لباس هایی که هر اندامی را زشت نشان می دهد

لباس هایی که هر اندامی را زشت نشان می دهد

خرید ادکلن

به اعتقاد روانشناسان ظاهر در روحیه و اعتماد به نفس تاثیر زیادی دارد. به علاوه مردم دیگران را بر اساس ظاهرشان قضاوت می کنند. اما گاهی اوقات حتی سلبریتی ها که استایلیست خصوصی دارند در نحوه لباس پوشیدن اشتباه می کنند. در ادامه بدونیم به شما می گوید برای این که همیشه ظاهر خوبی داشته باشید چه لباس هایی را نباید بپوشید.

شلوار کوتاه

شلوار کوتاه

این روزها شلوارهای کوتاه زیاد مد شده است. اما اگر قد کوتاهی داشته باشید این شلوارها قد را کوتاه تر و باسن را بزرگ تر نشان می دهند و اندام به نظر چاق و سنگین می رسد. اگر می خواهید ظاهر شیک تر داشته باشید شلوارهای بلند بپوشید این سبک شلوارها قد را بلندتر نشان می دهند.

پیراهن و دامن با حاشیه های نامتقارن

پیراهن و دامن با حاشیه های نامتقارن

پیراهن و دامن هایی که جلو کوتاه و پشت بلند هستند پاها را کوتاه تر و باسن را بزرگ تر نشان می دهند. کسانی که قد متوسطی دارند این سبک لباس ها را نباید بپوشند. پیراهن هایی که از بغل بلند هستند برای آن ها مناسب تر است. اما فراموش نکنید که قسمت کوتاه آن نباید بیش از حد کوتاه باشد.

لباس های عروسکی

لباس های عروسکی

این سبک لباس ها برای دخترهای ۱۲ ساله مناسب است نه برای یک خانم کامل. این لباس ها اندام را پرتر و پهن تر نشان می دهد. به علاوه نشاندهنده این است که سعی دارید خودتان را جوان تر نشان دهید. اگر لباس کوتاه دوست دارید لباس های تنگ و کوتاه بپوشید و اگر قد بلندی دارید لباس های بلند بپوشید زیبایی اندام تان در این لباس ها بیشتر نشان داده می شود.

پیراهن مدل پپلوم

پیراهن مدل پپلوم

درست است که این لباس ها کمر را باریک نشان می دهند اما چه لاغر باشید چه چاق وزنتان را بیشتر نشان می دهد. اگر کمر باریکی دارید و می خواهید در لباس بیشتر نشان داده شود از کمربند استفاده کنید. اگر می خواهید شکم در لباس نشان داده نشود پیراهن زیر سینه بپوشید هم کمر باریک تر نشان داده می شود و هم نقص ها پوشانده می شود.

شنل

شنلاین سبک لباس ها هیکل را چاق و قد را کوتاه نشان می دهد. البته همه این ها بستگی به جنس پارچه آن دارد. در انتخاب این سبک لباس باید دقت کنید اگر شنل دوست دارید باید پارچه آن لطیف باشد.

یقه اسکی

یقه اسکی

لباس های یقه اسکی گردن را کوتاه نشان می دهد و حتی کوچک ترین نقص های بدن را بیشتر نشان می دهد. آستین لباس های یقه اسکی نباید سه ربع باشد و به علاوه بهتر است پایین لباس را زیر دامن یا شلوار بدهید. برای این که وزن اضافی بدن زیاد نشان داده نشود از رنگ های سرد  انتخاب کنید.

پیراهن فون

پیراهن فون

اگر جنس این لباس ها ضخیم و سنگین باشد اندام را پر نشان می دهد. برای این که اندام زیباتر نشان داده شود لباس های تنگ بپوشید. به خانم های لاغر و قد بلند توصیه می شود پیراهن با دامن پف دار بپوشند زیرا اندام را زیبا و کمر را باریک تر نشان می هد.

منبع bedunim
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.