هتل های 5 ستاره کیش را بشناسید

خرید ادکلن

 هتل های 5 ستاره کیش از جمله هتل کوروش را باید نهایت رفاه و آسودگی دانست. این نوع هتل، به‌عنوان شکیل‌ترین اقامتگاه‌های جهان، امکان تجربه زندگی به سبک افرادی ثروتمند و برجسته را برای همگان فراهم می‌کند. در هتل های 5 ستاره کیش گوشه‌ای از زندگی مرفه و البته بی‌دغدغه طبقه اشراف و ثروتمندان جامعه را می‌توانید تجربه کنید. ارائه محدوده وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی و بهره‌مندی از پرسنلی مجرب و متعهد در این هتل باعث رضایت میهمانان شده‌است. در این هتل‌ها بالاترین انتظارات ممکن از اقامتگاهی لوکس و شکیل برآورده می‌شود تا گردشگران تجربه اقامتی بی‌کم ‌و کاست همراه با رفاه، امنیت و لذت  را داشته باشند.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش از جمله منحصربه‌فرد‌ترین هتل‌های خاورمیانه و یا حتی جهان است. این هتل در دسته گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایران هم بوده که در میان آب‌های آبی خلیج‌فارس احداث شده است. ساخت این بنا احتمال دارد این دغدغه را در پی داشته باشد که اکوسیستم منطقه و محیط‌زیست را تحت تأثیر قرار دهد. اما خوب است بدانید تمامی مراحل احداث هتل ترنج کیش براساس آخرین استاندارد‌های جهانی بوده تا هیچ آسیبی به اکوسیستم ناحیه وارد نکند.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش فعالیت خود را در سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. این هتل طی مدت زمانی کوتاهی، به لطف قرار گرفتن در حدفاصل بین دو ساحل بسیار جذاب و خیره‌کننده مرجانی، موردتوجه گردشگران و علاقمندان طبیعت واقع شد.

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش را می‌توان از شکیل‌ترین هتل‌های ایران و البته پرآوازه‌ترین هتل‌های پنج ستاره در جزیره به شمار آورد. هتل داریوش در سال ۱۳۸۲ بنا ‌شده و از معماری ‌اصیل ایرانی در آن استفاده‌شده است. ساختمان هتل داریوش کیش از تخت جمشید الهام گرفته و تمامی امکانات رفاهی لازم جهت داشتن اقامتی بی‌نقص را داراست.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش از ‌اولین هتل های 5 ستاره کیش است که در جزیره زیبای کیش فعالیت کرد. ساخت این هتل نیز در سال ۱۳۵۴ صورت گرفت. هتل در نزدیکی بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره کیش ساخته شده‌است. این هتل خاص در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی‌ واقع شد و از ۴ طبقه و ۱۹۱ اتاق و سوئیت برخورداراست.

هتل پالاس کیش

هتل پالاس در دسته هتل‌های لوکس و منحصربه‌فرد در جزیره کیش است.  این هتل زیبا در موقعیت مطلوبی در کیش واقع‌شده‌است. هتل  در سال ۱۴۰۰ تاسیس گشت. با اقامت در این هتل خاص می‌توانید به ساحل نیلگون خلیج‌فارس دسترسی داشته باشید. همچنین خوب است بدانید برای دوستداران  گشت‌وگذار و خرید، هتل پالاس فاصله خوبی تا مراکز خرید دارد. مسافران به راحتی می‌توانند به مراکزی نظیر پردیس، پانیذ و مرکز تجاری کیش دسترسی داشته باشید.

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش در دسته مدرن‌ترین هتل‌های جزیره کیش به شمار می‌آید که در سال ۱۳۹۶ افتتاح ‌شد. هتل از میهمانان داخلی و خارجی استقبال می‌کند. هتل ویدا کیش از جمله هتل‌های پنج ستاره‌ای است که در ساختمانی ۱۲ طبقه احداث‌شده. هتل از ۱۴۴ اتاق و سوئيت برخورداراست. نزدیکی که هتل ویدا به دریا و مراکز خرید دارد، باعث شده با استقبال گسترده‌ای از مسافران روبه‌رو باشد.

هتل پانوراما کیش

ساختمان این هتل دارای ۱۵ طبقه بوده و به خاطر موقعیت قرارگیری خاص این هتل در منطقه مرتفع و چشم‌نواز توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. اکثر مسافران از میان هتل‌های کیش به رزرو هتل پانوراما علاقمندند. باتوجه به موقعیت مکانی بی‌نظیر هتل پانوراما کیش شما تجربه‌ فوق‌العاده‌ای از سفر را در منطقه جنوبی کشور خواهید داشت.

هتل ایران کیش

این هتل به صورت مجزا متشکل از دو برج است. هتل ایران برای اولین بار در سال ۱۳۹۳ بنا شد و از ۷ طبقه و ۱۲۸ واحد اتاق مهمان برخورداراست. دو برج مجزای هتل ایران که در طبقات اول و هفتم به هم اتصال پیدا کرده‌اند، نمایی چشم‌نواز و جذاب به وجود آورده‌اند.

هتل امیرکبیر

هتل امیرکبیر از هتل‌های تازه تاسیس در کیش محسوب می‌شود. این هتل در محیطی باز متشکل از سوئیت‌ها و اتاق‌هایی با امکانات رفاهی مطلوب است. هتل در نزدیکی مراکز خرید و مراکز تفریحی کیش همچون بازارهای دیپلمات کیش، اسکله و پارک میرمهنا کیش واقع شده‌است. پرسنل مجرب هتل امیرکبیر با افتخار آماده میزبانی از میهمانان گرامی هستند.

هتل آرامیس پلاس

هتل تازه تاسیس آرامیس پلاس کیش در آبان ماه سال ۱۳۹۹ افتتاح شد. از  مزایای قابل‌توجه این هتل می‌توان به دسترسی مناسب به ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز خریدی شامل پردیس ۲، کیش مال، رویا مال و کتون اشاره داشت. هتل پنج ستاره آرامیس پلاس کیش در ۱۴ طبقه و با ۱۷۱ باب اتاق و سوئیت آماده میزبانی از میهمانان است.

هتل میراژ

هتل پنج ستاره میراژ یکی از شکیل‌ترین هتل‌های نوساز جزیره زیبای کیش محسوب می‌شود. ساختمان این مجموعه از معماری خاص و مدرن برخوردار است. از مزایای هتل می‌توان به نزدیکی آن به ساحل خلیج فارس و تفریحات ساحلی شامل جت‌اسکی، قایق‌سواری، غواصی و … اشاره داشت.

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش در زیباترین و بهترین منطقه اقلیمی کشور، در جزیره کیش افتتاح گردید. ساختمان هتل در ۱۳ طبقه بنا و متشکل از ۳۴۲ باب اتاق و سویئت با امکانات رفاهی مطلوب می‌باشد. موقعیت مکانی مناسبی که هتل دارد، باعث دسترسی آسان به اسکله تفریحی کیش شده‌است.

هتل کوروش

هتل کوروش کیش 5 ستاره در میدان پردیس واقع شده و در نوروز سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل تازه تاسیس در ۱۶ طبقه بنا و متشکل از ۱۹۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی لوکس با امکانات رفاهی مناسب است. موقعیت مکانی خوب هتل باعث دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید مهم جزیره شده‌است.

هتل بین‌المللی پارمیس

هتل بین‌المللی پارمیس از جمله بزرگترین و البته مجهزترین هتل های 5 ستاره کیش است. هتل در آبان ماه سال ۱۳۸۵ افتتاح شد. ساختمان هتل با دیزاین خاص و شکیل متشکل از ۷ طبقه بنا و ۱۶۸ باب اتاق و سوئیت زیبا و مجهز است و تمامی امکانات رفاهی را دارد. موقعیت عالی هتل  دسترسی مطلوبی به مراکز خرید از جمله پردیس ۱ و ۲ را امکان‌پذیر می‌کند.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش از هتل های 5 ستاره کیش است که در در بهترین نقطه جزیره کیش واقع شده‌است. ساختمان این هتل متشکل از ۳ طبقه و ۱۳۰ سوئیت و اتاق مجهز و کامل می‌باشد. هتل شایگان در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی نظیر مجتمع پردیس یک و دو، پارک دلفین ها، پارک مرجان ها، اسکله تفریحی کیش و … قرار دارد.

هتل آسمان

هتل آسمان کیش از هتل های 5 ستاره کیش است که در زمینی به مساحت حدودا ۸ هزار مترمربع ساخته شده و بنایی بسیار شکیل است. برای اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز این هتل انتخاب خوبیست.

جمع‌بندی

هتل 5، ستاره مثل هتل های 5 ستاره کیش هتلی است که مهمانان از آن انتظار تجربه‌ای لوکس را دارند. اتاق‌ها و سایر فضاهایی که مهمانان استفاده می‌کنند، با دیزاین و چیدمانی مجلل و شیک و البته باکیفیت تجهیز شده‌است. امکانات رفاهی فوق‌العاده و متنوع هتل احتمالاً شامل عناصری نظیر باشگاه، اسپا، استخر، یا زمین‌هایی که مسافران می‌توانند تنیس یا فوتبال بازی کنند است. یک هتل پنج ستاره عموما همیشه غذاهای عالی سرو می‌کند. خدمات ارائه‌شده از بالاترین کیفیت برخوردار است. همچنین مهمانان، می‌توانند ماساژورهای آبگرم واجد شرایط و مربیان شخصی در باشگاه‌ها و به پیشخدمت شخصی دسترسی داشته باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.