فال روزانه شنبه 1 اسفند 1394

خرید ادکلن

فال روزانه شنبه 1 اسفند 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 1 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز از آن روزهایی است که باید زودتر از خواب بیدار شوید و فعالیت خود را آغاز کنید. پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری می تواند شروع خوبی برای چنین روزی باشد. امروز دست به هر کاری بزنید، موفقیت شما حتمی است. پس از این فرصت استفاده و در قرعه کشی ها شرکت کنید تا برنده طلایی آن باشید. کارهای نیمه تمام خود را به فردا بسپارید و سعی کنید امروز تا می توانید خوش بگذرانید. یا افرادی که به آنها علاقه دارید در خانه تان یا بیرون قراری بگذارید و این شادی را جشن بگیرید. در سالی که در پیش رو دارید اتفاقات خوبی در انتظارتان است که نتیجه تلاش های چند ماهه یا حتی چند ساله شماست. تنها توصیه می کنیم که روابط عاطفی خود را گسترش دهید تا راههای رسیدن به اهداف تان نیز بیشتر شود. ماه خرداد ماه پیشرفت در زمینه کاری شما خواهد بود.
فـال روزانـه - Daily Omen
یکی از اعضای خانواده تان در مسائل مالی یا حتی در محیط کار خود به مشکل بر خورده  و این موضوع شما را نگران کرده است. تا جایی که می توانید سعی کنید با حرف های خود او را آرام کنید اما از او انتظار نداشته باشید تا به حرف های شما عکس العمل نشان دهد. کلمات شما به موقع تاثیر مثبت خود را خواهد گذاشت. اگر با شریک زندگی خود به مشکل برخورده اید، سعی کنید حرف دل خود را به زبان بیاورید. مشکل شما این است که هیچ کدام تان حاضر نیستید کمی انعطاف پذیرتر باشید. اما یادتان باشد تا به توافق نرسید هیچ چیز تغییر نخواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از نظر روحی در شرایط خوبی به سر نمی برید. دلیل خاصی هم برای این حالت شما وجود ندارد، اما نگران نباشید زیرا همه چیز به شرایط عادی خود باز خواهد گشت. در این مدت سعی کنید از افرادی که به شما استرس می دهند دوری کنید. ورزش کردن را به دلیل این که موجب آرامش می شود، به شما پیشنهاد می کنیم. سعی کنید انرژی خود را روی کاری بگذارید که به آن علاقه دارید. اگر قبل از شروع کاری که می خواهید انجام دهید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید، هم از وقت تان نهایت استفاده را کرده و هم به مشکلات غیرمنتظره دی مسیر برخورد نخواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

یکی از خانم های اطراف تان از شما به شدت ناراحت و دلگیر شده است. در حال حاضر شما نمی توانید او را آرام کنید بنابراین بهتر است حرف های خود را بزنید و کمی عقب نشینی کنید، اصرار مدام می تواند عکس العملی مخالف دهد. مطمئن باشید که او به زودی به حقیقت ماجرا پی خواهد برد و دوباره به سمت تان کشیده خواهد شد و حتی از شما عذرخواهی خواهد کرد. مدت هاست از موضوعی که رابطه عاطفی شما را درگیر کرده، فاصله گرفته اید اما امروز مجبورید با آن برخورد کنید. نگران نباشید زیرا اگر بخواهید به موفقیت برسید باید قدرت برخورد با هر شرایطی را داشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر مدیر شما یک زن است، بهتر است در چنین روزی از او دوری کنید زیرا او در شرایط خوبی به سر نمی برد. سعی کنید در محیط کار سخت کوش تر بوده و به دیگران روی خوش نشان دهید. شما با سیاست خود می توانید در هر کاری موفق شوید. ممکن است فردی با حرف های خود شما را ناراحت کند، سعی کنید آنها را نشنیده بگیرید و سرتان به کار خودتان باشد. آرامش خود را حفظ کنید و اجازه ندهید سختی که در ظاهر هر کاری است شما را از قدم برداشتن به سمت اهداف تان منع کند. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل برخورده اید،  به تعویق انداختن و حرف نزدن در مورد آن، شما را به هیچ کجایی نخواهد رساند. مطمئن باشید که گفتگو نتیجه خوبی برایتان به همراه خواهد داشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

سفری در پیش دارید اما مراقب باشید زیرا ممکن است به دلیل کم بودن وقت، یادتان رود همه وسایل مورد نیازتان را بردارید. سعی کنید از یک یا دو روز قبل خودتان را آماده کنید تا مشکلی پیش نیاید. فهرستی از تمام چیزهایی که ممکن است در سفر بدان احتیاج داشته باشید، تهیه کنید و طبق آن پیش روید. توصیه می کنیم کتاب یا هر چیز سرگرم کننده دیگری به همراه داشته باشید تا در صورت تاخیر، حوصله تان سر نرود. از این فرصت استفاده کنید و تا می توانید خوش بگذرانید. اگر تنهایی به این سفر می روید، با عشق تان مدام در تماس باشید تا دلگیری پیش نیاید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشکلی بین شما و یکی از دوستان تان پیش آمده است. ممکن است دلیل آن پولی باشد که دوستتان از شما قرض کرده اما قادر به پرداخت آن نیست یا حتی برعکس. اگر در چنین شرایطی به سر می برید، سعی کنید با صحبت کردن به یک نتیجه مشترک برسید که هر دوی شما را راضی نگهدارد. اگر عصبانیت را کنار بگذارید، هر دوی شما به مراد دل خود خواهید رسید. آرامش خود را حفظ کنید تا همه چیز به خوبی پیش رود. اگر فردی هستید که اول حرف می زنید بعد راجع به آن می اندیشید، باید بگوییم که این عادت ممکن است برایتان دردسرساز شود پس اول خوب راجع به چیزی که می خواهید به زبان بیاورید فکر کنید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز در جمعی حاضر می شوید و با فردی برخورد می کنید که برخورد خوب و محترمانه ای از خود نشان نمی دهد. رفتار این فرد برای شما آزار دهنده است  اما سعی کنید مودبانه به او حالی کنید که تمایلی به صحبت کردن با او و شنیدن حرف هایش ندارید. افراد دیگری هم در این جمع وجود دارند که می توانید از همنشینی با آنها نهایت لذت را ببرید. احساس می کنید که رابطه عاطفی شما احتیاج به تغییر و تنوع دارد اما بهتر است این موضوع را رودرو با عشق زندگی تان در میان بگذارید زیرا بیان آن از طریق چت یا مکالمه تلفنی ممکن است ایجاد سوتفاهم کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز در محیط کار شما آشوبی به پا می شود و اکثر همکاران تان نیز از کوره در می روند؛ در این شرایط شما سعی کنید که آرامش خود را حفظ کنید. خودتان را درگیر مشکلات نکنید اما سعی کنید همکاران تان را آرام کرده تا شرایط بدتر از آن نشود. مطمئنا آنها در آینده ای نه چندان دور از شما به خاطر رفتاری که در این شرایط از خود نشان دادید، سپاسگزار خواهند بود. اگر احساس می کنید که رابطه عاطفی تان کسل کننده شده است، بهتر است به جای ایراد گرفتن از شریک زندگی تان به خودتان نگاه کنید. اگر کمی زاویه دیدتان را تغییر دهید، احساس خوبی نسبت به رابطه عاطفی تان نیز پیدا خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز فوق العاده ای در پیش دارید. خلاقیت، شهود و قدرت شما به اوج خود رسیده است و دوست دارید دست به یک فعالیت هنری بزنید.  با به اشتراک گذاشتن ایده هایتان با دیگران نیز به نتایج خوبی خواهید رسید. تنها مسئله ای که ممکن است در چنین روزی شما را آزار دهد، یکی از دوستان نزدیک تان است که برخوردی غیرعادی از خود نشان می دهد. دلیل ناراحتی او این است که فکر می کند شما او را نادیده گرفته اید اما نگران نباشید زیرا او از فردا دوباره مثل قبل خواهد شد و همه چیز را فراموش خواهد کرد. خدا را برای اتفاقات خوبی که در زندگی تان می افتد، فراموش نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز در خانه شما غوغایی است. میهمان های زیادی به خانه تان می آیند که حتی ممکن است شلوغی ناشی از آن برایتان خسته کننده و آزار دهنده باشد. اما به جای ناراحتی بهتر است از تک تک لحظه های خود لذت ببرید و از دیگر اعضای خانواده بخواهید تا به شما را در تمییز کردن خانه یا پذیرایی از میهمان ها کمک کنند. امروز پس از مدت ها فرصت آن را پیدا می کنید که به فردی علاقه خود را نشان دهید. فرقی نمی کند که این ابراز علاقه رودر رو یا از طریق ایمیل باشد، سعی کنید با خواندن یا نوشتن یک قطعه شعر آن را رمانتیک تر کنید تا همه جیز به بهترین شکل پیش رود.
فـال روزانـه - Daily Omen
یکی از دوستان تان به شانه های شما برای گریه کردن احتیاج دارد. نگران او نباشید زیرا همه ما گاهی دچار استرس می شویم و ممکن است فشار زندگی اشک مان را در آورد. این شرایط طبیعی است و تنها کاری که شما باید انجام دهید صبوری و دو گوش برای شنیدن دردودل های اوست. امروز بهترین زمان است تا جایی که می توانید تمرکز خود را روی کارتان بگذارید. پس از اتمام آنها خودتان را به یک نوشیدنی میهمان کنید و تا خانه قدم بزنید. اگر چیزی در رابطه عاطفی تان شما را آزار می دهد، بهتر است به جای عقب نشینی، با شریک زندگی تان گفتگو و به یک نقطه اشتراک برسید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فرزند یا یکی از دوستان نزدیک تان ناراحت به نظر می رسد و این حالت او شما را هم نگران کرده است. اگر مشکل او در مورد مسائل مالی است، تنها پول دادن به آنها کافی نیست بلکه شما باید با حرف هایتان او را آرام کنید. اگر پاسخی از او نشنیدید، دلگیر نشوید زیرا او به موقع خود مهربانی های شما را جبران خواهد کرد. به نشر می رسد که عشق زندگی تان امروز درگیر کارهای خود است و به شما توجهای خاصی ندارد اما این موضوع نباید شما را ناراحت و عصبی کند زیرا این ظاهر ماجراست. مطمئن باشید که او در اولین فرصت به سمت شما خواهد آمد. کافی است کمی صبورتر باشید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.