فال روزانه چهارشنبه 14 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه چهارشنبه 14 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 14 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! جایزه ای که مدت هاست در انتظارش بوده اید بالاخره در روز تولدتان به شما خواهد رسید و این موضوع هدیه بسیار خوشایندی برای شما خواهد بود. شما به سختی برای رسیدن به اهدافی که به نفع دیگران نیز هستند تلاش کرده اید، ولی تا کنون هیچ تحسین و تشویقی از جانب آنها دریافت نکرده اید. ولی امروز اوضاع فرق خواهد کرد و همه آنهایی که بی تفاوت از کنار شما و زحمت هایتان رد شده بودند حتی به طور غیر مستقیم هم که شده از شما تشکر و سپاسگزاری خواهند کرد. امسال می تواند پاسپورت شما برای رسیدن به زندگی رویاهایتان باشد، همان زندگی فوق العاده ای که همیشه فکر می کرده اید تنها در عالم رویایتان می تواند وجود داشته باشد. شاید به ظاهر چندان در قید پیدا کردن عشق زندگیتان نباشید، ولی خودتان خوب می دانید که ته قلبتان به دوست داشته شدن نیاز دارید، پس چشمتان را به روی گزینه هایی که در یک قدمیتان هستند نبندید.
فـال روزانـه - Daily Omen
یک نفر دارد قواعد بازی را رعایت نمی کند و کار زیادی از دست شما در رابطه با این موضوع بر نمی آید. یکی از همکارانتان ممکن است برای نقشه هایی که دارد می ریزد انگیزه هایی پنهانی داشته باشد. ولی حتی اگر فکر می کنید که چیزهای مهمی را دارند از شما مخفی می کنند سعی نکنید به زور این بحث را به میان بکشید. تلاش برای پیدا کردن راه حل نتیجه چندانی برای شما نخواهد داشت، بهتر است بگذارید کارها خودشان پیش بروند. اگر به بی صبریتان غلبه کنید هر چیزی که لازم است بدانید برایتان روشن خواهد شد. شما خوب می دانید که الان چه احساسی دارید و هیچ کس هم نمی تواند نظرتان را عوض کند. مجبور نیستید تسلیم دیگران شوید ولی با آنها بدرفتاری نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما معمولا آدمی نیستید که کارهای عجیب و غریبی بکنید، ولی به وقتش آدم خیلی لجبازی می توانید باشید. امروز هم در گروهتان ممکن است نقش فرد سرکش گروه را ایفا کنید. عضو هر گروهی که باشید افکار دیگر اعضای گروه نسبت به شما محافظه کارانه خواهد بود. شما قصد ندارید که تنش ایجاد کنید ولی حتی حرف هایی که بدون هیچ منظوری می زنید هم ممکن است در دیگران ایجاد حساسیت کند. حرفی که می زنید را نمی توانید پس بگیرید ولی به احتمال زیاد پس از گفتن حرفتان احساس آرامش خواهید کرد. هشیاری سیستم بدنتان در سطح بسیار بالایی قرار دارد و آماده هستید تا دست به کار شوید و حتی کوه ها را هم جابجا کنید، از انرژیتان درست استفاده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تقریبا مطمئن هستید که یک نفر به عمد سعی دارد جلوی رسیدن شما به شادی و خوشبختی را بگیرد. ولی به احتمال زیاد این احساس شما ناشی از استراتژی مخفی شما برای فرار از مسئولیت های شخصیتان است. هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهید دیگران را بخاطر اشتباهات خودتان سرزنش کنید، به جای این کار نگاهی به درون خودتان بیندازید و ریشه مشکلاتتان را در خودتان پیدا کنید. همچنین امروز بیش از هر چیز دیگری به ندای درونتان توجه داشته باشید، زیرا می تواند شما را بهتر از هر چیز دیگری راهنمایی کند. قبل از این که عشقتان را برای انجام ندادن چیزی که از او خواسته اید محاکمه کنید به حرف هایش گوش کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید امروز فکر کنید که حق انتخاب چندانی ندارید، ولی اگر در چارچوب محدودیت های فعلیتان به کارتان ادامه دهید و همزمان به این که چگونه می توان در وضعیت موجود تغییر ایجاد کرد فکر کنید می توانید موفق تر باشید. شما قلبا آدم صبوری هستید، ولی صبرتان دارد تمام می شود. نیازی نیست قدرت درونیتان را فراموش کرده و وضعیت فعلی را بپذیرید؛ بجای این کار ریسک کنید و به دنبال آنچه می خواهید بروید. توجه خود را روی وظایفتان متمرکز کنید و مهار ذهن مضطرب خود را در دست بگیرید. اگر مسئولیت هایی که به عهده دارید را با منطق و برنامه ریزی بپذیرید شانس موفقیتتان بیشتر خواهد بود و نتایج مطلوب تری به دست خواهید آورد.فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دلتان می خواهد از مسئولیت هایتان طفره بروید و وقتتان را به خوشگذرانی و تفریح بگذرانید، ولی توانایی وقت گذاشتن برای این کار را نخواهید داشت. یک دنیا کار روی سرتان ریخته است و مجبورید بدون آن که وقت چندانی برای استراحت داشته باشید از کاری به سراغ کار بعدی بروید. اگر به جای این که فقط به فکر خودتان باشید منافع همه را در نظر بگیرید می توانید کنترل بهتری روی اوضاع موجود داشته باشید. به جای این افکار منفی و بازدارنده و تلف کردن وقت با ارزشتان همین حالا دست به کار شوید و مسیر درست را در پیش بگیرید تا بتوانید ساعاتی را نیز در پایان روز به خودتان و کسانی که دوست دارید اختصاص دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

نگرانی هایی که در مورد مسائل شخصیتان دارید حواستان را پرت کرده و نمی گذارند ذهن خودتان را روی اهداف و مسئولیت های کاریتان متمرکز کنید. حتی اگر سعی کنید خودتان را مشتاق به همکاری با دیگر اعضای تیم کاریتان نشان دهید هم این کار فایده چندانی نخواهد داشت و حتی ممکن است اثرات منفی روی سایر اعضای گروه بگذارید و در آنها سوء تفاهم ایجاد کنید. بجای این کار در مورد وضعیتتان به آنها توضیح بدهید. امروز نیت خیر خودتان را نشان داده و کارهایی که از شما خواسته می شود را انجام دهید. شاید این کار در ابتدا به نظرتان سخت بیاید ولی با انجام آن خواهید دید که می تواند خیلی هم لذت بخش باشد. همه چیز به نگرش شما بستگی دارد.
 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز در موقعیتی نیستید که بتوانید به هر آنچه که می خواهید برسید، ولی با این حال می توانید در پایان روز احساس رضایت داشته باشید. شاید نتوانید موقعیت خودتان را بهتر کرده و خودتان را بالا بکشید، ولی اوضاعتان از این که هست بدتر نیز نخواهد شد. این که امروز چه اتفاقاتی برایتان می افتد اهمیت چندانی ندارد، ولی این را به یاد داشته باشید که طی چند روز آینده می توانید به ثبات و وضعیت بهتری دست پیدا کنید. این شاید نشانه ای کیهانی باشد که می خواهد به شما بگوید چیزهایی مهمتر از بالا رفتن از نردبان ترقی هم در این دنیا وجود دارند. مثبت نگری همراه با احتیاط عبارت کلیدی امروز شما برای رسیدن به موفقیت است.

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که به نظر می رسد امروز همه چیز منظم و روبراه است، ولی ممکن است ناگهان با مانعی برخورد کنید که جلوی پیشرفت شما در مسیر مورد نظرتان را بگیرد. ولی خوشبختانه شما سرشار از اعتماد به نفس هستید. لزومی ندارد به محض آن که مورد امتحان قرار گرفتید تسلیم شوید و پرچم سفید را به حرکت درآورید. مواجه شدن با چالش ها فرصتی برای نشان دادن توانایی شما در مقابله با موانع است. نقشه ها و برنامه هایتان را بازبینی کنید، ولی حتی اگر موفقیتتان به طور موقت به تاخیر بیفتد هم نباید هدفتان را فراموش کنید. بجای این که با حسرت به فاصله بین خودتان و هدف هایتان نگاه کنید، اولویت را به انجام وظایف و تعهداتی بدهید که نیاز به رسیدگی فوری شما دارند.

فـال روزانـه - Daily Omen
شما به خاطر مثبت نگری سرسختانه خود شناخته شده هستید، ولی امروز کمی واقع بینانه تر به اوضاع نگاه می کنید. با وجود این که دیدن این رفتار از شما غیر عادی است، ولی نشان دادن جنبه جدی و منطقی وجودتان به دیگران حتی اگر نظرتان با همه متفاوت باشد، کار عاقلانه ای است. شاید داشتن اختلاف نظر با دیگران برایتان سخت باشد، ولی با ایستادن پای حرفتان احترام بیشتری به دست خواهید آورد. کلماتتان همچون چوب سحرآمیزی عمل می کنند و اثراتی خارق العاده می توانند داشته باشند، پس قبل از گفتن هر حرفی خوب فکر کنید. ارتباط خود را با کسانی که به شما نزدیک هستند و حمایتتان می کنند حفظ کنید و از آنها برای حمایتشان سپاسگزار باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز مسائل مالی باعث نگرانیتان شده اند، ولی باید سر پا ایستاده و نیازهایتان را به طور واضح بیان کنید. اگر اهدافتان را با دیگران در میان نگذارید آنها می توانند هر طور که دلشان می خواهد در مورد شما و کارها و خواسته هایتان قضاوت کنند. اگر حرف هایتان را به طور مستقیم و بدون سانسور کردن بیان کنید آنها شما را تحسین خواهند کرد. اگر کسی می خواهد شما را قانع به پذیرفتن چیزی بکند که در آینده برایتان فوق العاده خواهد بود به حرف هایش منطقی فکر کرده و تا می توانید او را در این رابطه سوال پیچ کنید. شاید طرف مقابلتان حتی خودش هم نداند که چقدر دارد در این مورد بزرگنمایی می کند.
فـال روزانـه - Daily Omen
اگر با وضعیت کاریتان و مسئولیت هایی که به دوشتان است مشکلی دارید سعی کنید به ریشه این ناراحتی و نارضایتی خود پی ببرید. شاید از این که به شما دستور داده شود ناراحت باشید و یا از کارتان خسته شده باشید، سعی کنید راهی برای بیان این احساس خود پیدا کنید. این روزها بهترین دارو برای روح و روان شما کمک کردن به کسانی است که به اندازه شما خوش شانس نیستند و از چیزهایی که شما دارید محروم هستند. این محرومیت لزوما مادی نیست و می تواند شامل چیزهای دیگری همچون سلامت، جایگاه اجتماعی و خیلی چیزهای دیگر نیز باشد. حتی می توانید به کودکان بی سرپرست یا حیوان های بی پناه کمک کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز مسئولیت های خود در محل کارتان را خیلی جدی می گیرید. می خواهید قبل از این که کسی به شما تذکری بدهد خودتان کارهایتان را به درستی انجام داده باشید و به دیگران مجال ندهید که از کارتان ایراد بگیرند. امروز افکار و ایده هایتان کمی عجیب و غریب هستند و با افکار همیشه تان فرق می کنند. این افکار به نظر دیگران هم بیش از اندازه فضایی به نظر می رسند، بهتر است فعلا در مورد آنها با کسی صحبت نکنید. از طرفی دلتان می خواهد ارتباطات اجتماعی خود را گسترش دهید، و از طرف دیگر وابستگی احساسیتان به خانه و خانواده زمان زیادی برای این کار باقی نمی گذارد، ولی این را به یاد داشته باشید که برای هر چیزی به جای خودش وقت و انرژی بگذارید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.