فال روزانه یک شنبه 2 اسفند 1394

خرید ادکلن

فال روزانه یک شنبه 2 اسفند 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 2 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در کنار کسانی که دوست دارید جشن گرفته و خاطرات شیرین گذشته را به یاد بیاورید. با نگاه کردن به گذشته خواهید توانست به ارزش چیزهایی که زمانی برایتان بی ارزش بوده اند پی ببرید، پس یاد بگیرید که قدر لحظه هایتان را بدانید. تا می توانید به سفر بروید و خاطراتی ارزشمند برای خودتان بیافرینید. در زمینه تحصیلات می توانید بسیار موفق باشید، به شرط آن که اراده داشته باشید و برای هدفتان زمان صرف کنید. در زمینه حرفه ای، به شرط آن که انتظارات غیر منطقی نداشته باشید، فصل بهار می تواند برای شما فرصت های تازه ای به همراه داشته باشد.اگر به تازگی رابطه عاطفی ناموفقی را به پایان رسانده اید بهتر است تا اواخر بهار به دنبال پیدا کردن عشقی تازه نباشید. در فصل تابستان احتمال این که بتوانید عشقی بیابید که گرمایش پایدار باشد خیلی بیشتر خواهد بود.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز گزینه های پیش رویتان شما را گیج و آشفته کرده اند، ولی از طرفی هم از اهمیت وفای به عهد آگاه هستید و می دانید که باید سر حرفتان بایستید. این که دیگران را نسبت به خودتان در اولویت قرار داده و هر وقت که به کمکتان نیاز دارند به سوی آنها شتابید شما را واقغا خسته کرده است و وسوسه ای شما را به بیخیالی فرا می خواند. ولی اهمیت ندادن به تعهدهایتان اصلا ایده خوبی نیست. اول کارهایی که وعده داده اید را عملی کنید و سپس پیش از آن که هر وعده ای به دیگران بدهید به آنچه خودتان می خواهید و دوست دارید بپردازید. امروز ممکن است طرف مقابلتان کمی جدی یا خشن باشد، فرار کردن از او اصلا ایده خوبی نیست، در کنارش بمانید و دلیل این رفتار او را پیدا کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به راحتی می توانید برنامه هایی که می خواهید و قرارهای مربوط به آنها را بچینید، ولی این که به این قرارها برسید کار چندان ساده ای نخواهد بود. عدم موفقیت در این زمینه ناشی از بی مسئولیتی و بی احترامی کردن شما نیست. مشکل اینجاست که می خواهید قبل از هر تعهدی تمامی گزینه هایی که پیش رویتان هستند را با دقت بسنجید. با این حال باید این را بدانید که این کار نتایج چندان مثبتی برای شما به بار نخواهد آورد و به نفعتان است دست از وسواس به خرج دادن بردارید. هر چقدر بیشتر حساسیت به خرج نشان دهید فاصله نتیجه ای که به دست می آورید با خواسته ها و انتظاراتتان بیشتر خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما به اندازه کافی صبوری کرده اید ولی حالا دیگر صبر و طاقتتان تمام شده و نمی توانید یک جا بنشینید. بیقرار هستید و می خواهید هر چه سریعتر شروع به حرکت کنید. راهی که در پیش دارید شما را به سوی مقاصدی ناشناخته هدایت خواهد کرد که شاید در ابتدا باعث غافلگیری و ترس شما شود. خوشبختانه با پی بردن به این که فشاری که احساس می کنید از درونتان است خواهید توانست این اثرات منفی را کاهش دهید و با تلاش و کوشش بیشتری به سوی مقصدتان پیش بروید. اگر بتوانید به موانع درونیتان غلبه کنید دیگر هیچ یک از موانع خارجی نخواهند توانست جلوی شما را بگیرند.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما در حال حاضر دوست ندارید که دیگران از همه کارهایتان سر در بیاورند. با وجود این که نیازی به این نیست که واکنش های احساسی خود را از دوستانتان مخفی کنید، ولی باز هم بهتر است در بیان عواطف و احساساتتان احتیاط کنید. هر چند رفتارها و حالت هایتان هم نقش زیادی در نشان دادن احساستان به دیگران می توانند داشته باشند، ولی شما در هر حال حرف هایی که با دیگران در میان می گذارید را با دقت انتخاب کنید. اگر زندگی مشترکتان را به تازگی شروع کرده اید بهتر است در زمینه ابراز علاقه به همسرتان کمیا بیشتر خلاقیت به خرج دهید و این را هم به خاطر داشته باشید که او گاهی یادش می رود که دوستش دارید و نیاز به یادآوری دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شروع کردن کارها و پروژه های تازه برایتان بسیار هیجان انگیز خواهد بود و بی صبرانه منتظر این هستید که ببینید کارها چطور پیش خواهند رفت. با وجود این که ذهنتان سرشار از ایده های فوق العاده است حاضر نیستید حساب نشده و با عجله خودتان را در وضعیتی گرفتار کنید که هیچ ثبات و امنیتی نداشته باشد. ولی خوب در هر صورت این را در نظر داشته باشید که هر کاری که الان شروع کنید حداقل تا یک هفته به نتیجه مورد نظرتان نخواهد رسید، پس زود میدان را خالی نکنید و منتظر نتیجه مورد نظرتان بمانید. این روزها گاهی از خودتان می پرسید این همان عشقی است که به دنبالش می گشتید، به عشق خودتان شک نکنید، همه ما گاهی این حالت را تجربه می کنیم.

فـال روزانـه - Daily Omen

خودتان فکر می کنید که برای به کار گرفتن دانسته هایتان در محل کار آمادگی کامل دارید و با پیاده کردن آنها می توانید به نتایج بی نظیری دست پیدا کنید. ولی خلاقانه ترین برنامه ها هم اگر بر اساس رویکردهای منطقی پایه گذاری نشده باشند به هیچ نتیجه ای نخواهند رسید. زیاد روی همکارانتان حساب نکنید، زیرا حتی اگر از شما حمایت کنند هم انتظاراتتان را برآورده نخواهند کرد. برای رسیدن به موفقیت بهترین کار داشتن خود کفایی است. شماهایی که چند وقت از تمام شدن رابطه عاطفیتان می گذرد حالا دیگر باید دست از عزاداری برای عشق از دست رفته تان بردارید و باور کنید که حتما این پایان برای شما آغازی تازه به همراه خواهد داشت.
 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تلاش هایتان ممکن است بی نتیجه باشند، به ویژه اگر سعی کنید به یک باره کارهای بسیاری را به انجام برسانید. یادتان باشد که همه ما در توانایی هایمان محدودیت هایی داریم، درست است که شما دوست دارید در تمام فعالیت هایی که به نظرتان جالب می آیند شرکت کنید، ولی بهتر است برنامه اولیه ای که برای روزتان داشته اید را در نظر داشته باشید و کارهایی که شما را از برنامه اصلیتان منحرف می کنند را به لیست کارهای امروزتان اضافه نکنید. در غیر این صورت نه وظایف اصلیتان را به بهترین نحو ممکن می توانید انجام بدهید و نه برنامه های جدیدی که به لیستتان اضافه کرده اید نتیجه مورد نظرتان را خواهند داشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دلتان می خواهد در تختخوابتان بمانید و هر چقدر که دلتان می خواهد بخوابید، تازه اول  هفته است، دست از تنبلی بردارید. اگر این چند وقت در رابطه عاطفیتان با مشکل مواجه بوده اید، انتظار نداشته باشید که امروز اوضاع بهتر شود زیرا شما بسیار حساس شده اید و از کوچکترین حرف ها هم ناراحت و عصبانی شده و عکس العمل نشان می دهید. به جای این که در حرف های طرف مقابلتان دنبال چیزهایی بگردید که بتوانید بخاطر آنها او را مورد سرزنش قرار دهید و به چیزهایی که می گوید گیر بدهید، بهتر است بازی با کلمات را کنار گذاشته و سعی در بهتر کردن روابطتان داشته باشد، حتی اگر مطمئن باشید که این کار یک روزه میسر نخواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

به نظرتان می رسد که زندگی فعلیتان با رویاهایی که برای خود در سر داشته اید خیلی فرق می کند و امروز ناگهان به خودتان آمده اید و دارید به خود می گویید من کجا می خواسته ام بروم و حالا به کجا دارم می روم؟ این کشف شهود اولین قدم از مسیری است که شما را از رکودی که در آن گرفتار شده اید رها خواهد کرد. خودتان را از مسئولیت هایی که برایتان هیچ نتیجه ای ندارند رها کنید و عادت های اشتباهتان را کنار بگذارید. سپس به آنچه می خواهید فکر کنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. وقت آن رسیده است که کمی به ظاهر خودتان، خانه تان و زندگیتان رسیدگی کنید، پس هر چه سریعتر آستین ها را بالا بزنید و دست به کار شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز توجه وسواس گونه شما به کارهایتان بین شما و دیگران فاصله ایجاد می کند، زیرا شما آنقدر که نگران انجام کارهایتان با تمام جزئیات مربوط به آنها هستید، به مسائل اجتماعی و این که مورد پذیرش دیگران باشید اهمیت نمی دهید. ولی این حساسیت شما در انجام کارهایتان همچون مانعی بر سر راه خوشحالی و آرامشتان خواهد بود، به ویژه اگر احساس کنید که وقت کمی دارید. خیلی به جزئیات توجه نکنید و اولویت اصلیتان را انجام شدن کارتان قرار دهید، اگر وقت اضافه آوردید می توانید جزئیات را هم درست کنید. امتحان کردن کسی که دوست دارید در حال حاضر بدترین ایده ممکن است، بهتر است به عشقتان اطمینان داشته باشید.
فـال روزانـه - Daily Omen
شما به طور ذاتی از این که در آینده موفقیت های بزرگی در انتظارتان هستند اطمینان کامل دارید و با رضایت کامل حاضر هستید برای به دست آوردن آن چه که می خواهید صبر کنید. با این حال کاسه صبرتان کم کم دارد لبریز می شود و برای رسیدن به خواسته هایتان بیقراری می کنید. نگرش مثبت خود را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید، زیرا مثبت نگری نسبت به نگرش منفی و نا امیدانه اثرات سازنده تری خواهد داشت. شما می دانید که چیزی نمانده تا زحمات بسیاری که کشیده اید نتیجه بدهند، پس چرا به جای نا امیدی و غر غر کردن تلاشتان را بیشتر نمی کنید؟ مطمئن باشید به خواسته تان خواهید رسید.
فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که مشغله کاریتان ایجاب می کند که این روزها بیشتر وقت و انرژیتان را در زمینه کاری خود صرف کنید، باید با این حال کمی برای خودتان هم وقت بگذارید و استراحت کنید. کمی از تاکیدی که روی انجام وظایف کاریتان دارید کم کنید و کمی هم به خانواده و مسائل شخصیتان بپردازید. خوشبختانه امروز می توانید بی آن که رئیستان را عصبانی کرده و یا از کارهایتان زیاد عقب بمانید، کمی زودتر محل کارتان را ترک کرده و به این کارها برسید. وقت گذراندن با اعضای خانواده و عزیزانتان امکان آرامش اعصاب شما را فراهم خواهد کرد و باعث می شود که بتوانید فردا با توان و انرژی بیشتری وظایف و مسئولیت هایتان را دنبال کنید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.