چگونه شلوار جین اسکینی بپوشیم ؟

خرید ادکلن

شلوار جین اسکینی یکی از لباس هایی است که هر خانمی باید در کمد لباس خود داشته باشد. اگر عادت دارید که همیشه این شلوار با تیشرت ست کنید وقت آن رسیده که در استایل خود تغییراتی ایجاد کنید و اسکینی ها را به سبک جدیدی بپوشید.

چگونه جین اسکینی را بر اساس تیپ بدنی انتخاب کنیم؟

اسکینی برای هر خانمی مناسب است البته اگر بر اساس تیپ بدنی انتخاب شود. ساعت شنی، سیب، گلابی، موز، تیپ بدنی تان هر چه که باشد شلوار اسکینی مناسب خودتان پیدا خواهید کرد.

شلوار جین اسکینی

ساعت شنی

در تیپ های ساعت شنی عرض قسمت های بالاتنه، شانه ها و باسن برابر است و کمر باریک. این تیپ ها باید به دنبال شلواری باشند که کمر آن راحت باشد. کمر شلوار باید به کمر کاملا بچسبد و با کمر فاصله نداشته باشد. به طوری که هنگام حرکت و نشستن زیاد راحت نباشد. جنس شلوار بهتر است کشی باشد و کیفیت خوبی داشته باشد.

موز

در تیپ های بدنی موز، کمر، باسن و شانه ها در یک سایز هستند. این تیپ های بدنی زیاد پستی بلندی و انحنا ندارند اما شلوارهای اسکینی می توانند آن را ایجاد کنند. شلوارهای جیب دار تزئین شده در ایجاد پیچ و خم برای تیپ های موز موثر است.

سیب

تیپ های بدنی سیب کمر، باسن و بالاتنه درشت و شکم گرد دارند. تیپ سیب بدنی گرد و درشت دارد اما پاهای باریک دارد. بنابراین انتخاب جین اسکینی برای این تیپ ها کمی چالش برانگیز است. شلوارهای فاق بلند انتخاب کنید به طوری که کمر شلوار روی ناف را بگیرد و کمر باریک تر نشان داده شود. سعی کنید رنگ های تیره انتخاب کنید.

گلابی

پایین تنه تیپ بدنی گلابی درشت تر از بالا تنه است. شانه ها باریک و باسن و ران ها درشت است. باید شلواری انتخاب کنید که هم مناسب باسن و ران باشد و قد مناسبی داشته باشد.

چگونه شلوار جین اسکینی بپوشیم

اگر می خواهید با شلوار جین اسکینی که دارید سبک کاملا متفاوتی تیپ بزنید تیشرت همیشگی را فراموش کنید و مدل های جدیدتری را امتحان کنید.

کمی رنگ به لباس های تان اضافه کنید

برای این که به شلوار جین اسکینی قدیمی تان زندگی تازه ای بدهید کمی به لباس های تان رنگ و آب بدهید و آن را همراه با لباس های رنگی بپوشید. به عنوان مثال رنگ های قرمز، لاجوردی، سرخابی و طلایی. این رنگ ها تیپ تان را از حالت یکنواختی در می آورد.

شلوار جین اسکینی

شلوار جین را با شومیز بپوشید

پوشیدن شلوار جین اسکینی با شومیز آن را از حالت ساده و معمولی به یک لباس کاملا شیک تبدیل می کند. این را هم اضافه کنم که همراه با این تیپ باید کفش پاشنه دار بپوشید.

شلوار جین اسکینی

با ژاکت ست کنید

جین اسکینی استایلی عالی برای فصل سرماست. شلوار جین نه تنها با ژاکت شیک می شود بلکه ضخامت ژاکت را نیز متعادل می کند. فقط یک جفت بوت و عینک هم بپوشید تا یک تیپ زمستانی بی نظیر داشته باشید.

شلوار جین اسکینی

با کاپشن چرم ست کنید

با پوشیدن جین اسکینی همراه با کاپشن ظاهری عالی مانند مدلینگ ها بسازید. این تیپ ترکیبی از استایل اسپورت و شیک است. از کاپشن چرمی موتورسواری و رنگ های تیره استفاده کنید و در کنار آن با پوشیدن شلوار اسکینی، کفش پاشنه بلند و تاپ حالت زنانه را هم حفظ کنید.

شلوار جین اسکینی

لوازم جانبی

برای شیک و خوش استیل شدن هر لباسی همراه با جین اسکینی از لوازم جانبی مثل عینک، کلاه، شال و غیره… استفاده کنید. هر چقدر هم زیبا لباس بپوشید بدون لوازم جانبی جلوه زیبایی نخواهد داشت.

 

کفش هایی که می توان با شلوار جین پوشید

برای خوش استیل شدن با اسکینی باید کفش مناسبی انتخاب کنید. بوت، پاشنه بلند، اسنیکرز، هر چه که بپوشید بستگی به تیپ مورد نظرتان دارد.

بوت

پوشیدن شلوار جین با بوت ظاهری بسیار شیک و جذاب و خوش استایل برای تان ایجاد می کند. جین اسکینی و بوت همراه با پالتو و کت های شیک و رسمی بسیار جذاب می شود.

شلوار جین اسکینی

پاشنه بلند

کفش های پاشنه بلند با جین اسکینی هم روزها زیبایی دارند و هم شب ها. این استایل را با یک تیشرت راه راه و کت پشمی تکمیل کنید.

شلوار جین اسکینی

اسنیکرز

برای یک استایل کاملا غیر رسمی جین اسکینی را با اسنیکرز همراه کنید. اسنیکرزها به شلوار جین اسکینی حالت ورزش و اسپورت می دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.