محصولات آرایشی ضروری در سفر‌های نوروزی

محصولات آرایشی ضروری در سفر‌های نوروزی

خرید ادکلن

محصولات آرایشی ضروری در سفر‌های نوروزی

بی جامه – قطعاً باید هنگام مسافرت نیز به زیبایی خود فکر کنیم ، همان قدر که لوازم معمول مسافرت لازم هستند ، برخی لوازم زیبایی هم وجودشون لازمه برای اینکه از مسافرت لذت بیشتری ببریم .

ضدآفتاب‌های رنگی

فرقی نمی‌كند كه به دل كوهستان یا كویر زده‌اید یا شهری ساحلی را برای سفر خود انتخاب كرده‌اید، اولین كرمی كه باید در كیف آرایش شما قرار بگیرد همین كرم ضدآفتاب است. ضدآفتاب رنگی اوریاژ با حداكثر حفاظت در برابر آفتاب در دو رنگ روشن و برنزه طبیعی یكی از موثرترین كرم‌ها برای جلوگیری از ایجاد لك و دانه‌های قهوه‌ای ناشی از آفتاب در سفر است. این كرم كه تا ساعت‌ها در برابر نور مقاوم است برای خانم‌هایی كه پوست چرب و مستعد جوش دارند توصیه می‌شود پس بهتر است 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از آن استفاده و هر چند ساعت یك بار آن را تمدید كنید.

محصولات آرایشی ضروری در سفر‌های نوروزی
محصولات آرایشی ضروری در سفر‌های نوروزی

 

این جوان‌کننده همه‌كاره

محال است در كیف آرایش خانم‌ها كرم جوان‌كننده پیدا نكنید! پس اگر قرار است این كیف آرایش در سفر همراه شما باشد، بهتر است كرم جوان‌كننده‌ای همراه ببرید كه علاوه بر ویژگی مذكور خدمات بهتر و كامل‌تری هم به پوست‌تان ارائه دهد. كرم ضدچروك و جوان‌كننده كدلی، كرمی استثنایی است كه با پیری پوست مبارزه می‌كند و به‌طور آشكار سبب جوانی پوست می‏شود. این محصول همه علائم پیری پوست مانند: چروك، كاهش خاصیت ارتجاعی پوست، لك‏های تیره، خشكی پوست و. . . را درمان می‌كند. در ضمن با مصرف این محصول عمق چروك‏ها كمتر، پوست سفت‏، روشن و شفاف‌تر می‌شود. این ضد چروك غیر جوش‌زا را كه مورد تایید متخصصان پوست است، حتما همسفر خود كنید.

اسپری آب معدنی

از آنجایی كه معمولا بیشتر محصولات بهداشتی برای تمام اعضای خانواده در سفر توصیه می‌شود با این حال در برنامه‌های سلامت و مراقبتی، خانم‌ها در اولویت هستند. اسپری آب معدنی هم از دیگر محصولاتی است كه در سفر توصیه می‌كنیم همراه داشته باشید. این اسپری برای درمان التهاب، آفتاب‌سوختگی‌ها و مبارزه با خشك شدن آب پوست بدن مفید است و استفاده روزانه از آن باعث درخشندگی پوست‌تان می‌شود. این محصول استثنائا برای استفاده در موقعیت‌هایی مانند خشكی پوست بعد از اصلاح آقایان و خارش و ادرار سوختگی هم پیشنهاد می‌شود اما بهترین زمان مصرف آن هنگام مسافرت بعد از ورزش و قبل از بیرون رفتن از منزل است .

پاك‌كننده صورت

در تكمیل پك بهداشت و زیبایی مسافرتی امسال خود پاك‌كننده صورت را هم اضافه كنید. در سفرهای طولانی با قطار و اتومبیل و در طول روزهایی كه در سفر هستید برای اینكه بتوانید آرایش یا آلودگی‌ها را از صورت‌تان بدون نیاز به شست‌وشو پاك كنید، احتیاج به محلول پاك‌كننده دارید. پاك‌كننده بایودرما تنها با كمك مقداری پنبه آلودگی، آرایش، استرس و تمام عوامل تحریك‌كننده پوست مانند سرما یا گرما را به شكل كاملا طبیعی و بدون ایجاد حساسیت از بین برده و تحمل‌پذیری پوست شما را تضمین می‌كند. از طرفی بعد استفاده از این محصول نیازی به شست‌وشو با آب نیست.

محصولات آرایشی ضروری در سفر‌های نوروزی
محصولات آرایشی ضروری در سفر‌های نوروزی

ضدچروك مردانه

با تغییر آب و هوا یا به‌اصطلاح آب‌به‌آب شدن اولین اتفاقی كه برای پوست می‌افتد خشكی و درنهایت افتادن خط و خطوط و چروك‌های عمیق است. از آنجایی كه مردها كمتر به این جنبه از محافظت جوانی پوست خود توجه می‌كنند زودتر به مشكل افتادگی و شل شدن پوست دچار می‌شوند. فلویید ضدچروك، التیام‌بخش و انرژی‌دهنده مردانه لیراك قوی‌ترین راه‌حل برای درمان علائم پیری، التهاب و خستگی است. پس بهتر است علاوه بر استفاده روزانه از این فلویید در سفر هم به فكر مراقبت از پوست‌تان با استفاده از این فرمولاسیون پیشرفته باشید.

سرم بعد از اصلاح

هرقدر هم بخواهید كیف مسافرت آقایان را سبك و مختصر بچینید جای برخی محصولات را با هیچ چیزی نباید پر كرد. در كنار فوم اصلاح لیراك این شركت محصولات تكمیلی موثر دیگری هم در سری محصولات اصلاح مردانه خود دارد، اما این محصول در مقایسه با فوم اصلاح تركیبات گیاهی در خود دارد كه باعث كاهش رشد مو و افزایش رطوبت پوست می‌شود. این ژل بدون الكل با عصاره برگ نعناع تقویت شده با عصاره گل همیشه بهار احساس كشیدگی و خشكی پوست بعد از اصلاح را از بین برده و در صورت استفاده روزانه و مداوم از آن موجب كاهش رشد مو و سریع و راحت اصلاح شدن موها می‌شود.

ضدآفتابی اسپرت و مردانه

شاید عمومی‌ترین محصولی كه در خانواده مورد استفاده قرار می‌گیرد همین ضدآفتاب‌ها و مرطوب‌كننده‌هاست. اولین و ضروری‌ترین پیشنهادی كه باید در ساك ورزشی و سفر آقایون قرار گیرد ضدآفتاب‌های مقاوم و اسپرت است. كرم ضدآفتاب سان سنس با تركیباتی ویژه و با پایه مرطوب‌كننده برای رطوبت‌رسانی، نرم‌كردن پوست و مهار اشعه‌های مادون قرمز و نور مرئی آفتاب توصیه می‌شود. این كرم با جذب سریع و دوام بالا بهترین گزینه برای سفرهای ساحلی و گرم و خشك است و به دلیل مقاوم بودن در برابر آب تا ساعت‌ها پوست شما را در برابر حساسیت و آفتاب سوختگی حفظ می‌كند. پس مرد بودن‌تان را برای استفاده نكردن از كرم‌های مراقبتی بهانه نكنید.

ژل اصلاح صورت

مردها معمولا برای اصلاح صورت‌شان در سفر كمتر به جنبه‌های بهداشتی آن توجه می‌كنند. در صورتی كه اگر اصلاح صورت‌شان را با استفاده از ژل‌های مخصوص انجام دهند نه تنها از پوست خود مراقبت كرده‌اند بلكه از حساسیت، سوزش و سرخ شدن آن هم پیشگیری می‌كنند. فوم اصلاح مردانه لیراك با خاصیت مرطوب‌كنندگی و ضدالتهابی كه دارد از پوست شما در برابر تیغ محافظت كرده و در مدت كوتاهی احساس سوزش و گرمای محل اصلاح‌شده را از بین می‌برد. در این قسمت ماجرا اگر خواستید از بردن این فوم صرف‌نظر كنید به یاد روبوسی و دید و بازدید‌های سفر باشید .

منبع : مجله زندگی ایده آل

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.