فال روزانه چهارشنبه 7 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه چهارشنبه 7 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 7 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! ماه هاست که در فکر سرمایه گذاری روی چیزی بوده اید، ولی به طور جدی و مصمم به آن فکر نکرده اید یا جسارت کافی برای این کار را نداشته اید. همین حالا دست به کار شده و انتخابتان را کرده و به مناسبت روز تولدتان این نقشه خود را عملی کنید. امروز ستاره ها از شما حمایت خواهند کرد و روز خوبی برای سرمایه گذاری کردن خواهد بود. آگاهانه انتخاب کنید ولی به شانس خود نیز اطمینان داشته باشید. سرمایه گذاری هایی که اکنون انجام دهید تا تابستان به ثمر خواهند نشست. برای یافتن عشق زندگیتان سعی کنید با افرادی که با شما علایق مشترکی دارند زمان بیشتری بگذارید و از فرصت هایی که به وجود می آیند استفاده کرده و شناخت بهتری نسبت به آنها کسب کنید. شما دارید یاد می گیرید که با مشکلات مواجه شده و به دنبال آنچه می خواهید بروید و با رشد مهارت هایتان در این زمینه اعتماد به نفستان نیز افزایش خواهد یافت. امسال سال درخشش شما خواهد بود!
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز نمی توانید افکار و احساسات خود را که هر لحظه عوض می شوند کنترل کنید و به همین دلیل از لحاظ احساسی دچار سرگشتگی و نگرانی شده اید. نگران این هستید که مبادا تلاش هایتان در جهت اشتباهی باشند و به نتیجه دلخواهتان نرسید، با این حال از درون احساس قدرت می کنید. نباید حاضر شوید که برای به دست آوردن سریع احساس رضایت تسلیم شده و توانایی ها و استعدادهای خودتان را تلف کنید. صبر کردن برای رسیدن زمان مناسب شرط لازم برای رسیدن به موفقیت است. این جمله را به خاطر داشته باشید که صبر تلخ است ولی میوه آن شیرین است. امروز خلاقیت شما در اوج است،از آن برای نشان دادن عشقتان به طرف مقابلتان استفاده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما امروز هر لحظه ممکن است که جهت و برنامه تان را عوض کنید و مدام فکر و نظرتان عوض می شود. اگر تحت فشار نباشید ترجیح می دهید تا وقتی که مجبور نشده اید کارهایتان را پشت گوش بیندازید و تنبلی کنید. ولی اگر بخواهید کار کنید و سرحوصله باشید از لحظه ای که از تختخوابتان بیرون بیایید کار برای انجام دادن خواهید داشت و لحظه ای هم نخواهید توانست متوقف شوید. اگر احساس کردید که لازم است در مسیرتان تغییر جهت بدهید اجازه ندهید وابستگی ها و تعصباتتان جلوی شما را بگیرند. چه دلتان بخواهد و چه نخواهد باید با تغییرات روبرو شوید. در مورد نگرانی هایتان با عشقتان حرف بزنید و با تکیه به او به آرامش برسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

صبح که از خواب بیدار می شوید رویاهای شب گذشته تان خیلی واضح جلوی چشمتان هستند و احساس می کنید که این خواب بسیار مهم است و حتما تعبیری دارد. اگر کمی فکر کنید پی بردن به مفهوم این تصویرهای واضح کار سختی نخواهد بود. با وجود این که معمولا آدم ایده آل گرایی نیستید، در حال حاضر به جزئیات اهمیت بسیار زیادی می دهید و نمی خواهید هیچ کاری را نیمه کاره رها کنید. اگر کسی با نظر شما مخالفت کرد با جدیت تمام پای حرفتان بمانید و آن را عملی کرده و تسلیم حرف دیگران نشوید. سعی کنید امروز بیشتر در خانه بمانید و از گوش دادن به موسیقی و خوردن غذاهای خوشمزه خانگی همراه با کسی که دوست دارید لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بسیار احساساتی هستید، ولی ترجیح می دهید که احساستان را از دیگران مخفی کرده و چیزی بروز ندهید. حتی اگر دیگران شما را تحریک کنند هم این توانایی را دارید که خودتان را کنترل کنید و تسلیم آنها نشوید. با این حال کاری نکنید که دیگران احساس کنند در جدال با آنها هستید و از وسوسه درگیر شدن با دیگران امتناع کنید. اگر بدون نشان دادن واکنش و با یک لبخند همراه با آرامش از کنار این موضوع رد شوید مسئله خودبخود حل خواهد شد. امروز به طور غیر منتظره ای درک بهتری از احساسات، نگرش ها و انگیزه های شریک زندگی خود پیدا خواهید کرد و این کار باعث محکم تر شدن رابطه عاطفی شما خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به طور عجیبی و بدون هیچ دلیلی نسبت به خودتان و توانایی هایتان دچار تردید شده اید، ولی خیلی زود وضعیتی بهتر و نگرشی مثبت پیدا خواهید کرد. امروز احساسات و کارهایتان با یکدیگر متناسب نیستند، ولی خیلی خوب می توانید این وضعیت را کنترل کنید و اطرافیانتان نیز متوجه این موضوع نخواهند شد. با این حال تغییرات مداوم در رفتارها و حالاتتان در دیگران انتظارات غیر واقع بینانه ای به وجود خواهد آورد. پس بهتر است مواظب رفتارتان باشید و اگر مشکلی دارید آن را از دیگران مخفی نکنید تا برایتان مشکلی ایجاد نشود. کسی که دوست دارید کاملا آماده است که در هر زمینه ای به شما کمک کند تا کارهایتان به سرعت انجام شود، پس از حمایت او استفاده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشکلاتی که مدت هاست با آنها درگیر بوده اید و خاطرات تلخ گذشته را در وجودتان زنده می کنند مدام و به آرامی دارند شما را آزار می دهند. شما بالاخره باید با این احساسات تلخ روبرو شوید و اکنون بهترین زمان ممکن برای مواجه شدن با این احساسات است. شاید در ابتدا این کار برایتان سخت باشد، ولی زمانی که این موضوع مطرح شود خیلی راحت حل خواهد شد. نفس عمیقی کشیده و این که چه باری از دوشتان برداشته خواهد شد را در ذهنتان مجسم کرده و حرف دلتان را به زبان بیاورید. قبل از این که اقدام به کاری کنید برای آن یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید. هر چقدر در برنامه ریزیتان صبورتر باشید نتایج بهتری به دست خواهید آورد و موفق تر خواهید بود.
 فـال روزانـه - Daily Omen

رویای پیش گرفتن راه جدیدی را در سرتان می پرورانید، ولی فعلا ترجیح می دهید در مورد آن با کسی حرف نزنید. امروز گروهی برای دیدار با شما به خانه تان خواهند آمد و با یکدیگر در مورد مسائلی که برای همه شما جالب هستند به گفتگو خواهید پرداخت. ممکن است بین شما اختلاف نظرهایی به وجود بیایند و بحث بالا بگیرد، ولی خیلی خوب خواهید توانست بدون آن که دلخوری به وجود بیاید این بحث را کنترل کنید. حالا دیگر وقت آن رسیده است که نقشه هایتان را نهایی کرده و دست به کار شوید. فقط باید مواظب باشید که ایده هایتان را به اندازه کافی مورد پردازش قرار دهید و تا ایده هایتان به پختگی کافی نرسیده اند از آنها حرفی نزنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

آنقدر در مورد آینده تان هیجان زده شده اید که نگرش صحیحی در مورد خودتان و مسائل اطرافتان ندارید. متاسفانه این افزایش ناگهانی و بی دلیل اعتماد به نفستان ممکن است امروز برایتان دردسرساز شود. صد البته که داشتن اعتماد به نفس خیلی خوب است، ولی باید مواظب باشید که دچار اعتماد به نفس کاذب نشوید. نظرات و فرضیات خود را مورد بررسی قرار دهید و اگر دیگران آنها را زیر سوال بردند گارد دفاعی به خودتان نگیرید و به حرف هایشان گوش کنید. وقتی فکر کنید که خودتان از حقیقت آگاهی کامل دارید و در مقابل گفته های دیگران گوش هایتان را بگیرید، آنگاه باید نگران خودتان و آینده تان بشوید. ولی اگر با ذهنی باز با گفته های دیگران مواجه شوید لازم نیست از چیزی بترسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما آذر ماهی ها بهترین فیلسوف ها و مسافران این کره خاکی هستید و به این دنیا با دیدی باز نگاه می کنید. با این حال امروز در تفکران خود محتاط تر هستید. با این حال این محدود کردن دیدتان اصلا به ضررتان تمام نخواهد شد و به شما کمک خواهد کرد که موضوع خاصی را با عمق بیشتری بتوانید ببینید. این مسئله باعث می شود ایده های خود را به خوبی پردازش کرده و در نتیجه با بیان کردن آنها با استقبال زیادی روبرو شوید. همه حرف هایتان را قبول کرده و از شما پیروی خواهند کرد. حواستان را خوب جمع کنید؛ موفقیت وقتی منافع جمعی در نظر گرفته شوند خیلی راحتتر و سریعتر به دست خواهد آمد، پس فقط خودتان را در نظر نگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بعضی روزها روز برنامه ریزی و بعضی دیگر روز اجرای آنها هستند. شاید امروز عملکرد چندان قابل توجهی نداشته باشید، ولی قدرت های تحلیلی و استدلالی شما در اوج خود قرار دارند. کمبودی که امروز در انرژی فیزیکی خود احساس می کنید با پرکاری مهارت های سازمانی کاربردیتان جبران خواهد شد. به جای این که روی کمبودهایتان تمرکز کنید قدرت خود را صرف پرداختن به آنچه از دستتان بر می آید کنید. بهترین استفاده ممکن از زمانتان، تعیین کردن یک استراتژی جاه طلبانه ولی قابل تحمل برای رسیدن به موفقیت در آینده است. امروز خیلی خوب شریک زندگیتان را درک می کنید و می تواند فرصت بسیار خوبی برای صحبت کردن در مورد مشکلاتتان باشد.
فـال روزانـه - Daily Omen
نگرشتان نسبت به زندگی خیلی فلسفی شده و امروز را تبدیل به زمانی فوق العاده برای پرداختن به درگیری های عاطفی طولانی مدتی کرده است که ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. مزیتی که در حال حاضر دارید این است که بدون از دست دادن واقع بینیتان می توانید به این مسئله پی ببرید که در حال حاضر نیازهای شخصیتان برآورده نمی شوند. اگر رابطه عاطفیتان باعث این چالش شده است در رابطه با واقعیت منطقی برخورد کنید تا بتوانید تصمیماتی عاقلانه در مورد این که چه باید بکنید بگیرید. لازم نیست آینده دور را در نظر داشته باشید، یعنی آینده نگری بد نیست، ولی باید اول مسائلی که اولویت دارند را حل کنید و بعد نگران آینده باشید.
فـال روزانـه - Daily Omen

روابط اجتماعیتان امروز برای شما منبع خبرهای خوب و خبرهای بد خواهند بود. خبرهای خوب حاکی از این هستند که فرصت های فوق العاده ای به سراغ شما آمده اند و کافی است چشمانتان را باز کنید تا بتوانید از آنها به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. خبر بد هم این است که آنقدر سرتان گرم و حواستان پرت است که شاید فرصت هایی بینظیر که می توانند زندگی و آینده تان را به طور کلی تغییر دهند را نبینید. ولی خوب شانس وقتی که در خانه آدم را زد تا ابد پشت در منتظر نمی ماند و اگر در را به رویش باز نکنید شما را ترک خواهد کرد. امروز دوست ندارید در خانه بمانید، حتی اگر حوصله هیچ کار دیگری را ندارید همراه با عشقتان کمی خیابان گردی کنید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.