مدل های مختلف بستن موهای بلند

خرید ادکلن

مدل های مختلف بستن موهای بلند

موهای بلند همیشه زیبایی بانوان رو چند برابر می کند . اما اکثر خانم ها با نحوه آرایش و بستن موهای خود با مشکل مواجه می شوند. در ادامه چند روش زیبا برای بستن موهای بلند را به شما معرفی می کنیم.

مدل های مختلف بستن موهای بلند

مقدمه

موی بلند بسیار زیبا است، ولی اگر لازم باشد که خیلی سریع به آن حالت دهید، ممکن است برای شما مشکل‌ساز شود. خوب است قبل از اینکه دست به قیچی ببرید، این مقاله را بخوانید. در این مقاله روش هایی بسیار عالی و سریع برای حالت دادن به موهای بلند شما آورده شده است.

با یک سنجاق مو بخشی از آن را ببندید

مدل های مختلف بستن موهای بلند

اگر شما آن قدر خوش‌شانس هستید که موهایتان به هم نمی‌پیچند، آن‌ها را شسته و حالت‌دهی کنید، سپس بخشی از آن را بر روی سرتان به سمت عقب کشیده و با یک سنجاق زیبا ببندید، و بقیه را هم آزاد بگذارید. اگر شما بتوانید موهایتان را بدون اینکه به هم بپیچند آزاد بگذارید، این نوع بستن مو می‌تواند خیلی جذاب باشد، البته ممکن است لازم باشد که در طول روز آن‌ را مرتباً شانه کنید.

از بافت مو و یا بافت فرانسوی مو استفاده کنید

مدل های مختلف بستن موهای بلند

برای این کار ممکن است به کمک یک فرد دیگر، مخصوصاً برای انتهای مو، نیاز داشته باشید؛ ولی این طرز بستن مو، شما را بسیار زیبا کرده و می‌تواند در تمام طول روز، موهای شما را از صورت شما دور نگه دارد.

موهای خود را به شکل دم اسبی ببندید

مدل های مختلف بستن موهای بلند

برای این کار می‌توانید به وسیله یک کش موی رنگی، موها را در قسمت پشت گردن و یا در تاج سرتان به شکل دم اسبی در آورید. می‌توانید در هر چند سانتی‌متر از یک نوار رنگی و یا کش استفاده کنید تا موها را از صورتتان دور نگه‌ دارید و همچنین ظاهر جذاب‌تری به آن بدهید.

موهایتان را به شکل چین فرانسوی ببندید

مدل های مختلف بستن موهای بلند

استاد شدن در این تکنیک مدتی زمان می‌برد، ولی بسیار زیبا است.

از گیس‌های داخل مو استفاده کنید

مدل های مختلف بستن موهای بلند

موهایتان را در صورت نیاز صاف کرده و ۳ تا ۷ گیس بافته شده را در فواصل مساوی در موهای خود ایجاد کنید. (ممکن است برای انجام این کار به کمک یک نفر نیاز داشته باشید). اگر دوست داشته باشید می‌توانید آن‌ها را به همراه بقیه موهای خودتان با یک کش مو به شکل دم اسبی در پشت سرتان ببندید.

موها را به شکل تاج ببندید

مدل های مختلف بستن موهای بلند

موهایتان را در پشت گردن به شکل دم اسبی جمع کرده و با استفاده از چند سوزن مو، آن را به شکل یک تاج در پشت سرتان در آورید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید موهایی که به سمت پایین می‌ریزند را فر دهید.

نکته

اگر موهایتان را صاف کنید، بعضی از این حالت‌ها بهتر به نظر می‌رسند.

از امتحان کردن مدل‌های جدید و فی‌البداهه نترسید.

نظر دوستتان را در مورد اینکه کدام مدل بیشتر به شما می‌آید بپرسید.

هشدار

وسایلی که برای صاف کردن و یا فر دادن به مو استفاده می‌شوند خیلی داغ می‌شوند، پس مراقب سوختگی باشید. از آن‌ها در کنار آب استفاده نکنید و به یاد داشته باشید که آن‌ها را از برق بکشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.