خرید لباس زیر زنانه

خرید لباس زیر زنانه یکی از جذاب ترین بخش خرید برای خانوم ها می باشد. اما، آیا می‌دانستید لباس‌ زیر تاریخ مصرف دارد؟این موضوعات که شاید خیلی هم درمورد آن ها صحبتی نشود، نقش مهمی در سلامتی دارند و حتی می‌توانند بر حالات روحی افراد نیز تأثیر بگذارند. در این مقاله نکاتی را که هر خانمی باید درمورد لباس زیر بداند به اشتراک گذاشته ایم.

 لباس زیر زنانه

لباس زیر مناسب نقش زیادی در سلامت فردی دارد. زیرا در صورتی که لباس زیر ( سوتین زنانه ) دارای کیفیت خوبی نباشد و یا از مواد اولیه مرغوب تهیه نشده باشد، می تواند صدمات جبران جدی به بدن وارد کند. از انواع لباس زیر، می توان به سوتین و شورت زنانه اشاره کرد. لباس زیر زنانه در انواع مختلف و با رنگ های مختلف و جذابی در بازار موجود است. خانوم ها می توانند با توجه به سایز خود لباس زیر مناسب را انتخاب کنند.

لباس زیر زنانه انواع مختلفی دارند از جمله شورت,گن, تاپ، سوتین زنانه و … . هر کدام از آن ها انواع اقسام و سایز های مختلفی دارند و با توجه به سن خریدار، مدل های متفاوتی پیش روی او قرار خواهد گرفت.

 

لباس زیر مناسب

هر کدام از  این شورت ها برای پوشیدن با یک نوعی از لباس مناسب است. به طور مثال شورت پادار برای پوشیدن در زیر دامن و پیراهن کوتاه مناسب می باشد یا شورت گنی برای پیراهن های اندامی یا شلوار هایی با فاق بلند خوب است. گن یک نوع لباس زیر زنانه است که در زیر لباس برای فرم دادن به اندام پوشیده می شود. یک سری از افراد تحمل فشاری که گن به بدن وارد می کنند را ندارند پس ما به آن ها شورت زنانه گن دار را پیشنهاد می کنیم.

انواع مختلف لباس زیر زنانه

لباس زیر ورزشی

یکی از مهم ترین نکات هنگام ورزش کردن، استفاده از لباس زیر مناسب است. جنس لباس های زیر ورزشی بخصوص سوتین زنانه از نخ بوده و موجب تسهیل در انجام حرکات ورزشی می شود.

کاستوم

شاید شما تا به حال کلمه کاستوم را نشنیده باشید و از خود بپرسید کاستوم چیست؟ در طراحی لباس زیر کاستوم از یک شخصیت واقعی یا کارتونی و حتی یک حرفه و شغل الهام گرفته می شود. این لباس ها بیشتر جنبه فانتزی دارند و می توانند یک تجربه متفاوت برای افرادی باشد که به تنوع علاقه دارند. برای خرید لباس زیر فانتزی می توانید به سایت فروشگاه  لباس زیرما به ادرس www.sateral.com مراجعه کنید.

سوتین زنانه

شاید کمتر کسی با کلمه سوتین زنانه آشنا نداشته باشد. اما بیشتر افراد تمام مدل های سوتین را به خوبی نمی شناسند. برای خرید لباس زیر زنانه لازم است انواع آن را بشناسید.

جکدار

سوتین های جک دار برای فرم دادن سینه به بالا و کم کردن فاصله دو سینه است.

پرستاری یا شیردهی

 این سوتین زنانه برای مادرانی است که در دوران شیردهی خود قرار دارند. سوتین های شیردهی دکمه هایی دارند که قابل باز کردن هستند. مادران به راحتی می توانند به نوزادان خود بدون نیاز به درآوردن کامل سوتین، شیر دهند.

پوش آپ

 وجود یک شکاف در میان دو گودی کاسه، این سوتین را برای استفاده از زیر تیشرت مناسب کرده است. زیرا سوتین پوش آپ بر روی تی شرت رد نمی اندازد.

سوتین کپسول دار

 بارزترین ویژگی این سوتین ها این است که جریان راحت هوا در سطح پستان به چرخه می اندازد. جریان هوا، شما را از بیماری های پوستی مانند قارچ مصون می دارد.

شورت زنانه

اولین لباسی که هر فرد بر تن می کند شورت است. امروزه شورت نیز مثل سوتین زنانه انواع مختلفی دارد.

پادار

 این شورت زنانه در قسمت ران دارای پارچه هستند و بیشتر شبیه شورت های مردانه هستند. خرید لباس زیر زنانه پادار اغلب برای زیر دامن های گشاد، مناسب است.

هیپ هاگرز

 در این مدل کش کمر روی باسن قرار گرفته و برای استفاده از زیر شلوارهای فاق کوتاه بسیار زیبا هستند.

گنی

مهم ترین ویژگی این شورت پوشش کامل شکم تا بالای ناف می باشد. شورت های گنی یکی از مدل های محبوب و پر فروش برای پوشیدن از زیر لباس های اندامی است.

لامبادا

 یکی از شیک ترین شورت های موجود در بازار لامبادا می باشد. این شورت ها با توجه به ظرافتی که دارند، برای پوشیدن از زیر دامن های تنگ بسیار مناسب می باشند. این شورت ها برای تمام سایزها وجود دارد. در صورتی که سایز پلاس هستید، می توانید برای خرید شورت لامبادا سایز بزرگ به سایت ساترال مراجعه کنید.

خرید لباس زیر زنانه برای عروس

یکی از اقلامی که برای عروس تهیه می شود، لباس خواب عروس و لباس زیر زنانه عروس است. طبق این رسم خانواده ی داماد برای عروس لباس زیر مخصوص برای شب عروسی تهیه می کنند.

لباس زیر عروس بهتر است از جنسی باشد که حساسیت پوستی ایجاد نکرده و بسیار نرم و راحت باشد که لباس زیر زنانه با جنس نخ، کتان و پنبه پیشنهاد می شود. دومین نکته آن است که سایز لباس زیر عروس باید متناسب اندام او باشد و با توجه به رنگ پوست عروس انتخاب شده باشد.

برای خرید لباس زیر زنانه ی عروس باید چند نکته را در نظر بگیرید:

لباس زیر عروس می تواند چند تکه یا یک تکه باشد. توصیه ما به شما لباس های زیر زنانه دو تکه با یک رویه است؛ چرا که علاوه بر کاربردی بودن زیبایی چشم گیری نیز دارند.  انواع مختلفی از لباس های زیر عروس در بازار موجود است اما شما باید جدید ترین مدل های لباس زیر را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از لباس های زیر زنانه

بیشتر افراد ممکن است هزینه و زمان کافی برای خرید شورت و سوتین زنانه نگذارند. خرید یک ست سوتین و شورت زنانه مناسب می تواند ضامن سلامت فردی شما باشد. دیگر مزایای خرید سوتین و شورت به شرح زیر است:

حفظ بهداشت فردی

پوشیدن شورت و سوتین از تماس مستقیم بدن شما با لباس های دیگر مثل شلوار و یا بلوز جلوگیری می نماید. این لباس ها به دلیل استفاده مکرر ممکن است آلوده شوند که در صورت عدم پوشیدن آن، نقاط حساس بدن شما احتمالا دچار بیماری های پوستی شود.

اصالت و سلامت

هر چند پوشیدن آن موجب حفظ سلامت می شود؛ از طرف دیگر با حفظ فرم بدن شما می تواند نشان دهنده اصالت در پوشش شما باشد.

زیبایی

امروزه سوتین و شورت در طرح های بسیار زیبایی در بازار موجود هستند که پوشیدن آن ها سبب افزایش ظرافت و زیبایی بدن شما می شود. ست سوتین و شورت زنانه جذاب و بخصوص شورت های توری می توانند زیبایی اندام شما را دو چندان کنند.

جلوگیری از ایجاد عفونت زنانه

یکی از بیماری های شایع در خانم ها، عفونت در ناحیه واژن می باشد. پوشیدن شورت زنانه تمیز، از بروز این بیماری ها تا حد بسیار زیادی جلوگیری می کند. با خرید لباس زیر زنانه مناسب دیگر نگران قارچ و عفونت نباشید

احساس امنیت

از دیر باز انسان نسبت به پوشاندن عورت خود تمایل داشته اند. پوشیدن ست لباس زیر احساس امنیت روانی را در اشخاص ایجاد می کند.

تحریک کننده

 لباس های زیر زنانه در صورتی که از طرح های توری و یا فانتزی باشند، می توانند در رابطه های جنسی به عنوان فاکتور تحریک کننده عمل نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.