فواید حمام شیر برای پوست

خرید ادکلن

همان گونه که با خوردن شیر، مواد مغذی آن را به بدن می رسانید، با حمام کردن آن نیز، می توانید به رساندن این مواد مغذی به پوست خود کمک نمایید. البته منظور از حمام شیر این نیست که وان خود را پر از شیر بکنید. ریختن یکی دو فنجان کوچک شیر در آب وان کفایت می کند.

شیر حاوی ویتامین های D، A و E می باشد که برای بدن فوق العاده مفید و ضروری هستند. بسیاری از محصولات مراقبت از پوست حاوی همین موادی هستند که در شیر یافت می شود.

حمام با شیر برای پوست عالی است اگرچه انجام این عمل لزوما به معنای این نیست که همگی مواد و ویتامین های ضروری شیر، جذب پوست بدن می شوند.

یکی از مزایای اصلی حمام با شیر این می باشد که پوست بدن را مرطوب می سازد. در واقع، چربی و پروتئین موجود در شیر، پوست شما را هیدراته کرده و رطوبت آن را حفظ می کند. در واقع، شیر یک مرطوب کننده طبیعی است.

پس از استحمام با شیر، ازاین امر کاملا مطمئن گردید که با آب، پوست خود را کاملا بشویید تا بجای شیر چسبناک، پوستی نرم، لطیف و درخشان به جای بماند.

شیر یک دوست بسیار عالی برای درمان مشکلات پوستی و ایجاد نرمی و لطافت در آن است. این نوشیدنی محبوب سفید رنگ دارای اسیدلاکتیک است که در نرمی پوست، رفع کراتین اضافی روی آن و به حداقل رساندن برجستگی‌های سطح پوست موثر و مفید است.

چند فنجان شیر را در آب ولرم وان حمام اضافه کنید و 15 دقیقه در آن استراحت نمایید.

این درمان را 3 بار در هفته انجام دهید تا پوستی بسیار لطیف و نرم داشته باشید. البته می‌توانید محل پوست مرغی را به شیر خالص آغشته کنید و بعد بشویید.

علاوه بر تمام این درمان‌ها، بهتر است با نوشیدن میزان کافی آب در روز و تامین آب بدن خود به هیدراته ماندن پوست و ارگان‌های دیگر کمک کنید. همچنین کاهش وزن نیز در رفع مشکل پوست مرغی موثر خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.