فال روزانه پنج شنبه 24 دی 1394

خرید ادکلن

فال روزانه پنج شنبه 24 دی 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 24 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! جشن تولدتان را کمی به تاخیر بیندازید و تمام توان و انرژی خود را روی کار و تجارت متمرکز کنید. اگر همه چیز به خوبی پیش برود طی چند ماه آینده چیزهای مهمتری برای جشن گرفتن خواهید داشت. گاهی باید جشن گرفتن را کمی به تعویق بیندازیم تا بتوانیم جشنی بهتر داشته باشیم. انتخاب با خودتان است ولی اگر امروز کارهایتان را در اولویت قرار دهید نتایج بسیار بهتری به دست خواهید آورد. قورباغه تان را قورت بدهید و کاری که اولویت دارد را انجام دهید. . امسال با خودتان قرار بگذارید که اگر بیشتر از دیگران به خودتان اهمیت نمی دهید و خودتان را نسبت به آنها در اولویت قرار نمی دهید حداقل خودتان را برابر با آنها در نظر بگیرید. به نیازهای خود اهمیت بدهید تا شاد و قوی باشید و بتوانید برای همه چیز آماده باشید. عشق همین نزدیکی هاست، آنقدر نزدیک که چشم هایتان برای دیدن آن با مشکل مواجه شده اند!
فـال روزانـه - Daily Omen
حتی اگر کارهای بسیاری برای انجام دادن داشته باشید هم امروز از توانایی خود در انجام غیر ممکن ها اطمینان دارید. با وجود این که اعتماد به نفس فعلیتان به شما انرژی خواهد بخشید، ولی به احتمال زیاد دلیل خاصی برای آن وجود ندارد. شما متوجه این هستید که باید مسئولیت هایتان را بیشتر جدی بگیرید، ولی چیزی در درونتان به شما اطمینان می دهد که همه چیز همان طور که شما می خواهید پیش خواهد رفت. خوشبختانه به احتمال خیلی زیاد حس ششمتان به شما راست می گوید و به صورت معجزه آمیزی کارهایتان با موفقیت همراه خواهند بود. امروز ممکن است به همکار جدیدی معرفی شوید که احساس بدی در شما ایجاد می کند، کمی صبور باشید و زود قضاوت نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تمایل بسیار زیادی به مبالغه و زیاده گویی دارید و با این کارتان موضوع کوچکی را به یک مشکل اساسی تبدیل خواهید کرد. اگر کسی سر به سرتان بگذارید و یا کاری کند که باب میلتان نباشد خیلی صریح احساس خود را به زبان خواهید آورد و برایتان مهم نیست که آنها ناراحت بشوند. با این حال خوشبختانه نتیجه این کار بهتر از آنچه انتظارش را دارید خواهد بود، حداقل این است که دیگران خواهند فهمید که موضعتان چیست. با این حال بهتر است محض احتیاط افکارتان را با ملایمت بیشتری به زبان بیاورید. شاید بهتر باشد امروز کمی از نامزدتان فاصله بگیرید، زیرا به احتمال زیاد او درگیر مسائل شخصی و خانوادگی است و حال و حوصله زیادی برای وقت گذراندن با شما ندارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سرتان مملو از افکار مختلف است و هر چقدر هم که سعی کنید در مکالمات خودتان احتیاط کرده و کم حرف بزنید، نخواهید توانست از انتقال حجم اطلاعات زیادی که در سرتان است جلوگیری کنید. ولی منطق حکم می کند که مواظب حرف هایتان باشید و بدانید که چه وقت باید جلوی دهانتان را بگیرید. امروز می خواهید به کارهایی که خودتان دوست دارید بپردازید، ولی اعضای خانواده تان از شما انتظار دارند که با آنها همراه شوید، به آنها بگویید که این کار چقدر برایتان اهمیت دارد و مطمئن باشید که شما را درک خواهند کرد. این روزها آنقدر تلاش کرده اید که حالا بتوانید با خیال راحت به خودتان کمی «وقت» هدیه کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حتی اگر بدانید که احتیاط حکم می کند سکوت کنید، نگه داشتن افکارتان برای خودتان کاری بسیار سخت خواهد بود. بخشی از وجودتان احساس می کند که مسئولیت دارید آنچه می دانید را با دیگران به اشتراک بگذارید. با وجود این که فکر می کنید شاید بهتر باشد چیزی نگویید یکی از دوستانتان ممکن است شما را راضی کند آنچه دارید مخفی می کنید را به زبان بیاورید و وقتی هم که شروع به حرف زدن کنید دیگر هیچ چیز جلویتان را نخواهد گرفت. ولی یادتان باشد راجع به چیزهایی که از آنها اطمینان ندارید هیچ حرفی نزنید. خاطرات گذشته به سویتان هجوم آورده اند و دارید خودتان را برای اشتباهات گذشته تان سرزنش می کنید، گذشته را رها کنید تا آینده ای بهتر برای خود بسازید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از منابعی که انتظارش را ندارید خبرهای خوبی به گوش شما خواهند رسید. خوشبختانه چیزی یاد خواهید گرفت که ذهنتان را باز کرده و نگرش شما را نسبت به شرایط موجود به طور کلی تغییر خواهد داد. حتی اگر فکر می کنید که باید بر اساس برنامه قبلیتان پیش بروید هم کمی انعطاف پذیری داشته باشید و نگرش خود را تغییر داده و کاری را انجام دهید که فکر می کنید برای همه بهترین کار ممکن است. کمی از خود گذشتگی و داشتن نگرشی معنوی راه شما را به سوی موفقیت هموارتر خواهد کرد. امروز چیزی که برایتان بسیار ارزشمند است را گم کرده اید، ولی به هیچ عنوان نگران آن نباشید، به احتمال زیاد جایی همین نزدیکی هاست و دیر یا زود پیدا خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید شما به خاطر تفکر انتقادی خود شناخته شده باشید، ولی امروز افکارتان شما را فراتر از محدودیت های همیشگیتان خواهند برد. شما برخلاف همیشه در رویکردتان خیلی کاربردی و منطقی نیستید و بیشتر درگیر افکار فلسفی هستید. در حال حاضر لزومی ندارد که افکارتان را عملی کنید، کافی است آنها را یادداشت کنید و بعدا سر فرصت و وقتی عقل و منطقتان سرجایش باز می گردد افکارتان را مجددا مورد بررسی قرار دهید. اگر امروز چیزی را گم کرده اید و یا دارید به دنبال چیزی می گردید لازم نیست در جستجویتان به جاهای دور دست بروید، آنچه به دنبالش هستید به احتمال زیاد همین نزدیکی ها است کافی است چشم هایتان را باز کنید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

شما می خواهید که دوستانتان درکتان کنند، به ویژه اگر طی روزهای اخیر از لحاظ عاطفی بین شما فاصله ایجاد شده باشد. با این حال بیان افکار و احساستان برای شما کار دشواری خواهد بود، و دیگران نمی توانند دلیل این همه شور و هیجان در وجودتان را درک کنند. به همین دلیل ترجیح می دهید در مورد موضوعات مختلفی با آنها صحبت کرده و بحث در مورد احساستان را برای موقع دیگری بگذارید. در هر صورت مواظب باشید احساسات خود را بیش از اندازه سرکوب نکنید. نگرانی هایی که در مورد مسائل مالی دارید شما را کمی آشفته کرده اند، ولی اوضاع آنقدر که شما فکر می کنید پیچیده نیست. ترس هایتان را کنار گذاشته و موقعیت را به صورت منطقی بررسی کنید تا خیالتان راحت شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

روابطی که با دوستان و همکارانتان دارید اعتماد به نفسی که این روزها به دنبالش هستید را به شما خواهد بخشید. شاید حتی خبرهای خیلی خوبی بشنوید که استرس شما را در مورد مسائل دیگر زندگیتان کاهش خواهند داد. فرصت هایی که دارند برایتان ایجاد می شوند شما را مجبور می کنند که کار و تلاش بیشتری کنید و وقت بیشتری برای کارهایتان بگذارید؛ شاید این موضوع باعث شود فکر کنید نتیجه ای که می گیرید ارزش این همه کار و تلاش را ندارد. بهتر است قبل از هر اقدامی فکرهایتان را بکنید و بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید. به نظرتان می رسد که ناگهان همه انتظارشان از شما چند برابر شده و یک دنیا کار برای شما دارند، لزومی ندارد به خودتان فشار بیاورید.

فـال روزانـه - Daily Omen

وضعیت فعلی موجود در زندگی شخصیتان دلایل محکمی برای احساس تردید و نگرانی در شما به وجود آورده است، ولی شما می توانید از پس سختی های موجود بربیایید. با وجود این که از قدم بعدیتان مطمئن نیستید و نمی دانید که دقیقا چکار باید بکنید، آنقدر خوش شانس هستید که از فردی مورد اطمینان راهنمایی های مفیدی دریافت کنید. وضعیت کیهانی موجود زمینه نزدیک تر شدن شما به اهداف و خواسته هایتان را فراهم کرده است. بجای این که نگران چیزهایی باشید که ممکن است طبق نقشه هایتان پیش نروند به چیزهایی که روبراه هستند فکر کنید و از قدرت تفکر مثبت برای پیش رفتن به سوی مقصد مطلوبتان استفاده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز فکر می کنید نقشه هایی که خودتان دارید بهترین گزینه های ممکن هستند و به همین دلیل دلتان می خواهد که دست به کار شده و کنترل امور را خودتان در دست بگیرید. شما می دانید که اگر عوامل خارجی برنامه هایتان را تحت تاثیر قرار ندهند و بتوانید طبق برنامه پیش بروید همه چیز همانطور که می خواهید پیش خواهد رفت. خوشبختانه توجه ویژه ای که به جزئیات دارید عملکرد کلی شما را بهبود خواهد بخشید. شما علاقه زیادی به نشان دادن توانایی ها و مهارت های خود دارید و به احتمال زیاد این نیاز به خودنمایی از آسیب پذیری عاطفی شما سرچشمه می گیرد. با فردی مورد اطمینان، که می تواند عشقتان نیز باشد، در مورد ترس هایتان حرف بزنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شانس به سراغتان آمده است و فرصت نشان دادن نبوغ و خلاقیتتان برای شما فراهم شده است. با این حال باید حواستان را خوب جمع کنید و هر پیشنهادی که به شما می شود را بلافاصله و بدون تحقیق و بررسی نپذیرید. این پیشنهاد ویژه به احتمال زیاد به آن خوبی که شما فکر می کنید نیست. ولی پذیرفتن آن هم مشکلی برای شما به همراه نخواهد داشت، به شرط آن که قدم هایتان را حساب شده انتخاب کنید و به یک باره خودتان را به وسط ماجرا پرتاب نکنید و احتمالات را نیز در نظر بگیرید. ترکیب کردن منطق با رویاهایتان منجر به رشد فردی شما خواهد شد.اگر عشقتان با حرف های خود شما را آزرده کرد او را ببخشید، زیرا روزهای سختی را دارد پشت سر می گذارد.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز یکی از دوستانتان در مورد رویاها و ایده های خود در رابطه با رسیدن به موفقیت با شما صحبت خواهد کرد و این حرف ها به شما امید و انگیزه ای دوباره برای دنبال کردن رویاهایتان خواهند بخشید. ولی مواظب باشید تحت تاثیر هیجانات فعلیتان برنامه ریزی هایی نکنید که شما را متعهد به انجام کارهایی کنند که در آینده از انجام آنها پشیمان شوید. ترکیب این شور و اشتیاق با عمل گرایی به شما این فرصت را خواهد بخشید که اولویت هایتان را به طور منطقی انتخاب کنید و به اهدافتان برسید. نمی دانید کدام یک از گزینه های پیش رویتان را باید انتخاب کنید، فکر نکنید که همین حالا باید دست به کار شوید، صبور باشید و به خودتان فرصت بدهید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.