کفش مردانه چرم مجلسی 2018

خرید ادکلن

کفش مردانه چرم مجلسی 2018 که امروز آماده کردیم از یه برند تازه کار آمریکا به نام توچی پولو (tuccipolo ) است. شاید همیشه برای شما هم سوال باشد که کدام رنگ کفش مردانه چرم مناسب است؟ رنگ قهوه‌ای، مشکی و زرشکی تیره رنگ‌های کلاسیک در مدل کفش مردانه محسوب می‌شوند.
کفش مردانه قهوه‌ای را باید با شلوار کرم، طوسی، یشمی و قهوه‌ای ست کنید و کفش مشکی بهترین ست را با شلوار مشکی، سرمه‌ای، آبی و طوسی دارد. البته از کفش‌های چند رنگ در مجالس خاص و روز‌های گرم تابستان می‌توانید استفاده کنید اما توجه داشته باشید این مدل کفش مردانه را به هیچ‌عنوان با کت و شلوار نپوشید.

توجه داشته باشید که هرچقدر طرح و نقش کفش شما بیشتر باشد از رسمی بودن آن کاسته می‌شود، هیچ‌گاه نباید با کفش قهوه‌ای کت و شلوار مشکی بپوشید و برای قرارهای کاری به هیچ‌عنوان از این رنگ استفاده نکنید.

سعی کنید از کفش چرم اسپرت مردانه و کفش کالج برای مجالس غیررسمی استفاده کنید، چون این سبک کفش خیلی مناسب جلسات کاری نیستند و بیشتر مناسب جمع‌های خودمانی‌تر است.

در ادامه جدیدترین مدل کفش مردانه چرم مجلسی 2018 که در بی‌جامه برای شما آماده کردیم مشاهده می‌کنید.

کفش مردانه چرم مجلسی 2018

کفش مردانه چرم مدل کفش چرم مردانه کفش مردانه چرم مجلسی 2018 کفش مردانه مجلسی کفش چرم مجلسی جدیدترین مدل کفش مردانه کفش مجلسی چرم مدل کفش چرم 2018 کفش چرم مردانه 2018 کفش چرم قهوه‌ای مدل کفش مردانه مشکی قهوه‌ای کفش چرم چندرنگ کفش مردانه چرم زرشکی کفش چرم براق کفش مردانه چرم 97 کفش چرم قهوه‌ای

فکر می‌کنم درحال حاضر این مدل کفش چرم مردانه قرار دادیم در بازار‌های ایران موجود است و به راحتی بتوانید از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کفش چرم مردانه را انجام دهید. حتما در بخش نظرات به ما بگویید از کدام یک از این مدل کفش چرم خوشتان آمده.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.