فال روزانه چهارشنبه 9 دی 1394

خرید ادکلن

فال روزانه چهارشنبه 9 دی 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 9 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال تولدتان را با انجام دادن کاری ویژه که همیشه آرزوی انجام آن را داشته اید و هیچ گاه فرصت انجام آن دست نداده برای خود به یاد ماندنی کنید. با این کار به خودتان یاد بدهید که لازم نیست همیشه در آن چارچوب تکراری همیشگی باقی بمانید و به خودتان یادآوری کنید که می توانید امسال قدم هایی بزرگ بردارید که تا کنون هیچ گاه جسارت عمل به آنها را نداشته اید. چشم هایتان را خوب باز کنید، احتمال آن که در روز تولدتان و یا روزهای نزدیک به آن بتوانید نیمه گمشده خودتان را بیابید بسیار زیاد است. اگر هم عشق خود را یافته اید این روزها در رابطه تان بسیار موثر خواهند بود و عشقتان به شما نشان خواهد داد که چقدر برای او مهم هستید و چقدر دوستتان دارد. این موضوع به شما انگیزه ای دو چندان برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان به ویژه اهداف مشترکتان خواهد بخشید. زمان شروع های تازه فرا رسیده است و بارهایی که مدت ها به روی دوشتان بوده اند برداشته خواهند شد. هر چه اکنون بکارید بعدا درو خواهید کرد.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اطرافیان، دوستان و همکارانتان با تغییر عقیده دادن های مکرر خود کاسه صبر شما را لبریز کرده اند. آنها هرلحظه یک چیز می گویند و شما نمی دانید به کدام ساز آنها باید برقصید. متاسفانه شما نسبت به این وضعیت آشفته دنیای اطرافتان بسیار حساس هستید و اوضاع فعلی باعث بهم ریختن تمرکزتان خواهد شد. با این حال خودتان را از کسانی که به شما و نظرات صادقانه تان نیاز دارند دور نکنید. بد نیست به جای این که مدام نظرات خودتان را به دیگران تحمیل کنید به حرف های آنها هم گوش کنید، مطمئنا بین حرف های آنها هم چیزهایی پیدا می شود که برایتان تازگی داشته باشند و ارزش شنیده شدن را داشته باشند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سرتان آنقدر در محل کارتان شلوغ است که تقریبا غیر ممکن است بتوانید با برنامه ای مرتب کارهایتان را بهم انجام دهید و همه کارها در هم و برهم شده اند. همکارانتان بطور مستقیم یا غیر مستقیم از شما می خواهند کارهایی را برای آنها انجام دهید و به این صورت باری اضافه تر به دوشتان می خواهند بگذارند. به شما توصیه می کنیم اولویت را به کارهای خودتان بدهید، زیرا چیزی به آخر هفته نمانده است. اگر این اواخر به فکر تغییر در دکوراسیون منزل بوده اید امروز روز فوق العاده ای برای این کار می تواند باشد و حس زیبایی شناسی شما در اوج خود قرار دارد، ولی باید حواستان باشد که نظر بقیه را نیز در انجام این کار جویا شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در دست گرفتن کنترل امور زندگیتان کاری بسیار قابل تقدیر می تواند باشد، ولی امروز رسیدن به این هدف به احتمال زیاد میسر نخواهد شد. البته این بدان معنا نیست که شما در عملکرد خود اشتباه کرده اید، گاهی تأثیر عوامل بیرونی غیر قابل کنترل است. خودتان را دست کم نگیرید، نتیجه تلاش هایتان را طی چند روز آینده خواهید دید، کافیست کمی دندان روی جگر بگذارید. اگر جواب چیزی را نمی دانید نیازی نیست که با تظاهر به دانستن آن خودتان و دیگران را به دردسر بیندازید. هیچ کس نیست که جواب همه سوال های دنیا را بداند و شما هم مثل دیگران علم غیب ندارید. تماسی از دوستی قدیمی دریافت خواهید کرد که شما را به یک دیدار دوستانه دعوت خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

پذیرفتن برخی مسئولیت های اضافه می تواند تعهد و مسئولیت پذیریتان را در محل کار نشان دهد، ولی شما ترجیح می دهید وقت آزادتان را برای مسائل شخصی خود صرف کنید. دوست ندارید به خودتان فشار وارد کنید و برای بهتر کردن اوضاع در محل کارتان زندگی خصوصیتان را در حالی که نیازمند توجه شما است قربانی کنید. شاید بهتر باشد به حرف دلتان گوش کنید و به جای این که آخرین روز کاری هفته اضافه کار قبول کنید زودتر به کسانی که دوست دارید و به حضور شما در کنار خود نیاز دارند بپیوندید. ولخرجی هایی که این اواخر کرده اید شما را در رابطه با وضعیت اقتصادیتان نگران کرده اند. آرام باشید، اوضاع به آن بدی که فکرش را می کنید هم نیست.

فـال روزانـه - Daily Omen

خوشرفتاری با خودتان یک چیز است و خودشیفتگی و خودخواهی چیزی دیگر است. متاسفانه در حال حاضر تحت تاثیر تعصبات خود ممکن است حقیقت را نادیده بگیرید و بخش بزرگی از واقعیت را نبینید. برای خودتان و افکارتان ارزش قائل شوید، ولی نگذارید این احترام گذتشتن به خودتان باعث شود نسبت به دیگران و افکارشان بی احترامی کنید. بد نیست به حرف های دیگران هم گوش کنید، شاید الان حق با آنها باشد. مسائل عاطفی برای شما همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، ولی امروز برای شما از این لحاظ از آن روزهای منحصر به فرد است. بحث در مورد خواستگاری، نامزدی یا ازدواج نتایج بسیار خوبی برایتان می تواند به همراه داشته باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ایده ها و افکار خوب دیگران را تحسین می کنید و طرز تفکر آنها به نظرتان بسیار ارزشمند می آید، ولی این لزوما بدیم معنا نیست که در افکار خودتان چنین ارزشی وجود ندارد. نسبت به افکار و نگرش های دیگران با ذهن باز برخورد کنید ولی باورها و اعتقادات خود را نیز در نظر داشته باشید. در هیچ نوع شرط بندی و بازی های شانسی شرکت نکنید یا هر کار دیگری که ریسک باختن در آن وجود دارد را انجام ندهید، زیرا در حال حاضر شانس در این مورد با شما یار نیست. افکار مربوط به گذشته ناگهان به ذهن شما هجوم آورده و شما را با خود به سفری به گذشته های دور می برند. این فکر ها را کنار بگذارید و به گذشته تان تنها به چشم یک معلم نگاه کنید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

نشان دادن احساستان در کارها و رفتارتان در حال حاضر برای شما اصلا کار ساده ای نیست و همین موضوع باعث می شود که چالش های موجود در رابطه عاطفیتان پیچیده تر شوند. این را در نظر داشته باشید که اگر بیش از اندازه به این احساسات متغیر اهمیت بدهید روی نگرش و طرز تفکر شما تاثیراتی منفی خواهند گذاشت. قبل از این که تصیمات جدی بگیرید کمی صبر کنید، آنچه امروز یک فاجعه به نظرتان می آید فردا تنها مشکلی پیش افتاده خواهد بود. شما همیشه آدم کنجکاوی هستید، ولی امروز این ویژگیتان بیش از هر زمان دیگری است. سعی کنید در مورد گذشته کسی که دوست دارید بیش از حد کنجکاوی نکنید، آنچه اهمیت دارد اکنون و احساسی است که به شما دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

در حال حاضر از لحاظ عاطفی بسیار حساس شده اید و با وجود این که ظاهرتان چیزی نشان نمی دهد و به نظر دیگران آرام هستید، در درونتان طوفانی برپاست. به جای این که خودتان را با حرف ها و افکاری که دارند دیوانه تان می کنند آزار دهید رازتان را با کسی که به شما نزدیک است و به او اطمینان کامل دارید در میان بگذارید. امروز ذهنتان پر از تردید و دودلی است  و نمی دانید که چه کاری باید انجام دهید و یا از چه کاری باید شروع کنید. شما نمی توانید ذهنتان را روی کارتان متمرکز کنید و به سادگی حواستان پرت می شود. با این اوصاف بهتر است امروز خیلی به خودتان فشار نیاورید و تنها کارهایی که ضروری هستند را انجام دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حتی اگر تمام توان خود را بکار بگیرید هم نخواهید توانست برای همه نقش آچار فرانسه را ایفا کنید. درست است که دوست دارید مورد تشویق و تحسین دیگران قرار بگیرید، ولی نباید سر خودتان را زیادی شلوغ کنید و بگذارید این کارها مانع رسیدگی شما به مسئولیت ها و کارهای شخصیتان شوند. اگر دیدید که زیادی گرفتار شده اید خیلی زود خروج اضطراری را پیدا کرده و عقب نشینی کنید. اگر به دنبال فرصت هایی برای پیش بردن زندگیتان هستید امروز باید تا جایی که می توانید مثبت اندیش و آینده نگر باشید. مکالماتی که دارید می توانند تاثیرات بسیاری روی زندگی حرفه ایتان داشته باشند، پس به پیام هایی که منتقل و دریافت می کنید توجه ویژه ای داشته باشید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برنامه های فراوانی که در محل کارتان برای انجام دادن دارید و پیچیدگی کارها باعث دلهره و نگرانی شما شده اند. به اندازه کافی به این طرف و آن طرف دویده اید و امیدوار هستید که هر چه زودتر اوضاع به وضعیت عادی بازگردد. دلتان یک زندگی بی دغدغه مثل گذشته ها می خواهد، ولی برای فرا رسیدن این روزها باید کمی صبر کنید. امروز ممکن است فرصت های جدیدی برای بهبود بخشیدن به اوضاع اقتصادیتان به وجود بیایند، ولی بهتر است امروز تنها به این موقعیت ها فکر کنید و تغییرات اساسی ایجاد نکنید، زیرا امکان دارد در قضاوت هایتان دقت و توجه کافی را نداشته باشید. امروز تمام اطلاعات مربوط به این مسئله را یادداشت کرده و تا چند روز به آن فکر کنید و سر فرصت تصمیم لازم را بگیرید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز صحبت کردن راجع به جاه طلبی ها و اهدافتان با دوستان نزدیک سرگرمی لذت بخشی برایتان خواهد بود. با وجود این که احساساتتان در حال حاضر ثبات چندانی ندارند، ولی این حالت تأثیری روی جهت گیری های کلیتان نگذاشته و خیلی خوب می دانید در چه مسیری دارید پیش می روید و نقشه اصلیتان را بهم نریخته اید. امروز بهتر است برای اهداف بلند مدت برنامه ریزی نکنید، ولی می توانید در عالم رویا سناریوهای ایده آل گرایانه برای آینده تان بنویسید. امروز شاید بخواهید دلخوری ایجاد شده بین شما و عشقتان را برطرف کنید، ولی بهتر است مواظب باشید که در انجام این کار دوباره بحث های قدیمی را مطرح نکنید و آتش دعوا را تندتر نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ذهنتان آنقدر از انواع و اقسام افکار مختلف پر است که نمی توانید کدام هایشان به دردبخور هستند و کدام یک از آنها بی فایده است. دوست دارید تمام روابط خود با دیگران را مورد بررسی قرار داده و با هر کسی که مشکلی دارید آن را حل کنید، ولی بد نیست اول به این فکر کنید که آیا این رابطه اصلا برای شما اهمیتی دارد و به ادامه آن نیاز هست؟ اتفاقاتی که دارند در اطرافتان می افتند را برای خودتان بزرگ نکنید و سعی نکنید جلوی آنها را بگیرید زیرا نتیجه دقیقا برعکس آنچه شما می خواهید خواهد شد. امروز کمی احساس ناراحتی و افسردگی می کنید؛ این احساس شما به احتمال خیلی زیاد ناشی از استرس است، پس به موزیک ملایم گوش کنید و یا یک دوش آب گرم بگیرید.

منبع : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.