مترو تهران بزرگترین بازارچه متحرک جهان

مترو تهران بزرگترین مترو متحرک جهان

خرید ادکلن

نمی دونم چرا دارم همچین چیزی رو می نویسم اما این یه مقاله آزاد از بزرگترین بازارچه متحرک جهان هستش ، یعنی مترو داخل شهری تهران !!!

همه کسانی که قصد سوار شدن مترو داخل شهری تهران رو دارند این بازارچه سیار مترو رو دیدند ، افرادی که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو دارند داخل واگن های مختلف به فروش می رسانند ، خیلی جالبه که این تقریباً یه جور شده فرهنگ نمی دونم این اتفاق رو باید به فال نیک بگیریم یا باید باهاش مقابله کنیم اما چیزی که هستش این اتفاق افتاده .

مترو تهران بزرگترین مترو متحرک جهان
مترو تهران بزرگترین مترو متحرک جهان

جالب اینجاست که این مسئله انقدر جذابیت پیدا کرده که میشه به عنوان یک جاذبه توریستی محصوب میشه دیگه ، از کودکان کار فال فروش گرفته تا پیرمرد هایی که در حال فروش دونات و لواشک هستند ، آدم نمیدونه غصه این افراد رو بخوره یا اینکه براشون خوشحال باشه اما چیزی که هستش تقریباً یه اشتغال زایی کوچکی شده ، شاید شغل کاذب باشه اما خیلی ها دارند از این راه خرج خانواده خودشون رو میدهند .

چند وقت پیش سوار مترو شدم که برم جایی که با آقایی برخورد کردم که سوار مترو شده بود تا کمربند و شلوارکی که اونجا می فروشند رو تهیه کنه ، خیلی برای جالب اومد وقتی به دور ورم نگاه می کردم شاید خیلی ها بودند که این کار رو انجام میدهند . ولی حیف اگر به جای اینکه این همه جنس چینی رو از بانه این افراد برند بیارند ای کاش محصولات داخلی رو بفروش می رسوندن .

گاهی دلم برای این افراد می سوزه چون اون ها تمام تلاش خودشون رو می کنند تا هنگام حرکت کردن داخل واگن ها مزاحمتی برای دیگران بوجود نیارند ، تکنیک های جالبی هم میبینی برای فروش می زنند ، واقعا جالبه !!!!

قضاوت این موضوع که خوب است یا بد با شما !؟!!!

منبع : بی جامه – Bijame.Com

لینک کوتاه : http://tinyurl.com/p5y4yp8

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.