فال روزانه جمعه 30 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه جمعه 30 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 30 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در روز تولدتان تمام بارهایی که در طول سال گذشته بر دوشتان بوده اند و با سنگینی خود سرعت شما را کم کرده و جلوی پیشرفتتان را گرفته اند دور بیندازید. وقتی این کار را انجام دهید احساس خواهید کرد که سنگینی تمام بارهای دنیا از شانه تان برداشته شده است. گاهی باید از پوست قدیمیتان خارج شوید و برای رشد و تبدیل شدن به آن کسی که می خواهید باشید پوست بیندازید و تولد امسالتان فرصتی فوق العاده برای این کار است، پس فرص را غنیمت بشمارید. همراه با فرا رسیدن فصل بهار فرصت های بیشتری برای شما به وجود خواهند آمد و اگر مجرد باشید احتمال یافتن عشق از هر چیز دیگری بیشتر است. داشتن ایده ها و نگرش های تازه همیشه جذاب است، ولی اثر آنچه در تولد امسالتان در شما به وجود می آید بیش از هر زمان دیگری می تواند باشد.
فـال روزانـه - Daily Omen
اگر افکارتان را تغییر دهید خواهید دید که زندگیتان تغییر خواهد یافت. کمی به سلامت خود اهمیت بدهید و به یاد داشته باشید که استرس در هر بیماری مزمنی جزء عوامل اصلی است، پس بهتر است با تمرین مداوم از آن جلوگیری کنید. هر روز 15 دقیقه وقت گذاشته و به مدیتیشن بپردازید و مطلقا به هیچ چیز فکر نکنید و نگذارید چیزی نگرانتان کند. باید یاد بگیرید که چه وقت حرف بزنید و چه وقت هایی سکوت اختیار کنید. امروز می تواند روی رابطه عاطفی شما تاثیری بسیار مثبت و یا کاملا منفی داشته باشد، و این اثر بیش از هر چیز دیگری به خود شما و این که چگونه با وضعیت هایی که امروز به وجود می آیند مواجه می شوید بستگی دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما در حالت عادی انسانی منطقی هستید، اما امروز نمی توانید دلیل آشوبی که در درونتان حس می کنید را بیابید. دوست دارید فکر کنید که این تنش منبعی خارجی دارد در حالی که در واقع این خود شما هستید که باعث شده اید این حالت در شما به وجود بیاید، بهترین راه حل این است که دلیل این هیجان و شور درونی را در خودتان بیابید. امروز از آن روزهایی است به همه چیز به دیده انتقاد می نگرید. با تمرکز بر روی ایرادها و خطاهای عشقتان از کاه کوه ساخته و سر مسائل خیلی بی اهمیت جنجال به راه خواهید انداخت. به جای این کار بهتر است بر روی آنچه که شما را در مرحله اول به سوی او جذب کرده است توجه کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بالاخره بعضی از نقشه های جاه طلبانه شما به نتیجه نزدیک می شوند. شما باید خوشحال باشید، اما شاید کمی هم نگران باشید که مبادا در آخرین دقیقه همه چیز به هم بخورد، به خودتان انرژی منفی ندهید و حالا که تا اینجای کار را آمده اید با انرژی تمام به راهتان ادامه دهید و خواهید دید اوضاع بهتر از آنچه که فکر می کنید خواهد بود. امروز ممکن است درگیری های کوچک خانوادگی کمی اوقاتتان را تلخ کنند. اما به نفعتان است که در مقابل اتهاماتی که مبنی بر پشت کردن به خانواده به شما وارد می شود خیلی مستقل عمل کنید و بیهوده احساس گناه نکنید. شما خودتان خیلی خوب می دانید خانواده تان چقدر برایتان اهمیت دارد و خیالتان از این بابت راحت است.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز نگاهی عمیق و جدی به اینکه چگونه نظرات و افکار خودتان را بیان می کنید داشته باشید. شاید این لحن تمسخرآمیز و تهاجمی شما است که باعث می شود نتیجه دلخواهتان را در مکالمات نگیرید. در مکالمه کافی است رک باشید و حرفتان را مستقیم بزنید. چنانچه در حال نوشتن چیزی هستید، چه در حال نوشتن متنی خلاقانه مثل داستان و چه متنی مثل گزارش کار هستید، امروز برای ادامه آن حوصله ندارید، حق هم دارید، آخر هفته و وقت استراحت است، فردا ادامه خواهید داد. بجای این کارها سعی کنید از بقیه روزتان لذت ببرید و با تفریح و استراحت باتری هایتان را برای آغاز یک هفته شلوغ و پر از کار شارژ کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ذهنتان درگیر حساب بانکی و مسائل مادی خواهد بود. به یاد داشته باشید که مقایسه کردن خودتان با دیگران هیچ فایده ای برای شما در بر نخواهد داشت. بهتر است بجای خوردن حسرت نداشته هایتان به آنچه که دارید فکر کنید و شکرگزار باشید. امروز همراه با عشقتان و دوستان مشترکی که دارید بیرون بروید و سعی کنید حسابی خوش بگذرانید. فقط حواستان باشد با کسانی همراه شوید که از وقت گذراندن با آنها لذت می برید. برای این که از یک روز تعطیل زیبا همراه با عشق خود لذت ببرید و آرامشی که می خواهید را در کنار او بیابید سعی کنید انعطاف پذیر باشید و با خواسته های او نیز کنار بیایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

از روز تعطیلتان نهایت استفاده را برده و تا می توانید بخوابید. بعد از آن هم صبحانه شاهانه ای خورده و آن را با ناهار یکی کنید. اجازه ندهید جاه طلبی کورتان کند. درست است که دنبال کردن خواسته های قلبیتان هیچ اشکالی ندارد، اما حواستان باشد که مبادا در این راه به شخص بیگناهی ضربه بزنید. اراده بینظیر و منش آرام شما همیشه درهای بسته را به رویتان باز خواهد کرد، پس هیچ نیازی ندارید که بیرحم باشید. امروز کمی وجدان خود را مورد بررسی قرار دهید و ببینید آیا از حدود خود خارج نشده اید. این آخر هفته زمانی بسیار مناسب برای رشد رابطه عاطفی شما است و شاید حتی بتوانید آن را وارد مرحله جدیدی کنید و قضیه را جدی تر کنید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

آیا آزادانه پرواز می کنید و یا اجازه می دهید نگرانی هایتان جلوی شما را بگیرند؟ وقت آن رسیده است که با ترس هایی که شما را از رسیدن به رویاهایتان باز می دارند مواجه شوید. از چه ریسک هایی برای حفظ امنیت خود دوری کرده اید؟ آیا کسی هست که باید ببخشید؟ تا زمانی که این چیزها ذهن شما را درگیر می کنند هیچگاه اوج نخواهید گرفت. خودتان را برای یک بعدازظهر پر از فعالیت که می تواند نقطه عطفی برای شما باشد آماده کنید. امروز دلتان می خواهد در مورد مسائل و مشکلاتتان با همسرتان حرف بزنید، اما کوچکترین بحثی ممکن است در او حالت دفاعی ایجاد کند. در حال حاضر بهترین راه حل این است که سکوت اختیار کنید و این گفت و گو را به زمانی دیگر موکول کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

خرج های غیرمنتظره ای مانند خرج تعمیرات خانه یا ماشین در راه هستند. این ممکن است شما را که برای به دست آوردن پولتان حسابی تلاش کرده اید ناراحت کند و مجبور شوید برخی از برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. اما خودتان را زیاد ناراحت نکنید، باز هم می توانید پس انداز کنید. به این که به دوستانتان چقدر اجازه دخالت در کارهایتان را می دهید فکر کنید. اگر بدون مشورت با آنها هیچ تصمیمی نمی گیرید شاید وقت آن رسیده است که بدون اینکه آنها را ناراحت کنید کمی از قدرت و تأثیر گذاریشان روی زندگیتان بکاهید. اگر همه دوستانتان دارند ازدواج می کنند ولی شما هنوز مجرد هستید شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که از سخت گیری هایتان در این زمینه کم کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیشتر از آن که به برنده شدن بیندیشید باید به این فکر کنید که چطور اوضاع را با یکی از همکارهایتان روبراه کرده و به وضعیت قبلی بازگردانید. گفتن این حرف شاید ساده تر از عمل کردن به آن باشد، چرا که هر یک از شما فکر می کنید حق با خودتان است و این اوضاع را بدتر می کند. به جای این که با هم سر و کله بزنید بهتر است یک واسطه بیابید که بی طرفانه بین شما قضاوت کرده و کاری کند که هر دوی شما راضی باشید. دست از غرور بیجا برداشته و همکاری خوب گذشته تان را ادامه دهید. این آخر هفته را به رابطه خود با همسرتان بیندیشید. آیا همه چیز برابر است؟ آیا همه نیازهای روانی، روحی، جسمی و احساسی شما برآورده می شوند؟

فـال روزانـه - Daily Omen

شما همیشه اهل عمل هستید، اما احساس نمی کنید بیشتر از سهم خودتان دارید کار می کنید؟ شاید وقت آن رسیده است که به خودتان بیایید. مسئولیت پذیری یک چیز است و فدا کردن زندگی شخصیتان برای دیگران چیز دیگری است. چنانچه کارتان تبدیل به منبع استرس و تعهدات بی معنی شده زمان آن رسیده است که به اوضاع فکر کنید. مجبور نیستید کارتان را ترک کنید، کافی است پروژه ها و نقش هایی را بپذیرید که بیشتر از آنها لذت می برید. بهتر است امشب را بی آنکه با کسی قراری بگذارید به خانه بروید و سعی کنید زود بخوابید و به خودتان یک استراحت حسابی بدهید تا هفته جدید را با انرژی تمام شروع کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
این که مثل خود واقعیتان رفتار کنید بسیار ارزشمند است اما مواظب باشید در تلاش برای بی ریا بودن رفتارهای نامناسب از خودتان بروز ندهید و از خط قرمزها عبور نکنید. امروز ممکن است بی آن که بخواهید یا متوجه باشید با احساسات کسی بازی کنید. بهتر است بجای اینکه خودتان را گرفتار چنین وضعیتی کنید که رهایی از آن مشکل است، خودتان را از درگیری کنار بکشید. در یکی از گروه های دوستانتان تغییراتی به وجود آمده است که به مذاق شما سازگار نیست، شاید باید همراهی با این گروه را مورد ارزیابی مجدد قرار دهید. هر چقدر دلتان می خواهد استراحت کنید، ولی حتما وقتی را هم برای رسیدگی به کارهای عقب افتاده تان بگذارید.
فـال روزانـه - Daily Omen

چیز خنده داری که باید در مورد سعی در خوشحال نگه داشتن همه بدانید این است که در پایان هیچ کس از جمله خودتان راضی نخواهد بود. امروز بالاخره به همه «نه» خواهید گفت و دخالت های بیش از حد اعضای خانواده، شما را به سمت لاک تنهایی خودتان خواهد فرستاد. با این حال اگر سعی کنید به چیزهایی که خشم شما را برانگیخته اند دقت کنید، خواهید دید که برخی از آنها آیینه رفتار خودتان هستند. اگر عشقتان نیز جزء افرادی است که نمی توانید با آنها کنار بیایید، به رابطه خود فرصت بدهید و از او بخواهید اجازه دهد کمی تنها بمانید، این برای هر دوی شما بهتر خواهد بود. البته این کار را با جنگ و دعوا انجام ندهید و در نهایت ملایمت با او صحبت کنید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.