خوش رنگ کردن لب ها بدون رژ لب

خرید ادکلن

در خانه با مواد طبیعی هم می شود زیبا شد مواد طبیعی که هیچ ضرری هم برای ما و سلامتیمان ندارند!!این مواد همیشه دردسترس هستند و هزینه زیادی هم برای آن ها صرف نمی شود!!

خوش رنگ کردن لب ها با مواد طبیعی

لب های خوش رنگ با خیار

ماساژ یک برش خیار روی لب در روز به مدت چند دقیقه باعث تغذیه و روشن تر شدن لب ها می شود .اینکار لب ها را به طور طبیعی صورتی خواهد کرد.

 زیبا کردن لب با مواد طبیعی بدون رژ لب

لب های خوشرنگ با پوست پرتقال

دفعه بعد که پرتقال خوردید پوست آن را روی لب های خود بمدت 1-2 دقیقه مالش دهید می بینید که لب های شما را روشن تر و سرخ ترخواهد کرد

اسکراب خانگی عسل، شکر و لیمو برای روشن تر و براق شدن لب

 1 قاشق چای خوری شکر (یا قند سائیده شده) را با یک قاشق چای خوری عسل  ویک قاشق چای خوری آب لیمو مخلوط کنید تا اسکراب خانگی برای لب های شما ساخته شود. این مخلوط را خوب به هم بزنید سپس برای یک تا دو دقیقه لب های خود را با آن ماساژ دهید. تیرگی و ماتی لب ها از بین خواهد رفت ولب های شما به رنگ صورتی در خواهد آمد

حالا کمی هم از موهایمان مراقب کنیم!!

سرکه سیب افزایش دهنده رشد مو

قسمت‌های مساوی آب و سرکه‌ سیب را در یک کاسه‌ بریزید. بعد از شستن موهایتان با شامپو، با این مخلوط موها را آبکشی کنید و دیگر موها را آبکشی نکنید.

سرکه‌ سیب به غیر از بازگرداندن PH طبیعی پوست سر، فولیکول‌های مو را تحریک خواهد کرد، رشد مو را افزایش می‌دهد و تجمع مواد را روی هر تار مو از بین می‌برد. اگر بوی آن برایتان ناخوشایند است، می‌توانید برای پنهان کردن بوی آن، اسانس مورد علاقه‌تان را اضافه کنید. بعد از اینکار، دیگر موها را آبکشی نکنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.