فال روزانه پنج شنبه 10 دی 1394

خرید ادکلن

فال روزانه پنج شنبه 10 دی 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 10 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال تولدتان برای شما همراه با موفقیت های کاری و تجاری خواهد بود. امکان دارد معامله بزرگی برایتان فراهم شود که آینده شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد، از روز تولدتان لذت ببرید، ولی آنقدر به جشن و تفریح نپردازید که این فرصت را نبینید. وقتی موقعیتی به سراغتان می آید باید نسبت به آن عکس العمل نشان دهید، ولی مجبور نیستید بلافاصله آن را به نتیجه برسانید. قبل از هر کاری باید آنها را به دقت بسنجید و ببینید ارزش ریسک کردن را دارند یا خیر. اگر فعالیت های تجاری و معاملاتتان را درست انتخاب کنید تا تابستان سال آینده نتایج کاهایتان را خواهید دید. امسال با خودتان قرار بگذارید که اگر بیشتر از دیگران به خودتان اهمیت نمی دهید و خودتان را نسبت به آنها در اولویت قرار نمی دهید حداقل خودتان را برابر با آنها در نظر بگیرید. به نیازهای خود اهمیت بدهید تا شاد و قوی باشید و بتوانید برای همه چیز آماده باشید. عشق همین نزدیکی هاست، اگر چشم هایتان را خوب باز کنید آن را خواهید دید!
فـال روزانـه - Daily Omen

اگر مشغول به تحصیل هستید و این اواخر نسبت به درس هایتان کوتاهی کرده اید بهتر است وقت بیشتری برای مطالعه بگذارید؛ شما به هیچ عنوان علاقه ای به گرفتن نمره های پایین ندارید و این موضوع شما را به شدت عذاب می دهد، پس تا دیر نشده است دست به کار شوید و درس هایی که انبار شده اند را هر چه سریعتر بخوانید. فکر گرفتن یک مهمانی بزرگ و دعوت کردن دوستان یا اعضای خانواده ذهن شما را به خود مشغول کرده است و در خیالتان حتی جزئیات این مهمانی را نیز برنامه ریزی کرده اید، ولی بهتر است کمی منطقی برخورد کنید و اگر لازم می دانید این آخر هفته را به خودتان، عشقتان و زندگیتان رسیدگی کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فکر نمی کنید وقت آن رسیده است که کمی به خواب و خوراک خودتان و فعالیت های جسمانیتان توجه بیشتری نشان دهید؟ حتی اگر بگویید که این مسائل برایتان اهمیت چندانی ندارند هم خودتان خیلی خوب می دانید که هیچ چیزی به اندازه سلامتی جسمی و روحی اهمیت ندارد و سلامتی بزرگترین ثروت است. امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود، به شرط آن که زیاد به خودتان سخت نگیرید و اگر مجبور نیستید تا جای ممکن با مسائل جدی خودتان را درگیر نکنید. اگر برایتان ممکن است با کسانی که دوست دارید و از مصاحبت با آنها لذت می برید وقت بگذرانید و با آنها در مورد رویاها و آرزوهایتان حرف بزنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما دارید سعی می کنید مسائلی که ذهنتان را درگیر کرده اند را از دیگران پنهان کنید و ترجیح می دهید در مورد آنها با دیگران حرف نزنید. اگر حقایق را از دیگران مخفی کنید به مرور زمان آنها نیز همین کار را خواهند کرد. وقتی در مورد آنچه در قلب و ذهنتان می گذرد با نزدیکانتان حرف بزنید آنها با خوشحالی به همفکری با شما خواهند پرداخت و راز دل خود را نیز با شما در میان خواهند گذاشت. امروز کمی گیج شده اید، می خواهید دست به کار شوید ولی احساس می کنید همه اطلاعات لازم را در اختیار ندارید و نقاط مبهمی وجود دارند که قدرت تصمیم گیری را از شما می گیرند. به خودتان سخت نگیرید و تا جای ممکن وقتتان را به تفریح و سرگرمی بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سعی کنید ستاره اصلی فیلم زندگی خودتان باشید و به نقشی که بازی می کنید افتخار کنید. تا می توانید لبخند بزنید، این لبخند امروز می تواند جادو کند. ایجاد ثبات در وضعیت مالیتان در حال حاضر کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد و برای حل مشکلات موجود باید کمی صبر کنید. شاید فکر کنید برای جبران کمبودهای مالی باید تفریحات را از برنامه تان حذف کنید؛ درست است که باید هزینه ها را کم کرد، ولی تفریح کردن را نباید به طور کلی از برنامه زندگیتان خارج کنید. بجای این کار سعی کنید راه هایی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. برای رسیدن به هیچ جایی عجله نکنید، شما همین حالا هم به مقصدی که می خواسته اید رسیده اید.

فـال روزانـه - Daily Omen

هیچ اشکالی ندارد اگر هر از گاهی دوست نداشته باشید هیچ کاری انجام دهید و دلتان بخواهد تنها خوش باشید و تفریح کنید. ولی این نکته را نیز یادتان باشد که کارهای امروز ما روی فردا و حتی فرداهایمان تاثیرات جدی می گذارند. پس بعد از تمام شدن خوشگذرانی فکرتان را روی زمان حال متمرکز کرده و کارهایی که برای داشتن فردایی خوب و هفته ای بهتر لازم است را انجام دهید. امروز دنیا به کام شما خواهد بود، پس می توانید با خیال راحت روزتان را آنجوری که دلتان می خواهد بگذرانید، هر راهی که امروز در پیش بگیرید راه درستی خواهد بود. پشیمانی احساس بیهوده ای است، پس خودتان را با آن آزار ندهید و اگر کاری برای رهایی از این احساس از دستتان بر می آید انجام دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

کارها دارند آنطوری که شما دلتان می خواهد پیش می روند و این احساس آرامش و راحتی برای شما بسیار لذت بخش است. امروز کارهایی را انجام دهید که این حس آرامش و راحتی را برای شما بیشتر می کنند، با کسانی که دوست دارید به موزه، نمایشگاه های هنری، سینما و یا رستوران بروید. نمی توان از این حقیقت فرار کرد که شما در روابط خود به عمق و جدیت بیشتری نیاز دارید. خوشگذرانی یک چیز است و راضی کردن دلتان نیز چیزی دیگر است. امروز چه رابطه عاطفی خود را تازه شروع کرده باشید و چه مدت زیادی از آغاز آن گذشته باشد، برای رابطه تان باید وقت زیادی صرف کنید. شاید لازم است بیشتر با طرف مقابلتان حرف بزنید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

شما امروز نیاز شدیدی به ارتباط برقرار کردن با دیگران دارید و از تنهایی بیزارید. با دوستان و همکاران خود تماس بگیرید و با آنها به گردش و تفریح بروید. این کار ارتباط بین شما و آنها را عمیقتر و با معناتر خواهد کرد. شما همیشه از ارتباط داشتن و صحبت کردن با افراد روشنفکر لذت می برید، امروز این کار به ویژه شما را قادر می سازد نقشه های بلندپروازانه خود در مورد آینده را با آنها در میان بگذارید و نظر آنها را نیز جویا شوید. ولی این را نیز به یاد داشته باشید که باید زمانی را هم برای کارهای شخصیتان بگذارید و از برنامه روزانه تان عقب نمانید. امروز حاضرید به راحتی و به خاطر هر چیز پیش پا افتاده ای برنامه روزانه تان را کنار بگذارید، ولی بهتر است به تعهدات خود پایبند باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز آنقدر ذهنتان را درگیر جزئیات کرده اید که دارید از اصل کار باز می مانید و این می تواند مانع رسیدن شما به اهدافتان شود. به جای این که وقت خودتان را با این کار تلف کنید سعی کنید هر چه زودتر کارهای امروزتان را پیش ببرید، زیرا در ساعات بعد از ظهر به احتمال زیاد درگیر کارهای دیگری می شوید و وقتی برای رسیدگی به کارهای شخصیتان برای شما باقی نخواهد ماند. شاید دوستتان از شما کمک بخواهد و یا در محل کارتان یکی از همکارانتان تقاضا کند که در انجام کاری او را همراهی کنید. دوست دارید امروز با کسانی وقت بگذرانید که درک شما از زندگی و مسائل معنوی را بالا ببرند و اگر چنین فردی را پیدا نکنید ترجیح می دهید در تنهایی خودتان فرو روید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر احساس می کنید که گره ای در کارتان افتاده است انتظار نداشته باشید که معجزه رخ بدهد، این خودتان هستید که باید کنترل امور را در دست بگیرید و مشکلتان را حل کنید. امروز شاید مجبور شوید بیش از آنچه دوست دارید در خدمت دیگران باشید؛ از طرفی کارها و وظایف خودتان را باید انجام دهید و از طرفی هم دوست دارید طبق معمول نقش قهرمان را برای دیگران ایفا کنید. برای قهرمان بازی کارهای خودتان را پشت گوش نیندازید. شما در هر حالتی دوست دارید استقلال خود را حفظ کنید، در غیر این صورت احساس خواهید کرد همان افرادی که خیلی دوست دارید و برایتان مهم هستند از عشقشان برای شما زندان ساخته اند.
فـال روزانـه - Daily Omen

از ته دل آرزو می کنید که ای کاش اطرافیان اینقدر به شما وابسته نبودند، ولی راه فراری از این وضعیت وجود ندارد. تجربیات و مهربانی شما دیگران را به شدت به شما وابسته کرده است و شما هم نمی خواهید آنها را از خودتان ناراحت کنید. البته این را هم به یاد داشته باشید که در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد و ممکن است روزی شما نیز به آنها نیاز داشته باشید. آنها نیز با روی باز در کنارتان خواهند بود. امروز شاید بخواهید کارهایتان را از دیگران مخفی کنید، زیرا نگران این هستید که مبادا دیگران در مورد شما و رفتارتان بد قضاوت کنند. شاید فکر کنید حرف مهمی برای زدن ندارید که بتواند توجه دیگران را جلب کند، ولی باید به خودتان فرصت بدهید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز مسائل و مشکلات حل نشده تان دوباره ذهنتان را به خود مشغول کرده اند، ولی این حال و هوای جدیتان ممکن است اثری منفی روی همکارانتان بگذارد. کارهای بسیار زیادی که برای انجام دادن دارید و استرس ناشی از آنها شاید باعث شود کمی احساس تنهایی کنید ولی نباید بگذارید که این احساس ادامه پیدا کند. از دیگران فاصله نگیرید و سعی کنید ارتباط گرم خود را با اطرافیانتان حفظ کند. شاید حتی بتوانید از دیگران تقاضای همفکری کنید و با کمک آنها سریعتر کارهایتان را انجام دهید. امروز احساس می کنید بعضی دوست هایتان از خانواده تان هم به شما نزدیک تر هستند، به آنها نشان دهید که قدرشان را می دانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

دوست دارید به جای انجام دادن کارهایی که دارید یک جا لم بدهید، خوشبختانه غلبه کردن به این حس بطالت کار چندان سختی نیست و با نگاهی به لیست وظایف امروزتان می توانید به تنبلیتان غلبه کنید و دست به کار شوید و وظایفتان را به انجام برسانید. اگر کسی اشتباهاتتان را به شما گوشزد کرد به جای این که با او تند برخورد کنید به انتقادات سازنده اش گوش کنید و اگر می بینید حق با اوست به نصیحت هایش عمل کند. سعی نکنید احساسات خود را مخفی کرده و نادیده بگیرید، ولی حرف هایتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. شما می توانید بی آن که طرف مقابلتان را برنجانید صداقت داشته باشید و نواقص کار او را متذکر شوید.

منبع : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.