فال روزانه یک شنبه 27 دی 1394

خرید ادکلن

فال روزانه یک شنبه 27 دی 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 27 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! گاهی بهترین تولدها آنهایی هستند که هیچ انتظاری در مورد آنها نداشته اید. برای تولدتان هیچ برنامه ای نریزید و مطمئن باشید که تبدیل به روزی به یاد ماندنی خواهد شد. شاید این استراتژی در مورد سالی که در پیش رو دارید نیز صدق کند و اگر بدون برنامه ریزی خاصی پیش بروید و تنها تمام تلاشتان را بکار بگیرید بهترین نتایج ممکن را بدست بیاورید. مطمئن باشید که خداوند خودش شما را به بهترین راه ممکن هدایت خواهد کرد. کافی است گوش به زنگ باشید و به محض این که شانس در خانه تان را زد در را به روی آن باز کنید و هیچ فرصتی را از دست ندهید. به ویژه در ماه اول عملگرا، باهوش و مسئولیت پذیر باشید تا زمینه یک سال سرشار از موفقیت را فراهم کنید. اگر هنوز نتوانسته اید عشقتان را بیابید ممکن است تا نیمه های سال با او آشنا شوید، پس امیدتان را از دست ندهید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز خبرهایی جالب ولی بسیار گیج کننده خواهید شنید. با وجود این که از مورد اطمینان بودن منبع خبر مطمئن هستید، این اطلاعات جدید به قدری برایتان عجیب هستند که پذیرفتن آنها برایتان سخت خواهد بود. امروز مکالماتی که با دیگران دارید برایتان گنگ و مبهم هستند و نمی توانید به احساس واقعی طرف مقابلتان پی ببرید، خیلی به خودتان فشار نیاورید و به آنچه احساستان به شما می گوید اعتماد کنید. در هر صورت شما تنها واقعیت ها را به زبان بیاورید، همیشه گفتن حقیقت  بهتر از مخفی کردن آن است. امروز بخت با شما یار است و خواهید توانست از فرصت هایتان بیشترین بهره ممکن را ببرید، فقط یادتان باشد در این مسیر عشقتان را از خودتان ناراحت نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

حس ششمتان احساساتی نه چندان خوشایند را در رابطه با اتفاقاتی که قرار است بیفتند در وجود شما زنده کرده است و این احساس آنقدر قوی است که شما را ناراحت کرده است. این احساسات برای این نیستند که آرامش شما را برهم بزنند و دلیل اصلی وجود آنها این است که به شما تلنگری بزنند تا با دقت بیشتری با وضعیت موجود مواجه شوید. هر کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید و نگران هیچ چیز دیگری نباشید و با نگرشی مثبت پیش بروید. اگر احساس می کنید به کمی تفریح نیازدارید هیچ اشکالی ندارد، به شرط آن که به موقع سر کارتان بازگردید و بازیگوشی نکرده و تسلیم وسوسه های درونیتان برای فرار از کار کردن نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خیلی زود حواستان پرت می شود، ولی عقل حکم می کند که احساستان را کنترل کنید، وگرنه وقت و انرژی زیادی را هدر خواهید داد و به کارهایتان نخواهید رسید. با وجود این که مسئولیت پذیری در حال حاضر اصلا کار راحتی نیست سعی کنید تا جای ممکن به برنامه هایی که برای امروز دارید وفادار بمانید تا بتوانید از ساعات پایانی روزتان همانطور که خودتان دلتان می خواهد بهره ببرید. امروز ممکن است به صورت ناگهانی نسبت به هدفی که مدت هاست برای آن وقت گذاشته اید و تلاش کرده اید دچار تردید شوید، امیدتان را از دست ندهید و با اراده ای بیش از همیشه هدفتان را دنبال کنید؛ تا فردا از این تردید و دودلی هیچ اثری باقی نخواهد ماند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به تمرکز و توجه فوق العاده ای برای کنترل احساسات خود نیاز دارید. اگر می خواهی که در زمینه حرفه ای موفق و تاثیر گذار باشید این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. قرار نیست احساسات خود را سرکوب کنید، کافی است کنترل آنها را در دست داشته باشید و اجازه ندهید شما را از اهدافتان دور کنند. در حال حاضر به نفعتان است که رازها و احساسات خود را با دیگران در میان نگذارید، شما در این کار بسیار حرفه ای هستید و این سکوت کلید موفقیتتان خواهد بود. حس می کنید تغییراتی در طرف مقابلتان به وجود آمده و دارید فکر می کنید آیا اصلا می توانید با او آینده ای داشته باشید؟ کمی به او فرصت دهید تا خودش را پیدا کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما دارید چیزی را از دیگران مخفی می کنید، ولی دیگر تحمل به دوش کشیدن این بار سنگین را ندارید و دلتان می خواهد این راز سر به مهر را با کسی در میان بگذارید. یادتان باشد که تا زمانی که فرد مورد اعتمادی پیدا نکده اید بهتر است این راز را در دلتان نگه دارید این کار هر چقدر هم که سخت باشد ارزش این انتظار و تحمل این همه فشار را خواهد داشت. در تلاش برای رسیدن به اهدافتان دارید سختی های بسیاری را تحمل می کنید، ولی اگر به مقصدی که در پایان راه در انتظارتان خواهد بود بیندیشید خواهید دید که تحمل این ناهمواری ها چندان دشوار نخواهد بود. به عشقتان شک نکنید و نگرانی ها و تردیدهایتان را با او در میان بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز توانایی فوق العاده ای که شما در متمرکز کردن افکارتان دارید در ورطه آزمایش قرار خواهد گرفت. ولی امروز بر خلاف همیشه ترجیح می دهید دست به ریسک زده و از راه همیشگی نروید. تغییر نگرش شما اگر به صورت آگاهانه باشد می تواند نتایج مثبتی برایتان به همراه داشته باشد و فرصت های تازه ای را برایتان به ارمغان بیاورد. با این حال دیگران روی شما و کارهایتان حساب می کنند، پس بهتر است مواظب کارهایتان باشید و بیش از اندازه موقعیت فعلیتان را به خطر نیندازید. کارهای که دوست دارید انجام دهید ذهن شما را به خود درگیر کرده اند و نگران این هستید که زیر بار مسئولیت های زندگی هیچ گاه نتوانید آنها را انجام دهید. یادتان باشد که همه چیز به خودتان بستگی دارد.
 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز یک حس گناه و عذاب وجدان شما را درگیر خود کرده و باعث شده است که احساس کنید باید نسبت به اولویت هایتان تجدید نظر کنید. برای این که بتوانید عالم شیرین خیال و رویایتان را رها کرده وبه زندگی واقعی باز گردید به قدرت بسیار زیادی نیاز دارید، ولی ممکن است برای رهایی از این دامی که برای خودتان ساخته اید به چند روز زمان احتیاج داشته باشید. در هر زمینه ای سعی کنید اعتدال را رعایت کنید و با زیاده روی بیش از حد مایه شرمندگی خودتان را فراهم نکنید. موفقیت های چند هفته اخیر شما را به برداشتن قد هایی بزرگ وسوسه کرده اند، بهتر است قدم هایتان را با احتیاط انتخاب کنید و با عجله دست به کار نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اسیر وعده هایی شده اید که پیش از این داده بودید، زیرا به احتمال زیاد بیش از حد تواناییتان مسئولیت پذیرفته اید و حالا باید با عواقب این کار خود مواجه شوید. ولی اصلا جای نگرانی وجود ندارد، شما در آغاز دوره ای از قدرت و توانایی فوق العاده قرار گرفته اید که شما را قادر می سازد با مهارت و انرژی تمام کاهای بسیار زیادی را انجام داده و وعده هایی که داده اید را عملی کنید. از طرفی امروز صدایی از درونتان شما را به تفریح و خوش گذرانی دعوت می کند و وسوسه می شوید که برای فرار از کارهایتان بهانه بیاورید. شاید بشود برخی از کارهای کم اهمیت را به وقت دیگری واگذار کرد، ولی کارهایی که اولویت دارند را به هیچ عنوان نادیده نگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بزرگ ترین مشکل ناشی از خوش بینی بیش از اندازه امروزتان این است که امکان دارد بی آن که بدانید برای خودتان دردسرهای زیادی درست کنید. شاید حتی منطقتان به شما مهیب بزند که دقت کنید و عقلتان را به کار بیندازید، ولی دلتان نمی خواهد که تصویر زیبایی که در ذهنتان دارید را خراب کنید. شاید در ابتدا نادیده گرفتن این هشدارها شما را خوشحال کند، ولی این خوشحالی دیری نخواهد پایید. مواجه شدن با حقیقت تنها گزینه صحیح پیش رویتان است. اگر در رسیدن به خواسته هایتان با مانعی مواجه شدید به توانایی های خودتان شک نکنید، کافی است راه های دیگری را برای رسیدن به مقصدتان امتحان کنید، برای رسیدن به یک مقصد تنها یک راه وجود ندارد.

فـال روزانـه - Daily Omen
با وجود این که همه چیز روبراه است، امروز کمی نگران هستید که مبادا بدشانسی بیاورید و اوضاع همینطور باقی نماند. ولی هیچ دلیلی برای این احساس شما وجود ندارد، تردید و نگرانی را کنار بگذارید. شاید خودتان فکر کنید که اگر سرتان را مثل کبک زیر برف فرو کنید می توانید از بحران های موجود در رابطه عاطفیتان رها شوید، ولی فرار کردن از واقعیت شما را به جایی نخواهد رساند. اگر این مشکل را نادیده بگیرید فشار و استرس لحظه به لحظه بیشتر خواهد شد. با شجاعت تمام با احساسات منفی خود مواجه شوید و آنها را حل کرده و به نتیجه برسانید. صداقت داشتن به این معنا نیست که همه چیز را به زبان بیاورید، گاهی باید بعضی چیزها را ناگفته گذاشت.
فـال روزانـه - Daily Omen
کارهایی برای انجام دادن دارید که بیش از این نمی توان آنها را به تاخیر انداخت و به رسیدگی فوری شما نیاز دارند. با این حال هنوز هم سعی دارید انجام آنها را به تعویق بیندازید. خوشبختانه نقشه هایی که برای تنبل بازی هایتان می چینید مورد پذیرش دیگران قرار خواهند گرفت و مشکل خاصی بر نخواهید خورد. ولی این را هم در نظر داشته باشید که این کارها بالاخره باید انجام شوند و فرار کردن از آنها هیچ فایده ای ندارد. علاوه بر این ممکن است با این کار یکی از افرادی که برایتان مهم هستند را از خودتان ناراحت کنید. اگر می خواهید عشق خود را نسبت به کسی بیان کنید دست به کار شوید و نگران هیچ چیز نباشید، بخت با شما یار خواهد بود.
فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود تمایل بسیار زیادی که به تفریح و استراحت در وجود خودتان احساس می کنید و کارهایی که دلتان می خواهد به جای کارهای خسته کننده روزمره تان انجام دهید ، نبرد همیشگی بین این احساس و حس مسئولیت پذیریتان در جریان خواهد بود. لزومی ندارد که یا فقط کار کنید و یا فقط تفریح، سعی کنید بین این دو تعادل برقرار کنید. بدین صورت هم کارهایتان را انجام خواهید داد و هم بیش از حد خسته نخواهید شد. اگر احساس می کنید موضوعی دارد طرف مقابلتان را آزار می دهد ولی او از صحبت کردن در مورد آن خودداری می کند بیش از اندازه راجع به این موضوع اصرار و پافشاری نکنید، تنها به او اطمینان بدهید که در هر شرایطی در کنارش هستید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.