ماسک پوست خشک

ماسک صورت

خرید ادکلن

ماسک پوست خشک

ماسک صورت برای شادابی پوست بسیار تاثیر پذیر است ، ماسک صورت باعث میشه شما ویتامین ها و موادی مورد نیاز پوست می باشد را به صورت دسته اول به صورت خود برسانید ، امروز دو ماسک صورت برای پوست خشک آماده کردیم . این ماسک های صورت باعث طراوت پوست می شوند که به آرایش و زیبایی شما کمک زیادی خواهند کرد .

پوست خشک می‌تواند در اثر مواردی چون سرما، شستن بیش از حد پوست، گرما، سابیدگی پوست، کمبود ویتامین‌هایی همچون آ و د، بیماری‌های همستی، آفتاب‌سوختگی و مواد شیمیایی چون آنتی کولینرژیک، شوینده مصنوعی، پودرهای شوینده، مواد اسیدی و بازی و غیره پدید آید.

ماسک صورت برای پوست‌ خشک

مواد لازم:
روغن بادام شیرین ۳۰ سی‌سی
شیر خشک کم‌چرب ۲۰ گرم
عرق بهار نارنج ۴۰ سی‌سی
اوسرین ۱۰۰ گرم

ماسک پوست خشک
ماسک صورت

روش تهیه ماسک صورت (کرم شیر بادام):
روغن بادام شیرین، شیر خشک کم‌چرب و عرق بهارنارنج را کاملاً با هم مخلوط کنید. بعد اوسرین را به آن بیافزایید و آنقدر به هم بزنید تا کاملاً یکدست شود. این کرم باعث نرمی و طراوت پوست‌های خصوصاً آسیب‌دیده و مستعد آلرژی می‌شود و لطافت مناسبی خصوصاً برای پوست‌های خشک و حساس ایجاد می‌کند.

ماسک سیب برای پوست های خشک :

۳ قاشق غذاخوری سیب رنده شده را داخل یک ظرف بریزید سپس مقداری شیر روی آن  بریزید و روی حرارت قرار دهید و کم کم مقداری جو دوسر به مخلوطتان اضافه کنید تا غلیظ شود این ماسک را پس از خنک شدن به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود قرار دهید سپس با آب سرد صورت خود را بشویید.

نکته : شما باید این ماسک را هفته ای یک یا دو بار روی پوست خود بگذارید تا نتیجه را پس از چند هفته مشاهده کنید هر هفته پوست شما روشن تر از هفته ی قبل خواهد شد.

منبع : بی جامه

لینک کوتاه : https://www.bijame.com/?p=3340

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.