مدل های سال 2017 کدامند ؟

خرید ادکلن

اگر می خواهید برای امسال کمد لباس های تان بی نظیر و مطابق مد باشد خیلی راحت تر آن چه فکرش را می کنید می توانید این کار را انجام دهید. خیلی از مدهای امسال از همان سال قبل باقی مانده اند یا فقط نیاز به یکسری تغییرات کوچک و خیلی ساده دارد. بسیاری از سبک های کلاسیک هنوز سر جای خود باقی مانده اند. بنابراین قبل از این که به لباس فروشی ها بروید اول نگاهی به کمد لباس های تان بیندازید.

یقه نامتقارن

مدهای سال 2017

یکی از مدهای سال ۲۰۱۷ یقه نامتقارن است. این سبک مد که در دهه ۸۰ رایج بود اکنون دوباره بازگشته و در لباس های سوئی شرت، گرمکن، پیراهن و بلوز می توان از این مدل یقه به کار برد. حتی پایین دامن هم می تواند به صورت نامتقارن باشد. دامن های نامتقارن هم از مدهای سال ۲۰۱۷ است. یکی از متخصصین مد به نام سامانتا براون یقه های نامتقارن را در سال ۲۰۱۷ پیش بینی کرده بود. به پیش بینی او ژاکت ها و سوئی شرت های گشاد هم که یکی از مدهای سال ۱۹۸۰ بود در سال ۲۰۱۷ مد خواهد شد. بنابراین این بار که برای خرید به فروشگاه های لباس رفتید حواستان به لباس ها و دامن های نامتقارن باشد.

باشگاه در خیابان

مدهای سال 2017

این سبک راحت و غیررسمی که در سال ۲۰۱۶ مد بود هنوز در جای خود باقی مانده است. هنوز هم می توانید با پوشیدن شلوار لگینگ و جلیقه یا کاپشن پفی شیک و مد باشید. به گفته متخصصین مد امسال این سبک قدرت بیشتری نسبت به سال گذشته دارد. امسال سال پوشیدن لباس های راحت اما زیبا و لوکس است.

شلوار دمپا و تاپ پایین گشاد

مدهای سال 2017

علاوه بر یقه های نامتقارن که از دهه ۸۰ دوباره برگشته اند یکی از مدهای دهه ۷۰ هم دوباره روی کار آمده اند. سال هاست که تغییری در مدل شلوارهای جین ایجاد نشده و همان شلوارهای اسکینی و جذب در میان مردم رایج بود. اما وقتش رسیده که بگذاریم ساق پاها کمی نفس بکشند. امسال سال شلوارهای جین گشاد، دمپا، بوت کات و کوتاه است. البته این فقط در رابطه با مد شلوار نیست بلکه مدل آستین های گشاد هم در سال ۲۰۱۷ مد می شود.

ژاکتمدهای سال 2017

یکی از مدهای سال ۲۰۱۷ ژاکت های زیبایی مثل ژاکت های ارتشی و یا ژاکت های کمردار است. زمستان و بهار ۲۰۱۷ بهترین زمان برای پوشیدن کت های کلاسیک و کت های سبک کیمونو است. علاوه بر این ها ژاکت های جین نیز به دلیل تنوع و افزودن لایه های روشن به لباس ها در سال ۲۰۱۷ رایج می شوند. این مدل ژاکت های جین را با شلوار نازک بپوشید و سعی کنید آزاد بپوشید مثلا دکمه های ژاکت را نبندید. پس ژاکت های جین تان را دور نیندازید چون قرار نیست از مد بیفتد. اگر هنوز هم پانچوی سال گذشته را دارید آن را دوباره از کمد بیرون بیاورید و استفاده کنید چون دختردایی پانچو یا همان شنل دوباره مد شده. شنل را با شلوار لگ و بوت بالای زانو ست کنید.

لباس های رنگی

مدهای سال 2017

شاید دوست داشته باشید در کمد لباس های تان تنوع رنگ داشته باشید چون امسال فقط سال جین نیست و جا برای کمی طرح و رنگ در کمدتان هست. به لباس های کلاسیک رنگ اضافه کنید مثل: کیف، بلوز و جین رنگی یا گلدار. همیشه لوازم جانبی بهترین راه برای ایجاد تنوع هستند. به عنوان مثال کیف های فلزی براق، کیف های گلدوزی شده رنگی، کیف های تاشوی مدرن و کیف های در اشکال هندسی.

پیراهن دکمه دار

مدهای سال 2017

اگر آمادگی لازم برای شلوارهای گلدار و کیف های رنگی را ندارید باز هم میتوانید طبق مد پیش بروید زیرا پیراهن های کلاسیک دکمه دار نیز از مدهای فصل هستند. یقه های بند دار نیز برای این مدل لباس ها ایده خوبی است. پس قیچی را بردارید و به پیراهن های قدیمی تان کمی مدل بدهید.

شومیز کلاسیک

مدهای سال 2017

یکی دیگر از لباس های کلاسیکی که دوباره مد شده شومیزهای بند است. هنوز هم می توانید شومیزهای بلند را با شلوار لگ ست کنید اما متخصصین مد پیشنهاد می کنند به دنبال سبک های جدیدتر باشی. مثلا شومیزهای یقه باز، بغل بلند یا کار شده. از آن جا که این نوع بلند.

رنگ های اصلی

 

بهار امسال رنگ های پاستلی و ملایم را فراموش کنید و به سمت رنگ های تندتر بروید. رنگ هایی مثل قرمز آتشین، آبی تیره و زرد. خیلی از برندها در مجموعه محصولات خود از طرح جین و رنگ نارنجی مایل به قرمز استفاده کرده اند.

راه راه رنگی

مدهای سال 2017

۲۰۱۷ برای کسانی که دوست دارند ظاهری رنگی داشته باشند سال درخشیدن شان است. زیرا امسال علاوه بر رنگ های متنوعی که در موارد قبل معرفی کردم لباس های راه راه رنگی نیز مد شده است. پس بدنبال لباس های طرح راه راه باریک یا پهن بگردید. البته هم می توانید لباس های راه راه و هم دامن راه راه انتخاب کنید.

پیشنهاد می کنم بهار امسال راه راه سفید و آبی بپوشید. البته یادتان نرود که در رابطه با لباس های راه راه قانون خاصی وجود ندارد. هر چیزی که به شما حس خوبی می دهد بپوشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.