نکات اپیلاسیون بدون درد

اپیلاسیون بدون درد

خرید ادکلن

اپیلاسیون یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد بدن است ، اما همیشه از بین بردن موهای زائد بدن کمی دردناک است ، امروز چیزی که برای شما آماده کردیم نکاتی برای اپیلاسیون بدون درد است تا شاید کمک کند این کار را با درد کمترین انجام دهید .

نکته هایی مهم که قبل از اپیلاسیون موهای زائد باید بدانید

  • برخی خانم‌ها تصور می‌كنند هر چه موهای هر نقطه از بدنشان بلندتر باشد، هنگام اپیلاسیون تمیزتر می‌شود و به اصطلاح از ریشه راحت‌تر درمی‌آید اما این باور اشتباه است. موهایتان را در كوتاه‌ترین حالت اپیلاسیون كنید چون این كار یك مزیت بزرگ دارد؛ كمتر دردتان می‌گیرد!
  • روش مناسب خودتان را برای از بین بردن موها انتخاب كنید. برخی افراد تصور می‌كنند حتما با اپیلاسیون‌های خانگی می‌توانند تمیزتر و سریع‌تر این كار را انجام دهند و عده‌ای دیگر به كار آرایشگرها اعتقاد دارند. هر روشی را انتخاب می‌كنید، همان را ادامه دهید.
  • بعد از اپیلاسیون، برای شستشوی قسمت‌هایی كه موهایش را كنده‌اید، از آب سرد یا ولرم استفاده كنید. آب داغ برای این كار مناسب نیست. پوست در این زمان حساس است و آب خیلی گرم آن را بیشتر تحریك می‌كند.
  • بیشتر افراد تصور می‌كنند باید بعد از از بین بردن موهایشان حمام كنند اما اگر قبل از اپیلاسیون یك دوش كوتاه 10 دقیقه‌ای بگیرید، مفیدتر است چون چربی‌ای كه روی پوستتان است، از بین می‌رود و موها راحت‌تر كنده می‌شود.
  •  اگر این كار را در خانه انجام می‌دهید، 2 نكته را فراموش نكنید؛ مكانی آرام و البته كاملا تمیز برای این كار انتخاب كنید و هنگام اپیلاسیون پوست را با دست دیگر بكشید.
  • مرطوب‌كننده‌ها مثل یك مرهم عمل می‌كنند. لایه شاخی پوست یا اپیدرم پوست بعد از اپیلاسیون حساس است و مرطوب‌كننده‌ها باعث كم شدن این التهاب می‌شوند.
  • سعی كنید حتما حوله و وسایل اپیلاسیون را قبل از مصرف ضدعفونی كنید تا دچار بیماری پوستی نشوید.
  • خیلی از آرایشگرها بعد از اپیلاسیون، استفاده از تسكین‌دهنده‌های پوست را به شما پیشنهاد می‌دهند كه اتفاقا برای پوست مناسب است اما اگر پوست حساسی دارید، ممكن‌است به برخی از این مواد واكنش نشان دهید بنابراین حتما از قبل بپرسید این مواد مناسب پوست‌های حساس هم است یا نه.

منبع :  salamat.ir – بیتوته

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

لینک کوتاه : https://www.bijame.com/?p=5503

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.