش میزان رشد و بلوغ شما خواهد بود. از یافتن عشقتان نا امید نشوید، به زودی عشق را خواهید یافت!
فـال روزانـه - Daily Omen
شما امروز به خودتان و دانسته هایتان اطمینان دارید، ولی واقعیت دیر یا زود به سراغتان خواهد و خواهید دید که حتی اگر همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش نرفت هم باید تسلیم حقیقت شوید و به آن رضایت بدهید. امروز حرفی که مدتی است مخفی کرده اید را به زبان بیاورید، داشتن صداقت به شما کمک خواهد کرد که راهتان را راحتتر پیدا کنید و در مسیر درست پیش بروید. تمایل زیادی به غرق شدن در عالم فکر و خیال دارید. رویاهایتان ریشه آینده شما هستند و برای برنامه ها و نقشه هایتان برای آینده زمینه چینی می کنند، پس هیچ اشکالی ندارد اگر رویاپردازی کنید، به شرط آنکه در این مرحله نمانید و برای محقق کردن رویاهایتان دست بکار شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شاید بخواهید احساس ناخوشایندی را برای همیشه در قلبتان دفن کنید، ولی بهتر است به عواقب این کار خوب فکر کنید. البته تلاش برای مخفی کردن احساستان از دیگران این روزها کار بیهوده ای خواهد بود، زیرا آنها به حس شما از ظاهرتان پی خواهند برد. برای این که در مسیر خود به سوی آینده راحت تر و با سرعت بیشتری پیش بروید باید خودتان را از شر کوله بار اضافه ای که دارید و به کارتان هم نمی آید رها کنید. کارهای بی فایده را ترک کرده و افراد اضافه را از زندگیتان حذف کنید. به جای ریسک های غیر ضروری فعلا کمی محتاطانه برخورد کنید، شما آدمی نیستید که به دنبال راه حل های سریعی باشید که خیلی زود کارایی خود را از دست خواهند داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که در برقراری تعادل بین کار و تفریح مهارت بسیار زیادی دارید، امروز تا کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید نیمه کاره باقی مانده باشند هیچ تمایلی به استراحت نخواهید داشت. نگرانی هایی که در این رابطه دارید ممکن است برنامه منظم همیشگیتان را بهم بزنند، به ویژه اگر فکر کنید که فرصتتان دارد تمام می شود. خوشبختانه موعدی که دارد فرا می رسد و شما را نگران کرده است انعطاف پذیرتر از آن چیزی است که شما فکر می کنید. شما می توانید برخی از کارهایتان را به وقت دیگری واگذار کنید، ولی کارهایی که می دانید اضطراری هستند را هر چه سریعتر انجام دهید تا خیالتان از بابت آنها راحت شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

یک نفر در محل کارتان امروز آنقدر با جسارت و بی ادبی با شما رفتار می کند که قلب حساس شما را ناراحت و آزرده می کند. طبیعت محافظه کارتان انگیزه کافی برای عقب نشینی به غار تنهاییتان را به شما خواهد داد. ولی این کار چندان ساده نخواهد بود و هر قدر هم که بخواهید خودتان را کنار بکشید بالاخره چیزی پیدا خواهد شد که مجبورتان کند از غارتان بیرون بیایید. ولی این نکته را به یاد داشته باشید که اگر دریچه قلبتان را باز کرده و احساستان را بیان کنید معجزه را به چشم خود خواهید دید. این روزها اطرافیانتان دارند از شما تقاضاهای زیادی می کنند و شما مجبور می شوید گاه و بیگاه برنامه هایتان را بخاطر آنها تغییر دهید، این موضوع را به آنها بگویید.فـال روزانـه - Daily Omen

این اواخر زندگیتان با استرس و فشار عصبی همراه بوده است، زیرا خودتان دلتان می خواهد که یک کار دیگر بکنید، ولی کار دیگری از شما انتظار می رود و باید آن را انجام دهید. ولی این شرایط با پی بردن شما به این که باید با خودتان صادق باشید به زودی بهتر خواهد شد. فعلا بهتر است حتی اگر کاسه صبرتان لبریز شده باشد هم کمی دندان روی جگر بگذارید تا به نتایج بهتری برسید. اگر دیگر طاقت ندارید کمی به اهداف بلند مدتتان فکر کنید تا تحمل اوضاع فعلی برایتان راحتتر شود. شما از قدرت قضاوت خود آگاه هستید و متفاوت بودن دیدگاهتان با دیگران باعث نخواهد شد که نسبت به آن تردیدی به دل راه بدهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما نگران این هستید که مبادا افراد اشتباهی را به زندگیتان راه داده باشید، مخصوصا اگر کسی از اطرافیانتان امروز رفتار زشت و اشتباهی داشته باشد. خوشبختانه قدرت درونی شما آنقدر زیاد هست که بتوانید به راحتی با جریان زندگی پیش بروید. داشتن انعطاف پذیری شما را به جاهای خوبی خواهد رساند که حتی خودتان هم فکرش را نمی کنید. امروز کمی بداخلاق هستید، مخصوصا اگر یکی از آشناهایتان سر به سر شما بگذارد و یا رفتارهایی از خود نشان دهد که چندان باب میلتان نیستند. بهتر است کمی مهربانتر باشید و اصول روابط اجتماعی را رعایت کرده و به دیگران احترام بگذارید. شما با این کار برای خودتان نیز احترام خواهید خرید و موقعیت های خوبی برای خود فراهم خواهید کرد.
 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حسابی سرتان شلوغ است و یک دنیا کار برای انجام دادن دارید و از طرفی هم درگیری های ذهنی حواستان را پرت می کنند. خوشبختانه این همه فعالیت مشکلی برای شما به همراه نخواهد داشت و حتی به شما انگیزه بسیاری نیز خواهد بخشید. اگر پیش از بیان افکارتان از یک تا ده بشمارید تفاوت بسیار زیادی در نتایجی که به دست می آورید ایجاد خواهد شد. یک دقیقه صبوری و فکر کردن به آنچه می خواهید بگویید خیلی بهتر از یک عمر پشیمانی است. چرا کمی از سخت گیری هایتان کم نمی کنید؟ هیچ گاه نخواهید توانست کسی را پیدا کنید که تماما همانی باشد که شما می خواهید. طرف مقابلتان را همانطوری که هست بپذیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

کسی که برایتان اهمیت ویژه ای دارد ممکن است امروز با لجاجت بیش از اندازه ای بر سر راه شما قرار بگیرد و شما هم هیچ ایده ای ندارید که انگیزه او از این کار چیست. شاید در ابتدا سعی کنید با خنده و شوخی موضوع را عوض کنید، ولی بتر است این مشکل را نادیده نگیرید و در مورد آن با ملایمت حرف زده و برای برطرف کردن آن تلاش کنید. امروز چشمتان ناگهان به روی حقیقتی باز خواهد شد که مدت ها از آن فراری بوده اید، ولی وقتی که بیدار شدید دیگر حتی اگر خودتان را به خواب بزنید هم فایده ای برایتان نخواهد داشت. از آگاهی تازه ای که به دست آورده اید نترسید و از آن برای پیشرفت و رشد فردیتان استفاده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen
اگر دیروز کارهایتان را تمام و کمال انجام نداده باشید امروز وقت زیادی برای استراحت کردن نخواهید داشت. با نگرانی در مورد این که چه اتفاقی خواهد افتاد و نتیجه کارهایتان چطور خواهد بود چیزی به دست نخواهید آورد؛ بهتر است به جای این فکرها بدون تلف کردن وقت به سراغ انجام کارها و وظایف خود بروید و هر آنچه در توانتان است را انجام دهید. مسلما هر چه زودتر دست به کار شوید زودتر به نتیجه خواهید رسید. امروز احساساتتان آنقدر متغیر هستند که این بی ثباتی آزارتان می دهد. هیچ حد وسطی برای احساستان وجود ندارد و به عنوان مثال یا عاشق چیزی می شوی و یا از آن بیزار هستید. سعی کنید کنترل احساستان را در دست گرفته و تا فردا تصمیم مهمی نگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز منتظر فرصتی هستید تا خودتان را از انجام وظایفی که بر شانه تان سنگینی می کنند رها کنید، ولی نمی توانید از مسئولیت هایتان فرار کنید. سبک زندگی شما این طور نیست که از وظایفتان فرار کنید، ولی اگر زودتر دست به کار انجام کارهایتان شوید خواهید توانست استراحت کرده و به کارهای مورد علاقه تان بپردازید. بهترین روش برای رسیدن به نتایج مطلوب این است که از ابتدای روز اهداف و برنامه هایتان را مشخص کنید و بر اساس آنها پیش بروید. البته این را نیز به یاد داشته باشید که این برنامه ریزی را منطقی و با در نظر گرفتن محدودیت هایتان انجام دهید. رضایتی که از تکمیل برنامه روزانه تان به دست خواهید آورد قابل وصف نیست.
فـال روزانـه - Daily Omen
مطمئنا شما خیلی خوب می دانید که باید برای داشته هایتان شکرگزار باشید، ولی امروز نرسیدن به اهداف و خواسته هایتان شما را آزار خواهد داد و هر چیزی که در سر راهتان قرار بگیرد شما را آزرده و حتی عصبانی خواهد کرد. شما می دانید که خیلی به اهدافتان نزدیک شده اید، ولی دوستانتان ممکن است شما را برای ایده آل گرایی بیش از حدتان سرزنش کنند. بهتر است تا زمانی که از پیدا کردن زمینه مناسب اطمینان حاصل نکرده اید در مورد اهداف و ایده هایتان با کسی حرف نزنید و آنها را برای خودتان نگه دارید. وقتی از مساعد بودن شرایط مطمئن شدید خواهید توانست آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.
فـال روزانـه - Daily Omen

در محل کارتان مسئولیت هایتان تغییر کرده اند و این موضوع نیاز به این دارد که وقت بیشتری برای کارتان بگذارید و بیشتر با دیگران همکاری کنید و در دسترس آنها باشید. کارهای پیش بینی نشده ای ناگهان پیش خواهند آمد که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند و وقتی برای فکر کردن به بحران ها و درگیری های درونیتان نمی گذارند. خودتان را با شرایط موجود هماهنگ کنید و پس از حل کردن مسائل کاریتان به سراغ مشکلات شخصیتان بروید. شما با وجود تلاش برای هماهنگ سازی نگرانی هایتان با نیازهای کسانی که دوست دارید، ممکن است بیش از اندازه سعی در حفاظت آنها داشته باشید، یادتان باشد زیاده روی در هیچ کاری خوب نیست.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.