نیازهای اساسی عاشقانه زن و مرد

خرید ادکلن

نیازهای اساسی عاشقانه زن و مرد

قسمت اول

نیاز های اساسی زن :

۱- علاقه
۲- درک
۳- احترام
۴- عشق ورزی
۵- اعتبار
۶- اطمینان خاطر

نیازهای اساسی مرد :

۱- اعتماد
۲- پذیرش ( باور داشتن )
۳- قدردانی
۴- تحسین
۵- تایید
۶- تشویق

این بدان معنا نیست که هر کدام از زن و مرد به نیازهای اساسی دیگری نیاز ندارند. بلکه منظور این است که شخص ، پیش از آنکه بتواند از انواع دیگر عشق بهره مند شود باید یکی از نیازهای اساسی اش بر آورده گردد.

 

نیازهای اساسی عاشقانه زن و مرد,نیازهای روحی زنان,نیازهای عاطفی زنان,نیازهای زنان در زندگی زناشویی,نیازهای سانسور شده مردان,نيازهاي يك مرد,نیاز زنان به محبت

 

چگونه این نیازها را برآورده کنیم:

۱- زن به علاقه و مرد به اعتماد نیاز دارد وقتی مرد به احساسات همسرش ابراز علاقه نشان می دهد ، زن احساس می کند که شوهرش به او علاقه مند است و به او توجه دارد و مرد توانسته نیاز اساسی همسرش را بر آورده سازد زن نیز اگر به گونه ای به شوهرش بنگرد که او را باور دارد ، مرد احساس می کند که همسرش به او اعتماد دارد و همین بارور مثبت ، نخستین نیاز اساسی عاشقانه مرد را بر آورده می سازد و به خودی خود مرد نیز توجه بیشتری به احساسات و نیازهای همسرش می نماید.

 

 

۲- زن نیازمند درک و مرد نیازمند پذیرش است وقتی مرد بدون داوری و از روی همدلی به ابراز احساسات همسرش گوش می دهد زن حس میکند که او به حرفهایش توجه و او را درک میکند . مفهوم درک کردن این نیست که با افکار و احساسات شخص تا حال حاضر آشنا باشیم بلکه مفهوم درک کردن از آنچه می شنویم و آنچه در جریان گفتگو و ارتباط ، ارزش پیدا میکند به دست می آید.

 

نیازهای اساسی عاشقانه زن و مرد,نیازهای روحی زنان,نیازهای عاطفی زنان,نیازهای زنان در زندگی زناشویی,نیازهای سانسور شده مردان,نيازهاي يك مرد,نیاز زنان به محبت

 

 

هر چه بیشتر زن احساس کند که شوهرش به حرفهای او گوش میدهد و او را درک می کند آسانتر میتواند شوهرش را بپذیرد و باور داشته باشد .مفهوم باور داشتن و پذیرش به این معناست که زن ، شوهرش را به گونه ای صمیمانه بپذیرد و از او استقبال کند و به این معنا نیست که زن فکر کند شوهرش از هر جهت کامل و بی عیب است بلکه حاکی از آن است که زن تلاش نمی کند شوهرش را اصلاح نماید .او به شوهرش اعتماد می کند که خودش در پی اصلاح خویش باشد در نتیجه مرد هم بهتر او را درک میکند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.