معرفی سایت ارسال پست مهمان و رپرتاژ آگهی رایگان پست مگ

خرید ادکلن

یکی از مسائل مهم لینک سازی در بهینه سازی سایت بحث داغ رپرتاژ آگهی است، اینکه شما بتوانید مقالات خود را داخل یک سایت هم موضوع با سایت خود منتشر کنید و بتوانید فرایند لینک سازی را برای وب‌سایت خود انجام دهید. اما هزینه رپرتاژ آگهی معمولاً خیلی بالاست چون شما قصد دارید یک پست ثابت داخل وب سایت معتبر قرار دهید.

امروز قصد داریم سایت را به شما معرفی کنیم که به شما اجازه می‌دهد تا فرایند ساخت لینک را از طریق رپرتاژ آگهی رایگان به صورت ارسال پست مهمان در اختیار شما می‌گذارد.

بله درست شنیدید، سایتی که به شما این اجازه را می‌دهد تا کاملاً رایگان محتوا شما را با لینک سایت شما داخل خود منتشر می‌کند. سایت پست مگ ابزاری بسیار ساده در اختیار شما قرار می‌دهد، کافیست وارد سایت شده و روی گزینه ارسال پست مهمان کلیک کنید تا صفحه مربوط به ارسال رپرتاژ آگهی برای شما باز شود و بتوانید محتوا مورد نظر خود را قرار دهید.

فقط باید توجه داشته باشید که شما در این وب سایت فقط می‌توانید 3 لینک به کلمات مورد نظر خود لینک کنید، به همین خاطر سعی کنید مهم‌ترین و قوی‌ترین کلمات خود را قرار دهید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. بعد از ارسال پست خود باید چند ساعت صبر کنید تا مدیریت سایت آنرا تائید و روی وب سایت قرار دهد.

اگر فکر می‌کنید درباره مطلب ارسالی خود نیاز به توضیحاتی دارید انتها یا ابتدا مطلب خود آنرا یادداشت کنید تا با دقت بررسی گردد. سعی کنید از تصاویر با کیفیت استفاده کنید و مطالبی را قرار دهید که تا به حال داخل وب سایت خود شما منتشر نشده. این مسئله باعث می‌شود تا گوگل امتیاز بیشتری به این برگه ایجاد شده داخل این وب سایت بدهد. نکات گفته شده را حتماً توجه کنید و از استفاده از این وب سایت لذت ببرید تا روزبه‌روز رنک گوگل شما افزایش پیدا کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.