جلوگیری از ریزش مو با یک شامپو طبیعی

یکی از دلائل ایجاد خشکی موها و یا آسیب دیدگی آن در سالن های آرایش می تواند باشد

خرید ادکلن

گل ختمی یکی از گیاهانی است که برای جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر است. بهترین چیزی که انسان می تواند بدن خود را با آن بشورد همین گل ختمی است که فواید زیادی دارد.

جلوگیری از ریزش مو با یک شامپو طبیعی

دو روش استفاده از گل ختمی برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو 

_ روش استفاده از گل ختمی دو روش است یک روش برای کسانی که موی بلند ندارند خود گل ختمی را آسیاب کرده و همین جور خشک سر را با آن بشورند.

_ روش دوم که بهترین روش است، گل ختمی را آسیاب کرده و داخل آب ولرم به مدت نیم الی یک ساعت قرار دهید و بعد آن را با پارچه نازک و تمیز صاف کنید که این تبدیل می شود به شامپو. این شامپو بهترین شامپوی طبیعی است .

 

جایگزینی ختمی با شامپوهای مضر شیمیایی

امروزه این شامپو های شیمیایی که در بازار هستند جز ضرر چیزی ندارند چون وقتی سر را با آن می شوییم حتما یه چربی یا چیز دیگری از ماده آن شامپو در سر می ماند و این مواد شمیایی ماندنش برای پوست سر و خود موها خطرناک است. امروزه  بیشتر بیماریهایی که برای مو هست مثل کم پشت بودن و موخوره (موهای بیمار) همه به خاطر استفاده از شامپوها و صابون های شیمیایی است. در زمان قدیم که خانم ها موهای بلند و محکم و جذاب داشتند به خاطر استفاده از شامپوی طبیعی بود. این گل ختمی بهترین شامپوی طبیعی برای پوست و مو است کف هم می کند  وفواید زیادی دارد و درمان بسیاری از بیماری ها است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.