لباس مد پاییز سال 97 چیست ؟

خرید ادکلن

تابستان رو به اتمام است و زمان خرید لباس های جدید فرا رسیده است. اما برای این که در انتخاب لباس ها اشتباه نکنید و استایل زیبایی داشته باشید باید بدانید که پاییز امسال چه لباس هایی ترند هستند. در ادامه با لباس های مد پاییزی امسال آشنا شوید.

لباس های شطرنجی

طرح های شطرنجی هیچوقت محبوبیت خود را از دست نمی دهند. پاییز امسال می توانید یا یک قسمت از لباس ها را در طرح شطرنجی انتخاب کنید مثلا دامن یا کت شطرنجی و یا این که یکدست شوید و یک پیراهن سر تا پا شطرنجی بپوشید. رنگ لباس بهتر است تک رنگ باشد. رنگ های خاکستری، قرمز و سبز بهترین رنگ های مناسب این فصل سال هستند.

لباس های پاییزی امسال, لباس های مد پاییزی

طرح های شطرنجی هیچوقت محبوبیت خود را از دست نمی دهند

لباس های پشمی

خیلی ها لباس های پشمی نمی پوشند چون معتقدند این لباس ها سن را بالا نشان می دهد. برای این که در لباس های پشمی بیش از حد رسمی نشوید می توانید آن را با یکی از لباس های کمدتان مثل یک تی شرت ساده، اسنیکرز و یا شلوار جین ست کنید.

لباس های پاییزی مد امسال,پاییز مد امسال

برای این که در لباس های پشمی بیش از حد رسمی نشوید با شلوار جین ست کنید

شلوار فاق بلند

شلوارهای اسکینی این روزها جای خود را به شلوارهای فاق بلند داده اند و در فروشگاه های لباس می توانید مدل های متنوعی مثل شلوارهای گشاد راه راه، دامن شلواری پیدا کنید. این شلوارها در قسمت کمر تنگ و در قسمت دمپا گشاد هستند. شلوارهای گشاد بسیار راحت هستند و بهتر است به جای اسنیکرز کفش های ساده و یا پاشنه بلند بپوشید.

لباس های مد پاییزی زنانه, لباس های زنانه برای مد پاییزی

با شلوارهای فاق بلند به جای اسنیکرز کفش های ساده و یا پاشنه بلند بپوشید

شنل

شنل نوعی لباس بدون آستین بیرونی از جنس پارچه های ضخیم و گرم است. این لباس ها ظاهر رمانتیک و زنانه ای از شما می سازد. شنل ها برای هوای سرد زمستانی بسیار مناسب هستند چون هم بلند هستند و بدن را گرم نگه می دارند.

لباس های مد شده در پاییز,انتخاب لباس های مد شده در پاییز

شنل ها برای هوای سرد زمستانی بسیار مناسب هستند چون هم بلند هستند

طرح پلنگی

اگر می ترسید در لباس های طرح پلنگی مسخره شوید فقط یک شال، یک کیف دستی و یا کفش طرح پلنگی استفاده کنید. اگر در پوشیدن لباس های پلنگی شجاع هستید می توانید یک کت یا پالتو طرح پلنگی بپوشید البته زیر آن باید لباس های تک رنگ و کاملا ساده پوشیده باشید.

لباس های مد پاییزی, لباس های مد شده در پاییز

زیر کت یا پالتو پلنگی باید لباس های تک رنگ و کاملا ساده بپوشید

ریش ریش

در این فصل سال برای پوشیدن لباس های ریش ریش نیاز به مناسبت خاصی نیست. امروزه بسیاری از لباس ها از جمله کفش، کت و حتی دامن مدل ریش ریش هستند.

پاییز مد امسال,لباس های پاییزی امسال

در فصل پاییز برای پوشیدن لباس های ریش ریش نیاز به مناسبت خاصی نیست

دامن میدی (قد متوسط)

دامن میدی برای هر تیپ بدنی مناسب است اما نکته مهم این است که قد این دامن را با لباس های دیگر تنظیم کنید. دامن های نامتقارن نیز در فصل جدید مد هستند.

لباس های زنانه برای مد پاییزی, لباس های مد شده در پاییزی

دامن های نامتقارن در فصل پاییز مد هستند

لوگو

قبلا لباس هایی که روی آن طرح لوگوی درشت چاپ شده بود به لباس های تقلبی شناخته می شدند اما امروزه این لباس ها ترند هستند. کمپانی ها لوگوی خود را روی لباس ها چاپ می کنند تا از طریق مشتری نام خود را منتشر کنند.

انواع لباس های پاییزی, لباس های مد پاییزی زنانه

لباس هایی که روی آن طرح لوگوی درشت چاپ شده بپوشید

لباس های سایز بزرگ

کت و ژاکت های سایز بزرگ گرم و راحت هستند مثل این که در هوای سرد پاییزی پتو دور خود پیچیده باشید. این سبک لباس ها با شلوار جین اسکینی و دامن راسته مناسب هستند زیرا کنتراست آن ها باعث می شود پاها زیباتر نشان داده شود.

لباس های مد شده در پاییزی,پاییز مد امسال

لباس های سایز بزرگ با شلوار جین اسکینی و دامن راسته مناسب هستند

لباس چرم

وقتی می خواهید لباس چرم بپوشید رنگ و مدل هایی انتخاب کنید که برای تیپ بدنی شما مناسب باشد. این لباس ها نیاز چندانی به اکسسوری ندارند. باید متعادل سازی لباس های چرم را بلد باشید. به عنوان مثال آن را همراه با بوت کوتاه و یا اسنیکرز بپوشید. اگر پیراهن بلند چرم پوشیده اید آن را با کفش پاشنه بلند ست کنید.

انتخاب لباس های مد شده در پاییز,لباس های پاییزی مد امسال

اگر پیراهن بلند چرم پوشیده اید آن را با کفش پاشنه بلند ست کنید

پلیور رنگ روشن

پلیور رنگ روشن در هر مدلی برای یک استایل پاییزی شیک لازم است.

لباس های پاییزی امسال, لباس های مد پاییزی

پلیور رنگ روشن برای یک استایل پاییزی شیک لازم است

بوت بلند

خانم ها در بوت های بلند بسیار شیک و جذاب می شوند. فقط فراموش نکنید که بوت بلند را با شلوار جین نپوشید چون بد سلیقگی شما را نشان می دهد. بوت بلند را همراه با دامن کوتاه، پیراهن و ژاکت بلند بپوشید.

لباس های پاییزی مد امسال,پاییز مد امسال

بوت بلند را همراه با دامن کوتاه، پیراهن و ژاکت بلند بپوشید

نقره ای

کیف، دامن و حتی کت های نقره ای ترند پاییز امسال هستند. فقط فراموش نکنید که این لباس های نقره ای را با رنگ های تیره ست کنید. اگر این لباس ها را با رنگ های روشن ست کنید بیشتر شبیه درخت کریسمس می شوید.

لباس های مد پاییزی زنانه, لباس های زنانه برای مد پاییزی

لباس های نقره ای را با رنگ های تیره ست کنید

منبع bedunim
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.