یک نکته مهم در لوازم آرایش که هرگز به آن دقت نمی کردید

خرید ادکلن

محصولات آرایشی

به تاریخ انقضای لوازم آرایش دقت کنید‎

روی بسته لوازم آرایش عددی وجود دارد که شاید بیشتر از 90 درصد خانم ها به آن توجه نمی کنند. با خواندن این مقاله به مهم بودن این عدد پی می برید.

به تاریخ انقضای لوازم آرایش دقت کنید 

اگر از محصولات آرایشی که استفاده می کنید تاریخ انقضاء آن گذشته باشد دیگر تاثیری که باید داشته باشد را ندارد و حتی ممکن است پوست تان را دچار حساسیت و التهاب نیز بکند. به عنوان مثال اگر ریملی که استفاده می کنید تاریخ انقضاء آن ۶ ماه پس از تولید باشد اما بیشتر از ۶ ماه استفاده کنید باکتری ها را از چشم به داخل ریمل منتقل می کنید و این باکتری ها داخل ریمل رشد می کنند و دوباره به چشم ها منتقل می شوند. از طرف دیگر ریمل خشک تاریخ گذشته مژه ها را زیبا نمی کند. پس لوازم آرایشی تاریخ گذشته را دور بیندازید.

همه محصولات آرایشی باید شکل یک بطری درباز به همراه یک عدد روی بسته بندی هایش داشته باشد. این علامت ممکن است روی جعبه یا روی خود محصول تعبیه شده باشد. قبل از این که جعبه لوازم آرایشی را دور بیندازید حتما به این علامت روی جعبه دقت کنید.

شمارش این عدد از زمانی شروع می شود که درب محصول را باز کرده اید نه از روزی که آن را خرید کرده اید. پس اگر محصول را خریده اید و به مدت یک ماه درب آن پلمپ مانده و باز نکرده اید این یک ماه به حساب نمی آید. از اکنون به بعد با دقت به این نشانه دیگر محصول تاریخ گذشته مصرف نخواهید کرد.

محصولات آرایشی

لوازم آرایش

محصولات آرایشی

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.