میل جنسی تان را با خوراکی ها افزایش دهید!

خرید ادکلن

آنچه می خوریم روی تمام بدنمان تاثیر می گذارد، هر چه سالمتر بهتر. افزایش میل جنسی این روزها برای بسیاری از سود جویان تبدیل به یک راه پردرآمد شده است به طوری که با تجویز داروهای خطرناک مشتریان بسیاری را کسب کرده اند اما همانطور که قبلا هم گفته شد نمی توان مشکل تمام افراد را تنها با یک نوع دارو درمان کرد چرا که هر فرد شاید مشکلی متفاوت با دیگری داشته باشد به همین دلیل بهترین روش برای رفع سرد مزاجی زنان و مردان و افزایش میل جنسی استفاده از روش های طبیعی و بی خطر است.اگر احساس می کنید در زندگی جنسی تان چیزی می لنگد، لازم نیست به سراغ داروها و انواع تبلیغات دیگر در این مورد بروید. گاهی فقط کافیست هنگام خرید چند غذای مخصوص برای خود بردارید و با کمک آنها هم میل جنسی و هم استقامت خود را بالا ببرید.
توت ها

متخصصان بر این عقیده هستند که توت برای بهبود زندگی جنسی حاوی مجموعه ای از مزایا هستند. تمشک سیاه هم میل جنسی و هم استقامت را بالا می برد. توت ها گردش خون را بالا می برند، که تاثیر زیادی در میل جنسی دارد، همچنین اسید چرب امگا 3 موجود در برخی توت ها باعث بهبود سلامت قلب و عروق می شود که در نتیجه روی عملکرد جنسی تاثیر مثبت دارد.

کلم

مزایای کلم پایان ناپذیر است. ویتامین A موجود در سبزیجات سبز برگ، باعث متعادل شدن هورمون ها می شود، ماده معدنی به نام ید خلق و خو را تنظیم می کند. اما این همه چیز نیست، کلم باعث کاهش التهاب نیز می شود، که عامل افزایش انعطاف پذیری و بالا رفتن استقامت است.
 

بادام

بادام موادی در خود دارد که برای تولید تستسترون ضروری میباشد ، افزایش این مواد باعث تجربه رابطه ای بهتر و طولانی تر میشود ، مصرف روزانه مقدار معینی از بادام در روز به شما برای رابطه ای با انرژی تر کمک میکند.

انجیر

این میوه دلپذیر به دلیل برخورداری از مقادیر بالای اسیدهای آمینه میل جنسی را شعله ور میکند.

هندوانه

دفعه بعد که به اتاق خواب می رفتید، کمی از این میوه شیرین تابستانی میل کنید، تحقیقات نشان داده هندوانه در طول عملکرد جنسی تاثیری مانند ویاگرا دارد. هندوانه که 92 درصد آب است، حاوی ماده مغذی به نام سیترولین است که باعث آرام شدن رگ های خونی، بهبود گردش خون و ارگاسم است.

افزایش میل جنسی

عسل

این ماده شیرین منبعی فوق العاده غنی از بور است که میتواند محرک شما باشد و باعث تاخیر شود ، ویتامین B موجود درآن منجر به تولید تستسترون و کمک به سلامت زندگی جنسی میشود.

بروکلی

یکی از سبزیجات مورد علاقه ما، بروکلی به صورت مثبتی باعث افزایش ویتامین C می شود، که باعث بهبود گردش خون در بدن انسان می شود، در نتیجه خانم ها ارگاسمی بهتر را تجربه می کنند. لازم به ذکر است این سبزی فوق العاده حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی است، از جمله فیبرهای خوراکی، پتاسیم و کلسیم.

ادویه جات

دفعه بعد که خواستید عملکرد جنسی خود را تقویت کنید کافیست سری به کابینت ادویه ها بزنید. میخک به صورت سنتی در هند برای درمان اختلال نعوظ استفده می شده است. زعفران باعث افزایش و بهبود عملکرد جنسی می شود، و زنجبیل باعث تقویت میل جنسی می شود.

فلفل سبز گیاهی است که از میوه های آن استفاده می شود. فلفل قرمز نیز همین گیاه و میوه است که با گذشت زمان و پس از رسیدن کامل فلفل سبز تغییر رنگ می دهد و کم کم قرمز می شود. فلفل از ادویه های تند بسیار پرمصرف دنیاست که نقش مهمی در تغذیه دارد و مخصوصا در قسمت های شرقی جهان مورداستفاده قرار می گیرد. به غیر از مصرف خوراکی، داروهایی نظیر شمع های طبی و پمادهایی از فلفل تهیه می شود که به عنوان ضددردهای اسکلتی مصرف زیادی دارد. یافته های محققان حاکی از تاصیر فلفل در تقویت مردان و افزایش میل جنسی آنها است.

150 گرم چوب دارچین، 150 گرم ریزوم زنجبیل و 150 گرم هل نیم کوب شده را با هم مخلوط کنید. 3 قاشق غذاخوری سر پر از این ترکیب را در یک لیتر آب سرد ریخته و در ظرف را بگذارید و اجازه دهید بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید به مدت 15 دقیقه دم بکشد. صبح، ظهر و شب یک فنجان از این معجون را میل کنید. همچنین می توانید پودر دارچین را به غذاهایتان اضافه کرده و به این ترتیب از خواص آن بهره مند شوید. خوشبختانه هیچ مورد منع مصرفی برای این گیاه و ادویه وجود ندارد. البته توصیه می شود در مصرف آن نیز دچار افراط نشوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.