معرفی 9 منطقه خوش عکس در اروپا

خرید ادکلن

خیابان های سنگفرش شده، رنگ های چشم نواز، آثار تاریخی و معماری های صدساله همگی از جاذبه هایی هستند که در اروپا به وفور قابل مشاهده اند. در این مقاله مکان ها و جاذبه هایی معرفی می گردد که در آنجا هوش از سرتان می پرد.

پارک ملی اِسکافتافِل (Skaftafell National Park)، ایسلند

پارک ملی اِسکافتافِل (Skaftafell National Park) ، ایسلند

همه چیز در ایسلند از مردم آن تا غذاها و آب های درخشان و نقره ای دریا فتوژنیکند. اما پارک ملی اِسکافتافِل از همه این جاذبه پیشی گرفته، پارکی جذاب که بیشتر محبوبیت و زیبایی هایش را به آبشار اسوارتیفوس مدیون است. آبشاری بر روی ستون های سیاه گدازه های آتشفشانی پوشانده شده با خزه های سرسبز تشکیل شده، جریان دارد.

نرماندی، مون سن میشل (Mont Saint-Michel)، فرانسه

نرماندی، مون سن میشل (Mont Saint-Michel)، فرانسه

این صومعه قرون وسطایی به تنهایی شگفت آور است اما قرار گرفتنش در یک جزیره ساحلی با فاصله نیم مایلی از خط ساحلی زیبایی و جذابیت هایش را دو چندان کرده است. این صومعه در قرن هشتم ساخته شده و هم اکنون نقش یک میزبان برای بیش از 3 هزار بازدیدکننده در طول سال را ایفا می کند.

 

پل ریالتو (Rialto Bridge)، ونیز

پل ریالتو (Rialto Bridge)، ونیزمی توان از ونیز به عنوان دیزلی لند برای بزرگسالان نام برد. مکانی فوق العاده با ارائه جذابیت هایی شگفت انگیز. از مهم ترین و محبوب ترین مقاصد برای گرفتن عکس های فتوژنتیک و متحیر کننده در این شهر جادویی می توان به پل ریالتو اشاره کرد. اما مشهوریت این پل بیشتر از میدان سن مارکو نخواهد بود.

 

گالری ویتوریو اِمانوئِل (Galleria Vittorio Emanuele II)، میلان

گالری ویتوریو اِمانوئِل (Galleria Vittorio Emanuele II)، میلاناین مرکز مد ایتالیایی به صورت چهار طبقه طراحی شده و سرمایه اصلی و محبوبیتش را مدیون طراحی فوق العاده اش به کمک سقف های طاقی شیشه ای و آهنی می باشد.

 

گذرگاه ساحلی جاینت (Giant’s Causeway)، ایرلند شمالی

گذرگاه ساحلی جاینت (Giant's Causeway)، ایرلند شمالی

گفته می شود که این گذرگاه توسط یک غول واقعی ساخته شده، غولی که با یک غول اسکاتلندی در سراسر کانال شمالی به نبرد با مشت پرداخته است. البته نظریه ها متفاوند برخی از دانشمندان معتقدند که این گذرگاه در اثر افتادن حدود 40 هزار ستون سنگی به هم پیوسته از جنس بازالت بر اثر فوران یک آتشفشان در حدود 60 میلیون سال پیش به وجود آمده اند. یک مقصد شگفت انگیز دیگری نیز در انتظارتان است، مرکزی توریستی با چشم اندازی حیرت انگیز و رویایی.

 

کلیسای دومینیکن ماستریخت، هلند

کلیسای دومینیکن ماستریخت، هلندمی توان از کلیسای دومینیکن به عنوان یکی از زیباترین فروشگاه های کتاب روی کره زمین نام برد، مکانی شگفت انگیز برای دوستداران کتاب. قبل از رفتن به این مکان تقویم آنلاین خود را چک کنید تا شرکت در قرائت ها و سخنرانی های ستاره های ادبی محلی و بین المللی را از دست ندهید.

 

لِیک بِلِد (Lake Ble)، اسلوونی

لِیک بِلِد (Lake Ble)، اسلوونی

می توان از این دریاچه به عنوان یکی از سرزمین های افسانه ای نام برد، دریاچه ای آینه ای در ارتفاعات رشته کوه های جولین آلپ با جزیره ای میزبان یک کلیسای گوتیک قرن هفدهم. این کلیسا در دوران قرن یازدهم در در پرتگاهی مشرف به آب قرار دارد.

 

شهر اویای یونان در جزیره سانتورینی

شهر اویای یونان در جزیره سانتورینیروستای صخره ای اویا تصویری شبیه به رویاهای موجود بر روی صفحه نمایش ها را ارائه می دهد. روستایی جادویی با کلیساهای سفید و گنبد آبی همراه با تصویر نفس گیر پس زمینه دریای اِژه. در هنگام غروب آفتاب تصویری نفس گیر در این روستا خلق می شود، تصویری متناسب برای گرفتن عکس هایی شگفت انگیز.

 

قلعه نوی شوان شتاین (Neuschwanstein Castle)، آلمان

قلعه نوی شوان شتاین (Neuschwanstein Castle)، آلمانممکن است این قلعه را از فیلم چیتی چیتی بَنگ بَنگ (Chitty Chitty Bang Bang) یا زیبای خفته بشناسید، قله ای که در اغلب فیلم ها با نمایش قلعه ای جادویی در کره زمین وجود دارد. این قلعه در سال 1886 بنا شد اما متاسفانه صاحب آن پادشاه لودیگ دوم فقط برای یک سال توانست در آن زندگی کند و خیلی زود در گذشت. بعد از مرگ پادشاه لودیگ دوم این قلعه به روی عموم باز شد.

 

منبع: راهنمای سفر توریستگاه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.