فال روزانه جمعه 23 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه چهار شنبه 23 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 23 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! خودتان را برای یک روز پر از هیجان آماده کنید. از دوستان نزدیک و عشق زندگی تان بخواهید تا شما را در چنین روزی همراهی کنند. شما عاشق ورزش هستید و امروز خبر خوبی در این زمینه به شما می رسد. شاید پس از مدت ها بالاخره بتوانید در تیمی که دوست دارید بازی کنید یا حتی به باشگاهی که دوست دارید بروید. این خبر شادی امروز شما را چند برابر می کند طوری که انرژی مثبتی که دریافت می کنید تا آخرین روزهای سال نیز همراه تان خواهد بود. در ماه اردیبهشت زندگی شما دچار تغییراتی خواهد شد که نتیجه تلاش های چند وقت اخیرتان است. بهتر است برای آینده خود و پیشرفت های بعدی که می خواهید، از همین حالا برنامه ریزی کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
اگر چه در چند روز اخیر حال خوبی نداشته اید اما امروز همه چیز تغییر کرده و شما زندگی جدیدی را تجربه خواهید کرد. شما چه از نظر فیزیکی و چه از نظر روحی در وضعیت خوبی به سر می برید بنابراین از این فرصت که چند وقتی است از آن دورید، نهایت استفاده را بکنید و برای اهداف کوتاه و حتی بلند مدت تان قدم بردارید. انرژی شما زیاد است و به راحتی می توانید به آنچه می خواهید، برسید اما یادتان باشد که آنها را نصفه و نیمه رها نکنید. به زودی یکی از رابطه های قدیمی شما که با دلخوری به پایان رسیده بود، دوباره آغاز خواهد شد. فقط یادتان باشد این بار عاقلانه تر عمل کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

وقت آن است که کارهای خسته کننده روزمره خود را کنار بگذارید و کمی به خودتان استراحت دهید. امروز زمان مناسبی است تا با عشق زندگی تان خلوت کنید. اگر چه شور عاشقی در شما موج می زند اما نگران اتفاقات اخیری که در روابط شما افتاده هستید. بهتر است در چنین شرایطی به جای ایستادن و تنها نگاه کردن، کمی عمیق تر فکر کنید و قدم های بزرگ تری بردارید. در این مورد نظر شریک زندگی تان را نیز بخواهید زیرا او هم به اندازه شما نگران است. هنگام صحبت کردن، مراقب کلماتی که استفاده می کنید باشید تا سوتفاهمی پیش نیاید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز میهمان های سرزده ای از راه دور خواهید داشت که برای دیدار شما به خانه تان می آیند. شما نه تنها از دیدن آنها خوشحال می شوید، بلکه خبرهای خوبی نیز از زبان شان خواهید شنید. اگر چه پس از رفتن آنها خانه ای ریخت و پاش دارید که باید ساعت ها برای تمییز کردن آن وقت بگذارید اما در مقابل شادی که به دست آورده اید، هیچ است. خودتان را برای اتفاق های خوب آمده کنید. اگر فکر می کنید تلاش ها اخیرتان در راهی که پیش گرفته اید، بی فایده است، بهتر است کمی عقب نشینی کنید و بگذارید روند طبیعی خود را طی کند. شاید این بار همه چیز به درستی پیش رفت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خبرهای خوبی را از طریق روزنامه، مجله یا حتی تلویزیون خواهید شنید اما حواستان باشد زیرا شایعات زیادی در مورد آن وجود دارد. عده ای مخالف این خبر و برخی دیگر موافق آنند بنابراین قبل از این که شما نیز نظرات خود را در مورد آن بیان کنید، بهتر است کمی بیشتر تحقیق کنید. مطمئنا نتیجه ای که برایتان خواهد داشت، خوشحال کننده خواهد بود. زمان خوبی است تا دست عشق تان را بگیرید و او را به جایی هیجان انگیز ببرید. شهربازی، میهمانی یا حتی یک رستوران با محیطی گرم و دوستانه هم می توانند گزینه های خوبی باشند. سعی نکنید برای این کار از قبل برنامه ریزی کنید، همه چیز به طوری طبیعی به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر می خواهید دست به قلم شوید و در زمینه نوشتن، صحبت کردن یا انتشار مقاله پیشرفت کنید، امروز فرصت آن برایتان فراهم خواهد شد. پولی به دست تان می رسد که می توانید در کلاس های مورد نیاز ثبت نام یا برای انتشار مقاله یا کتاب تان اقدام کنید. شاید برای این کار مجبور شوید با افراد زیادی در تماس باشید اما در نهایت ارزش زیادی خواهد داشت که بر روحیه شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و اعتماد به نفس تان را به بهترین شکل افزایش خواهد داد. در دیداری که با شریک زندگی تان خواهید داشت، او به تفاوت ها و جنبه های دیگری از شخصیت شما پی خواهد برد که برایش خوشایند است.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خوشبختی در خانه شما را می زند و اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد که دوست دارید آن را برای همه بازگو کنید. البته اگر کم صبر باشید و نتوانید افرادی را که می خواهید این خبرها را به گوش شان برسانید، پیدا کنید، ممکن است اعصاب تان بهم بریزد. پس با آرامش کارهایتان را انجام دهید تا همه چیز به خوبی پیش رود. پیامی از دوستی به شما می رسد که سورپرایزتان می کند طوری که آن را بارها و بارها می خوانید. این پیغام روابط عاطفی شما را تغییر خواهد داد. بد نیست به فکر برگزاری یک جشن برای اینهمه خوشبختی باشید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

درحال حاضر آنچه در مقابل تان وجود خواهد داشت، تنها موفقیت و خوشبختی است. شما سراشیبی ها را گذرانده اید و حال به سمت قله در  حال صعودید. بهتر است برای رفع خستگی غذا و نوشیدنی مورد علاقه تان را تهیه کنید و این خوشی را جشن بگیرید. آنقدر روحیه شما خوب و انرژی شما زیاد است که دست به هر کاری بزنید، موفقیت شما حتمی است و نتایج رضایت مندی برای شما و اطرافیان تان به همراه خواهد داشت. به تخیلات خود اجازه دهید آزادانه به هر جا که دوست دارند، پرواز کنند. تنها در این صورت است که ذهن تان باز و ایده های جدیدی برای پیشرفت به ذهن تان خواهد رسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شرایط شغلی شما رو به بهود است اگر چه ممکن است سختی هایی در راه داشته باشید که شما را نگران کند اما بدون توجه به آنها بهتر است راه خود را ادامه دهید. به زودی شما در مسیری جدیدی  قدم می گذارید که ممکن است در گذشته هیچگاه به آن فکر هم نکرده باشید. قبل از هر اقدامی، خوب در مورد تمام جوانب بیاندیشید و سپس وارد عمل شوید. فردی را ملاقات و با  او گفتگو خواهید کرد اما حرف هایش برای شما مبهم است و نمی توانید معنی آنها را به درستی بفهمید. نگران نباشید با گذشت کمی زمان همه چیز برایتان روشن خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز با افرادی در ارتباط خواهید بود که در زمینه هایی مانند حقوق، تحصیلات، نشر یا نویسندگی تجربه هایی دارند. از آنجا که کار شما هم تا حدودی با آنها در ارتباط است، می توانید از این افراد کمک های زیادی بگیرید. بهتر است در جمعی با آنها قرار بگذارید یا آنها را به خانه خود دعوت کنید و تجربه های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. در این صورت ایده های جدیدی به ذهن تان می رسد که در پیشرفت کاری تان موثر واقع خواهد شد. در کنار مسائل کاری، تفریح و خوشگذرانی را نیز از یاد نبرید. یک شام رمانتیک با شریک زندگی تان می تواند خستگی شما را به در کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

فرصتی برای شما فراهم می شود تا به مسافرتی بلند مدت یا خارج از کشور بروید. از آنجا که شما انتظار این خبر را نداشته اید، به شدت سورپرایز خواهید شد. این سفر برای شما از سفرهای دیگر متفاوت تر خواهد بود زیرا با کار یا حتی تحصیل شما در ارتباط است. حتی ممکن است در روابط عاطفی شما نیز تغییراتی ایجاد کنید. در هر صورت تحت هر شرایطی به این سفر بروید زیرا تغییرات بزرگ و مثبتی در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. اگر به فکر بهبود رابطه عاطفی تان هستید، به جای گفتن مدام «دوستت دارم» به عشق تان کمی با اعمال تان به او نشان دهید که چقدر برای شما عزیز و مهم است.
فـال روزانـه - Daily Omen
اتفاقاتی در گذشته برایتان افتاده که شما را ترسانده و این ترس مانع پیشرفت شما می شود. شما مدام آرزوهای خود را در سر مرور می کنید و به آنچه می خواهید آگاهید اما این فوبیا دیواری در مقابل چشمان تان کشیده و شما را از حرکت بازداشته است. برای گذشتن از این سد بهتر است زمان بیشتری را در تنهایی به فکر کردن و یافتن را حلی برای آن بگذرانید. پس از آن خواهید دید که چه راه روشنی در مقابل تان قرار دارد و به چه راحتی می توانید از آنها عبور کنید و به موفقیت های بزرگ تری برسید.
فـال روزانـه - Daily Omen

خواندن یک کتاب عاشقانه یا تماشای یک فیلم رمانتیک احساسات شما را برانگیخته است طوری که دوست دارید با عشق زندگی تان در تنهایی قرار بگذارید. اگر این شرایط در چنین روزی برایتان فراهم نشد، ناراحت و عصبانی شوید زیرا هر فردی برای خود محدودیت هایی دارد. شما نباید شریک زندگی تان را بی جهت توبیخ کنید. روزهای دیگری هم در راه است، یادتان باشد که دیر رسیدن بهتر از نرسیدن است. هدف های زیادی در سر دارید اما چیزی مدام شما را به سمت عقب هل می دهد. یادتان باشد اگر می خواهید در زندگی پیشرفت کنید، باید روحیه ریسک پذیری خود را بالا ببرید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.