روش هایی برای حجیم کردن موهای نازک و کم پشت

خرید ادکلن

گاهی افراد مو به اندازه کافی دارند اما این موها نازک و ظریف هستند.همه خانم ها آرزو دارند که موهای ضخیم و به علاوه پرپشتی داشته باشد اما نیازی به نگرانی نیست چون حتی اگر موهای شما کم حجم باشد باز هم می توانید با وسایل ساده و ترفندهایی به آن ها حجم بیشتری بدهید و به آن چه که آرزویش را دارید برسید. در این جا با چند نمونه از این ترفندها آشنا شوید.

اگر می خواهید موها هنگام شانه زدن آسیب نبیند به جای شانه انگشت ها را لای موها بکشید. هنگام خشک کردن با سشوار موها را از ریشه بالا نگه دارید. این کار باعث می شود موها حجیم تر نشان داده شود. بعد از این که موها کاملا خشک شد می توانید از شانه استفاده کنید.

برای حجم دادن به موهای دم اسبی از گیره ی مو استفاده کنید

ابتدا موها را دم اسبی ببندید. سپس یک دسته از بالای موها جدا کنید و آن را گیره مو بزنید. دوباره موها را رها کنید تا گیره زیر موها مخفی شود. این روش حجم موهای دم اسبی را بیشتر می کند.

روش دیگری برای حجم دادن به موهای دم اسبی

روش دیگری که برای حجم دادن به موهای دم اسبی می توانید استفاده کنید این است که به جای بستن تمام موها با یک کش مو آن ها را دو دسته کنید و با دو کش مو ببندید.

 

روشی ساده و سریع برای حجم دادن به موها

اگر وقت زیادی برای آرایش موها ندارید بعد از حمام موها را در دو دسته بپیچانید و ببندید و اسپری مو بزنید. کمی سشوار بکشید و بعد از خشک شدن باز کنید.

با شامپوی خشک به موها حجم بدهید

موها را دسته دسته جدا کنید و به ریشه موها شامپوی خشک بزنید. بعد از این که شامپو جذب موها شد با شانه به عقب شانه بزنید و در آخر اسپری تافت بزنید.

 

بعد از درست کردن موها دوباره سشوار بکشید

بعد از درست کردن موها دوباره به موها سشوار بکشید. سر را پایین نگه دارید و سشوار بزنید. این کار هم حالت موها را ثابت نگه می دارد و هم به موها حجم بیشتری می دهد.

اسپری حجم دهنده مو استفاده کنید

اگر وقت زیادی برای رسیدن به موها ندارید از اسپری حجم دهنده استفاده کنید. اسپری را به ریشه موهای خشک بزنید، با انگشت ها موها را پریشان کنید و در آخر شه عقب شانه بزنید. با این کار خیلی سریع و راحت به موها حجم می دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.